Νιμουπαγίδας
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Φεβ 2024
- Μηνύματα
- 1.505
- Like
- 3.176
- Πόντοι
- 456
Είναι οι ίδιο που σε λίγο θα μιλάνε για εξωγήινους λογικά.απο την συζητηση ποιητη-λουση,εχω ανοιξει τερμα την φωνη...καθομαι μπροστα στην τηλεοραση...
...και δεν εχω καταλαβει γρι...μιλανε κ νοημα μηδεν...
Δώσε λίγο χρόνο ακόμα τύπε.