Νέα

Lady Alexia

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

Τι σας αρέσει περισσότερο.Outfit (πάντα με τακούνι)

  • Φόρεμα

    Ψήφοι: 115 35,3%
  • Φούστα

    Ψήφοι: 116 35,6%
  • Κολαν

    Ψήφοι: 72 22,1%
  • Παντελόνι

    Ψήφοι: 26 8,0%
  • Ολόσωμα

    Ψήφοι: 40 12,3%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    326

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.197
Κριτικές
2
Like
104.037
Πόντοι
16.131

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.424
Κριτικές
42
Like
49.845
Πόντοι
28.246

th0dor1s

Σπουδαίος
Εγγρ.
30 Σεπ 2014
Μηνύματα
699
Κριτικές
22
Like
5.548
Πόντοι
3.056
Ραντεβού λοιπόν με την Αλέξια.
Δεν ξέρω τι να πρωτοσχολιάσω. Θα προσπαθήσω να είμαι λακωνικός και ‘to the point’.

Ή κοπέλα έχει ένα φοβερό petit σώμα. Ή πίσω της όψη είναι με διαφορά το δυνατό της σημείο, αλλά γενικά το σώμα της εμπειρία. Και σίγουρα δεν μοιάζει με 26. Το ίδιο και το πρόσωπό της όπως και είπα και στην ίδια.

Τέλος πάντων, επειδή αυτά είναι και λίγο υποκειμενικά, συνεχίζω με τον αγώνα.
Πίπα, πιπάρα! Και πίπα μέχρι όπου πάει όχι πίπα για να μην τελειώσεις στο στόμα της. Όχι. Σε πάει μέχρι τέλους αν θες.

Στον αγώνα κάνει ότι μπορεί για να σε κάνει να καταλάβεις ότι περνάει καλά. Ότι την κάνεις εσύ να περνάει καλά. Είναι απίστευτα χαλαρή και αυτό στο περνάει και σε χαλαρώνει. Βλέποντας και αυτό το σώμα εν τω μεταξύ…ειδικά στα 4 και στον καθρέφτη… ’βεγγαλικά’!

Αυτά από μένα. Να’σαι καλά κοριτσάρα @Lady Alexia.
Μέχρι την επόμενη φορά :wink::kiss-mark:
 
OP
OP
Lady Alexia

Lady Alexia

Call-Girl
Εγγρ.
25 Ιουλ 2024
Μηνύματα
2.879
Like
53.005
Ραντεβού λοιπόν με την Αλέξια.
Δεν ξέρω τι να πρωτοσχολιάσω. Θα προσπαθήσω να είμαι λακωνικός και ‘to the point’.

Ή κοπέλα έχει ένα φοβερό petit σώμα. Ή πίσω της όψη είναι με διαφορά το δυνατό της σημείο, αλλά γενικά το σώμα της εμπειρία. Και σίγουρα δεν μοιάζει με 26. Το ίδιο και το πρόσωπό της όπως και είπα και στην ίδια.

Τέλος πάντων, επειδή αυτά είναι και λίγο υποκειμενικά, συνεχίζω με τον αγώνα.
Πίπα, πιπάρα! Και πίπα μέχρι όπου πάει όχι πίπα για να μην τελειώσεις στο στόμα της. Όχι. Σε πάει μέχρι τέλους αν θες.

Στον αγώνα κάνει ότι μπορεί για να σε κάνει να καταλάβεις ότι περνάει καλά. Ότι την κάνεις εσύ να περνάει καλά. Είναι απίστευτα χαλαρή και αυτό στο περνάει και σε χαλαρώνει. Βλέποντας και αυτό το σώμα εν τω μεταξύ…ειδικά στα 4 και στον καθρέφτη… ’βεγγαλικά’!

Αυτά από μένα. Να’σαι καλά κοριτσάρα @Lady Alexia.
Μέχρι την επόμενη φορά :wink::kiss-mark:
περασαμε τελεια μωρο μου !
 

Συνημμένα

  • Screenshot_20240912_214811_Gallery.jpg
    Screenshot_20240912_214811_Gallery.jpg
    983,9 KB · Εμφανίσεις: 219

Odin_

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
1 Δεκ 2014
Μηνύματα
14.499
Κριτικές
54
Like
79.426
Πόντοι
23.656
Τελευταία τροποποίηση:

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.424
Κριτικές
42
Like
49.845
Πόντοι
28.246
......αααααα μαλιστα, τον ηπιαμε κρυο :confused: :confused::confused:
Ποιος "ρουφιανος" ("ρουφιανα") με εδωσε στεγνα ?!?!!? :think:
Οντιν. Μην παρεις και δευτερη στον λαιμο σου... Ηρεμα και φιλικα το λεω. Καλος, χρυσος είσαι, αλλα πρόσεχε. Το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρος σοφού...

Καλημερα. :hi:
 

Odin_

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
1 Δεκ 2014
Μηνύματα
14.499
Κριτικές
54
Like
79.426
Πόντοι
23.656
Οντιν. Μην παρεις και δευτερη στον λαιμο σου... Ηρεμα και φιλικα το λεω. Καλος, χρυσος είσαι, αλλα πρόσεχε. Το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρος σοφού...

Καλημερα. :hi:
....αγαπητε Ζebu , "μακρυα και αγαπημενα" κατα την λαϊκη ρηση !!!

Kαλημερα :hi:
 

Odin_

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
1 Δεκ 2014
Μηνύματα
14.499
Κριτικές
54
Like
79.426
Πόντοι
23.656
Ρε μακρυα ειμαστε. Απλα προσεχε, σου ξανα λεω.
....την "συμβουλη" σου την εκλαμβανω ως απειλη (ασχετως το πως την εγραψες/εννοεις).
Δεν θα σπαμαρω το νημα της μικρης ομως, για οτι θελεις να με "συμβουλευσεις" υπαρχουν και τα π.μ.
:hi:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.424
Κριτικές
42
Like
49.845
Πόντοι
28.246
....την "συμβουλη" σου την εκλαμβανω ως απειλη (ασχετως το πως την εγραψες/εννοεις).
Δεν θα σπαμαρω το νημα της μικρης ομως, για οτι θελεις να με "συμβουλευσεις" υπαρχουν και τα π.μ.
:hi:
Δεν σε απειλησα. Συνηθιζω να πρατω απροειδοποιητα. Εσυ παρτην οπως θελεις, δεν εχω θέμα. Δεν θα μαλωσουμε γι αυτο.

Δεν εχω να πω κατι σε πμ μαζι σου. Καλη συνεχεια και καλυτερα να περνάς.
 

Odin_

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
1 Δεκ 2014
Μηνύματα
14.499
Κριτικές
54
Like
79.426
Πόντοι
23.656
...ρε τι το κανατε το κοριτσ' κ εξαφανιστηκε, εμπλοκη το πατε ?!!?!?!
Κανονιστε να το κατσιασετε αλητηριοι :confused::confused::confused:
 

piko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.146
Like
2.593
Πόντοι
216

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom