Νέα

Ρε μόνο η χανούμα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα ADMIRAL GR
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 119K
  • Εμφανίσεις 3M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 13 άτομα (0 μέλη και 13 επισκέπτες)

nordalta

Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2014
Μηνύματα
1.364
Like
610
Πόντοι
96
Έχει δεξαμενόπλοια.
Ψάξε το.
Κι έχει και λίγα κρουαζιερόπλοια.
Παροπλισμένα
Ψάξε το.
Επειδη δουλεω στον χωρο της ναυτιλιας σου λεω τα εξης ,τα κρουζεροπλοια τα αγορασε εποχη COVID,και τα αγορασε για scrap και τωρα του εχουν μεινε οποτε τα ανακαινιζει για να κανει την δικια του cruise company.ι.Τα ποντοπορα τα εστειλε μετα το σκανδαλο με την ασφαλιστικη,που τυχαινει να εινai και η μεγαλυτεη του κοσμου,δες εδω.

 

troueno

Μέλος
Εγγρ.
14 Απρ 2006
Μηνύματα
3.413
Κριτικές
1
Like
943
Πόντοι
96
αν δεν διαβαζες μονο τους τιτλους, ισως καταλαβαινες οτι προκειται για ενα οικοπεδο που νοικιασε ο κοκκαλης στον μαρινακη το 2014....δηλαδη 4 χρονια αφοτου εφυγε απο τον ολυμπιακο!!!!
οταν εφυγε το 2010 ο κοκκαλης φυσικα και δεν ζητησε ενοικιο για τις εγκαταστασεις του ρεντη...τις πουλησε στον νεο ιδιοκτητη του θρυλου και τελος...

Το αρθρο γραφει οτι η η ΠΑΕ εδινε 50000€ τον χρονο στην ιντρακατ επισης γραφει


Δυστυχώς επιβεβαιώνεται και πάλι η εχθρική στάση του Σωκράτη Κόκκαλη και των εταιρειών του απέναντι στην ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ.

Αποδείχθηκε με την υπόθεση του «Γεώργιος Καραϊσκάκης», τη στάση του τα τελευταία τρία χρόνια και τις συμμαχίες του και τις δουλειές με όλους σχεδόν τους εχθρούς του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ, καθώς και με το γεγονός ότι ο ίδιος και οι εταιρείες του δεν συνεισέφεραν ούτε ένα ευρώ για τον Ερασιτέχνη ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ τα τελευταία δέκα χρόνια.

Δυστυχώς για τον Σωκράτη Κόκκαλη, τους γιους του και τους συνεργάτες του, βασιλιάς τους είναι το χρήμα ενώ ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ είναι ένα όχημα επίτευξης κερδών για τις κρατικοδίαιτες εταιρείες του.

οσο για το γηπεδο της ΑΕκ ανηκει στην ερασιτεχνικη αλλα την διαχειριση την εχει καποιος που δεν εχω καταλαβει ποιος .

Τις εγκαταστασεις στα στα Σπατα τις εχει αγορασει ο Μελισσανιδης τωρα αν τις δωρισε στην ΠΑΕ ειναι αλλο θεμα .

Οσο για τον νεο προεδρο εγω πιστευω οτι αν ηταν Κυπριος θα λεγοταν Μπροστινός Μπροστινού
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.718
Πόντοι
5.006
Οσο για τον νεο προεδρο εγω πιστευω οτι αν ηταν Κυπριος θα λεγοταν Μπροστινός Μπροστινού
Να παρακαλατε να ειναι μπροστινος, γιατι αν ειναι αυτος ο πραγματικος ιδιοκτητης, τον ηπιατε..
 
OP
OP
ADMIRAL GR

ADMIRAL GR

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Αυγ 2005
Μηνύματα
15.459
Κριτικές
3
Like
7.246
Πόντοι
1.486
Να παρακαλατε να ειναι μπροστινος, γιατι αν ειναι αυτος ο πραγματικος ιδιοκτητης, τον ηπιατε..
Εσυ δεν εχεις καταλάβει ακόμη ότι τα λαμογια κανουν κουμαντο στις ομαδες μας..
Ο ενας δολοφονεί μαρτυρες,τον αλλο τον κυνηγαει η FSB και κρυβεται συνεχώς,ο τρίτος σκοτωνει πραγματογνωμονες...
Τωρα ,το ποιος θα ειναι ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΛΑΜΟΓΙΟ,θα φανει στο τέλος..
 

teaserman

Μέγας
Εγγρ.
20 Νοε 2015
Μηνύματα
5.742
Κριτικές
1
Like
10.134
Πόντοι
3.556
Να παρακαλατε να ειναι μπροστινος, γιατι αν ειναι αυτος ο πραγματικος ιδιοκτητης, τον ηπιατε..
οταν μαθουμε θα σε ρωτησουμε.
αλλωστε εισαι ειδικος προεδρολογος με εξειδικευση ΑΕΚ:
τον Μελισσανιδη τον ανεβαζεις απατεωνα τον κατεβαζεις κλεφτη
τον καινουργιο, ακομα δεν μπηκε τον εβγαλες βαρκαρη.
Πινεις νερο στο ονομα του κυριου Σωκρατη και του κυριου Βαγγελα, που τα εργα και ημερες τους (μετα του ευγενους κ. Λαυρεντιαδη, ναι ντε! του του ιδιοκτητη του 50% του γηπεδου σας και τροφιμου Κορυδαλλου) τα κανεις γαργαρα κανονικη.
Δεν πειθεις Τακη. Λυπαμαι.
Παντως βλεποντας τον κ. Ηλιοπουλο στις φωτο εχω την εντυπωση οτι σε λιγο καιρο γαυροι , παοκια και βαζελοι θα φωναζετε « Τιγρη! Γυρνα πισω ή εστω τηλεφωνα»
 

teaserman

Μέγας
Εγγρ.
20 Νοε 2015
Μηνύματα
5.742
Κριτικές
1
Like
10.134
Πόντοι
3.556
Εχετε καταλαβει ελπιζω οτι το επομενο ντερμπι Ολυμπιακου και ΑΕΚ θα παιχτει στα βλαχικα στη Βαρη.
Οποιος αντεξει περισσοτερο…
 
Εγγρ.
25 Αυγ 2017
Μηνύματα
4.794
Like
3.419
Πόντοι
456
Αδικημένες διχτυωτές κλαψομούνισες

1689491.jpg


Φέρτε πίσω το κύπελο του 17.


goal-offside.jpg




1717350907955-jpeg.1177314
κλεφτοκαρεκλάδες
Είστε ξεφτίλες.
 

aiolos.klima50

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιαν 2022
Μηνύματα
10.416
Like
87.078
Πόντοι
12.056
Ελπιχυνα μην γίνει ότι είχε γίνει την προηγούμενη φορά με την αλλαγή διοίκησης..να φεύγουν οι παίχτες ένας ένας και όλοι μαζί και ο προπονητής να πάει στον Ολυμπιακό... αυτό ήταν ότι είδαμε είδμε πάλι πέτρινα χρόνια...θα φύγει και ο Αλμέιδα...καλά κρασιά
 

NITRO

Τιμημένος
Εγγρ.
1 Μαρ 2006
Μηνύματα
5.941
Κριτικές
151
Like
5.912
Πόντοι
37.127
90 μυρια. Καλη μπαζα. Αυτες ειναι δουλειες...
Τι εννοεις εχει ενα κολλημα με την Ελληνικη αγορα; Γουστάρει να παίζει η ομαδα του με Ελληνες ή οχι;
πιστεύει πολύ στον ελληνα αθλητη σε ολα τα σπορ. Φαντάζομαι θα εχει καταλάβει εδω κ δυο σαιζον που ειναι κολαούζος του Μελ πως εχει το πραγμα παντως
 
  • Like
Αντιδράσεις: Zebu
Εγγρ.
18 Ιουν 2022
Μηνύματα
243
Κριτικές
1
Like
626
Πόντοι
21
Κάποια στιγμή ήταν λογικό να φύγει ο Μελισσανίδης. 74 βαδίζει ο άνθρωπος. Το ότι είναι ο κορυφαίος παράγοντας στην ιστορία της ΑΕΚ δεν το συζητώ καν . Θέλω να πιστεύω ότι δεν θα άφηνε την ομάδα μας σε κάποιον τυχαίο. Φαίνεται ότι ο Ηλιόπουλος έχει λεφτά από Κέι και πέρα βλέπουμε
 
Εγγρ.
12 Απρ 2024
Μηνύματα
57
Like
251
Πόντοι
20
Κάποια στιγμή ήταν λογικό να φύγει ο Μελισσανίδης. 74 βαδίζει ο άνθρωπος. Το ότι είναι ο κορυφαίος παράγοντας στην ιστορία της ΑΕΚ δεν το συζητώ καν . Θέλω να πιστεύω ότι δεν θα άφηνε την ομάδα μας σε κάποιον τυχαίο. Φαίνεται ότι ο Ηλιόπουλος έχει λεφτά από Κέι και πέρα βλέπουμε
Από ότι λένε τα ρεπορτάζ ο Ηλιόπουλος ήταν δίπλα στον Μελ τα τελευταία δύο χρόνια! Επίσης ο Αλμέιδα ηταν ενήμερος εδώ και αρκετό καιρό για την αποχώρηση του Προέδρου! ΑΕΚ ήμαστε δεν γίνεται να έχουμε ήρεμα καλοκαίρια!!!
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.466
Κριτικές
42
Like
49.881
Πόντοι
28.246
πιστεύει πολύ στον ελληνα αθλητη σε ολα τα σπορ. Φαντάζομαι θα εχει καταλάβει εδω κ δυο σαιζον που ειναι κολαούζος του Μελ πως εχει το πραγμα παντως
Μακαρι. Μονο μην τα κανει οπως ο δικος μας ο χοντρος και μπλεξει με μανατζαραιους και ερχονται καραβιες με τα βαπορια της seajet.

Εμεις ευελπιστουμε ο δικος μας να έβαλε μυαλο. Γιατι τωρα με την ευρωπαικη κουπα, ειδικα, ανοιγουν περισσοτερες πορτες για καραβιες...
 

Eraser..

Ανώτερος
Εγγρ.
25 Δεκ 2016
Μηνύματα
35.248
Like
33.067
Πόντοι
6.256
Μακαρι. Μονο μην τα κανει οπως ο δικος μας ο χοντρος και μπλεξει με μανατζαραιους και ερχονται καραβιες με τα βαπορια της seajet.

Εμεις ευελπιστουμε ο δικος μας να έβαλε μυαλο. Γιατι τωρα με την ευρωπαικη κουπα, ειδικα, ανοιγουν περισσοτερες πορτες για καραβιες...
Μόνο Seajet από αυτό το καλοκαίρι, να πάρουμε κανέναν παίχτη:coffee::coffee::coffee:
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.277
Like
19.184
Πόντοι
2.606

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.466
Κριτικές
42
Like
49.881
Πόντοι
28.246
Από ότι λένε τα ρεπορτάζ ο Ηλιόπουλος ήταν δίπλα στον Μελ τα τελευταία δύο χρόνια! Επίσης ο Αλμέιδα ηταν ενήμερος εδώ και αρκετό καιρό για την αποχώρηση του Προέδρου
Αφου το λενε τα ρεπορταζ...
Κατσε να δεις που θα γραψουν οτι παραταει και τον μηχανοκινητο αθλητισμο για το χατηρι του ποδοσφαιρου και της αεκ.
 

Eraser..

Ανώτερος
Εγγρ.
25 Δεκ 2016
Μηνύματα
35.248
Like
33.067
Πόντοι
6.256
Αφου το λενε τα ρεπορταζ...
Κατσε να δεις που θα γραψουν οτι παραταει και τον μηχανοκινητο αθλητισμο για το χατηρι του ποδοσφαιρου και της αεκ.
η αλήθεια είναι πως σε διάφορες παραπολιτικές στήλες έπαιζε το όνομα εδώ και καιρό, το είχα δει.
νομίζω πως αυτές οι ειδήσεις άρχισαν να εμφανίζονται μετά το πρόβλημα υγείας του Μελ.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.466
Κριτικές
42
Like
49.881
Πόντοι
28.246
η αλήθεια είναι πως σε διάφορες παραπολιτικές στήλες έπαιζε το όνομα εδώ και καιρό, το είχα δει.
νομίζω πως αυτές οι ειδήσεις άρχισαν να εμφανίζονται μετά το πρόβλημα υγείας του Μελ.
Με την καρδια δεν εχει θεμα χρονια τωρα; Δυο μπαι πας εχει κανει;
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom