Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Οκ δίκιο έχεις αλλά η κοπέλα δεν είναι και Ελληνίδα κι αυτό της δίνει κάποιο ελαφρυντικό.ΚΡΙΤΙΚΗ με γιώτα ( Ι ) από το ρήμα ΚΡΙΝΩ
ΚΡΗΤΙΚΗ με ητα ( Η ) είναι αυτή που προέρχεται από την Κρήτη (πχ κρητική τσικουδιά)
Είπαμε.. στα μπουρδέλα γράφουμε αλλα δε βλάπτει να χρησιμοποιούμε σωστά τη γλώσσα μας
συγγνώμη αλλα επειδή σε βλέπω αξιόπιστο μέλος ως προς σε αυτά που γράφεις, θα μπορούσες να μου πεις λίγα πράγματα για την κοπέλα, ηλικία, συμπεριφορά αν γενικά αξίζειΟκ δίκιο έχεις αλλά η κοπέλα δεν είναι και Ελληνίδα κι αυτό της δίνει κάποιο ελαφρυντικό.
Εμένα μου την σπάει όταν Έλληνες γράφουν για κάποια κοπέλα και θέλουν να πουν ότι είναι ψηλή και γράφουν ψιλή.
Εκεί είναι πραγματικά για γέλια οι τύποι.
Δεν την έχω πάρει την κοπέλα μύστη μου.συγγνώμη αλλα επειδή σε βλέπω αξιόπιστο μέλος ως προς σε αυτά που γράφεις, θα μπορούσες να μου πεις λίγα πράγματα για την κοπέλα, ηλικία, συμπεριφορά αν γενικά αξίζει
Εσύ πάλια είχες πάει εκδρομή chernobyl σίγουρα.ΚΡΙΤΙΚΗ με γιώτα ( Ι ) από το ρήμα ΚΡΙΝΩ
ΚΡΗΤΙΚΗ με ητα ( Η ) είναι αυτή που προέρχεται από την Κρήτη (πχ κρητική τσικουδιά)
Είπαμε.. στα μπουρδέλα γράφουμε αλλα δε βλάπτει να χρησιμοποιούμε σωστά τη γλώσσα μας
Άμα θες μωρό μου να ρωτήσεις κάτι και εμένα κάποια διευκρίνιση εδώ είμαι και εγώ!!συγγνώμη αλλα επειδή σε βλέπω αξιόπιστο μέλος ως προς σε αυτά που γράφεις, θα μπορούσες να μου πεις λίγα πράγματα για την κοπέλα, ηλικία, συμπεριφορά αν γενικά αξίζει
31.5!!!!!πόσο χρονών είναι η Κυρία?
Λάθη μπορεί να κάνω πολλά!Οκ δίκιο έχεις αλλά η κοπέλα δεν είναι και Ελληνίδα κι αυτό της δίνει κάποιο ελαφρυντικό.
Εμένα μου την σπάει όταν Έλληνες γράφουν για κάποια κοπέλα και θέλουν να πουν ότι είναι ψηλή και γράφουν ψιλή.
Εκεί είναι πραγματικά για γέλια οι τύποι.
Περίανδρος Ποπποτας εσύ?ΚΡΙΤΙΚΗ με γιώτα ( Ι ) από το ρήμα ΚΡΙΝΩ
ΚΡΗΤΙΚΗ με ητα ( Η ) είναι αυτή που προέρχεται από την Κρήτη (πχ κρητική τσικουδιά)
Είπαμε.. στα μπουρδέλα γράφουμε αλλα δε βλάπτει να χρησιμοποιούμε σωστά τη γλώσσα μας
Εσύ πάλια είχες πάει εκδρομή chernobyl σίγουρα.
Ποιος σε όρισε δάσκαλο εδώ μέσα?
Η προστάτη της Ελληνικής γλώσσας??
έλα προχωρά μαγκιά ολοι
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Άμα θες μωρό μου να ρωτήσεις κάτι και εμένα κάποια διευκρίνιση εδώ είμαι και εγώ!!![]()
Που την ειδες την μαγκια και την επιθετικότητα ρε ηλίθιο παρτάλι.Λάθη μπορεί να κάνω πολλά!
Το να γράφουν με επιθετικό ύφος όμως είναι πολύ χειρότερο από τα ορθογραφικά!!
Το ξέρω Πετράν. Γι' αυτο το εγραψα . Δεν ειναι κακο να μάθει τη διαφορα. Χρήσιμο είναι . Αλλα αντι να πει και ενα ευχαριστω αυτη βλέπει μαγκια και επιθετικότηταΟκ δίκιο έχεις αλλά η κοπέλα δεν είναι και Ελληνίδα κι αυτό της δίνει κάποιο ελαφρυντικό.
Εγω δεν θα σε βρίσω γιατί δεν θέλω να διακυνδινεψω κάνενα μπαν για χατίρι ενος κομπλεξικου .Που την ειδες την μαγκια και την επιθετικότητα ρε ηλίθιο παρτάλι.
Αντι να πεις και ευχαριστω που σου μαθαίνουμε κατι βγήκες να πουλήσεις ειρωνεία.
Αει στο διάλο πουτανάκια. Μάθετε και κάτι χρησιμο στη ζωή σας, αντι να γαιμέστε για μερικά ευρώ
ΥΓ αυτο ειναι επιθετικότητα.. Κατάλαβες τώρα τη διαφορά;
Γιατί να σου πω ευχαριστώ ζήτησα την γνώμη σου?Το ξέρω Πετράν. Γι' αυτο το εγραψα . Δεν ειναι κακο να μάθει τη διαφορα. Χρήσιμο είναι . Αλλα αντι να πει και ενα ευχαριστω αυτη βλέπει μαγκια και επιθετικότητα
Σε εμένα δεν θα απαντήσεις? Μόνο σε κοριτσάκια είναι η μαγκιά σου?Περίανδρος Ποπποτας εσύ?
μπλα μπλα μπλα μπλα .....μπλαΕγω δεν θα σε βρίσω γιατί δεν θέλω να διακυνδινεψω κάνενα μπαν για χατίρι ενος κομπλεξικου .
Δεν σε βλέπω καν.
Πίσω από την ασφάλεια του πσ σου τα κάνεις όλα.
Άλλος ένας μάγκας.
Τον μάγκα να τον κάνεις όταν ξέρεις σε ποιον τον κάνεις.
Σε μια κοπέλα τον κάνεις.
Και στην τελική ποιος νοιάζεται για την γνώμη σου?
Κράτα την για τον εαυτό σου και την γυναίκα σου.
Αν και βλέπω να είσαι μοναχικός μπουρδελιαρης σαν τον picker πρέπει να είστε φιλαράκια.
Για αυτό ο Ανδρισμος σου είναι τόσο πάνω ΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Γιατί να σου πω ευχαριστώ ζήτησα την γνώμη σου?
Έλα προχωρα
Οχι εσυ εισαι ανδρας και σε φοβάμαιΣε εμένα δεν θα απαντήσεις? Μόνο σε κοριτσάκια είναι η μαγκιά σου?
Τι επιθετικότητα να βγάλεις εσύ μωρη Λουκία που θα στείλεις και κάποιον στον εξ αποδο τετοια μέρα.Που την ειδες την μαγκια και την επιθετικότητα ρε ηλίθιο παρτάλι.
Αντι να πεις και ευχαριστω που σου μαθαίνουμε κατι βγήκες να πουλήσεις ειρωνεία.
Αει στο διάλο πουτανάκια. Μάθετε και κάτι χρησιμο στη ζωή σας, αντι να γαιμέστε για μερικά ευρώ
ΥΓ αυτο ειναι επιθετικότητα.. Κατάλαβες τώρα τη διαφορά;
Βουλώνει τοτςΟχι εσυ εισαι ανδρας και σε φοβάμαι
φιλε καλοπροαιρετη ηταν η αναρτηση μου γιατι πολλοι κάνουν το ιδιο λάθος... η πουτανια και η ειρωνια ομως της "κιουριας" που δεν καταλαβαινει μια απλη αναρτηση, δεν εχει προηγουμενο...συγγνώμη κι όλας αλλά όλο αυτό γιατί μια κοπέλα που δεν είναι Ελληνίδα έκανε ορθογραφικό λάθος?
Εδώ διαβάζω μαργαριτάρια και μαργαριτάρια ακόμα και στο συντακτικό απο Ελληνες και εσείς κάθεστε και κάνετε κριτική για το ι ή το η?
Αντιλαμβάνομαι ότι το αρχικό σου ποστ ήταν σε άλλο ύφος και παρεξηγήθηκε, αλλά αυτό είναι συνέπεια του γραπτού λόγου και γίνεται συχνά.Το ξέρω Πετράν. Γι' αυτο το εγραψα . Δεν ειναι κακο να μάθει τη διαφορα. Χρήσιμο είναι . Αλλα αντι να πει και ενα ευχαριστω αυτη βλέπει μαγκια και επιθετικότητα
Τότε να μάθεις και εσύ να χρησιμοποιείς τη ελληνική σου γλώσσα ώστε να φαίνεται ότι είναι καλοπροαίρετο το σχολειο σου.φιλε καλοπροαιρετη ηταν η αναρτηση μου γιατι πολλοι κάνουν το ιδιο λάθος... η πουτανια και η ειρωνια ομως της "κιουριας" που δεν καταλαβαινει μια απλη αναρτηση, δεν εχει προηγουμενο...
κι εγω θελω να με διορθωνουν αν κανω καποιο ορθογραφικο.. δεν ειναι κακο...