Ελενα110
Call-Girl
- Εγγρ.
- 24 Οκτ 2018
- Μηνύματα
- 18.865
- Like
- 159.647
το ξέρω αλλά εμεις οι γυναικες είμαστε και λίγο παραπονιαρες !δεν χρειαζεται να με ευχαριστεις αφου το ξερεις![]()
Που λεει και το τραγουδι :
το ξέρω αλλά εμεις οι γυναικες είμαστε και λίγο παραπονιαρες !δεν χρειαζεται να με ευχαριστεις αφου το ξερεις![]()
το ξέρω αλλά εμεις οι γυναικες είμαστε και λίγο παραπονιαρες !
Που λεει και το τραγουδι :
Μεχρι να ακουσουμε μουσικη απο τα χειλη σου,ακου μουσικη απο το μυαλο μας κοριτσι.Με απεριοριστη-κερδισμενη-εκτιμηση....![]()

καλημέρα τζουτζούκα.Καλησπερααααααα!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τα μηνυματα και την προτιμηση δεν κανω ραντεβου αυτες τις μερες !
Θα αρχισω τα ραντεβου Αρχες Σεμπεμβρη !
ΥΓ. .σε κλησεις δεν απαντω !
τα φιλια μου
![]()
To κόκκινο χαλί σε περιμένει....Καλησπερααααααα!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τα μηνυματα και την προτιμηση δεν κανω ραντεβου αυτες τις μερες !
Θα αρχισω τα ραντεβου Αρχες Σεμπεμβρη !
ΥΓ. .σε κλησεις δεν απαντω !
τα φιλια μου
![]()
Να ξεκουραστεις και να επιστρεψεις γεματη φροντιδα και χάρη.Οταν επιστρεψεις,θα ανταλλαξουμε μαζι.Καλησπερααααααα!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τα μηνυματα και την προτιμηση δεν κανω ραντεβου αυτες τις μερες !
Θα αρχισω τα ραντεβου Αρχες Σεμπεμβρη !
ΥΓ. .σε κλησεις δεν απαντω !
τα φιλια μου
![]()

ειναι αυτο που λεμε κορμι θανατηφορο
πήρα 2 κιλά και θα αρχισω πάλι να γκρινιαζωειναι αυτο που λεμε κορμι θανατηφορο![]()


θα σε κανω να τα χασεις μολις ερθεις αθηνα οπως και στη τελευταια μας συναντησηπήρα 2 κιλά και θα αρχισω πάλι να γκρινιαζω![]()
αργώ αλλά δεν σας ξεχνω και σας αγαπώΒεβαίως παραπονάκια..... πότε στέλνεις πότε δεν στέλνεις.......μας αναστατώνεις.....![]()
θα είσαι ο προσωπικος μου γυμναστηςθα σε κανω να τα χασεις μολις ερθεις αθηνα οπως και στη τελευταια μας συναντηση![]()
Δε λέω ωραίο αυτο το ανάλαφρο σορτσάκι που φοράς αλλά νομίζω καλύτερα θα ήταν χωρίς αυτο!