Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Χύσιμο στα βυζιά κάνει . "Και βέβαια" θα σου πει όταν της το ζητήσεις. Ακάποτο δεν ξέρω , γιατί δεν με ενδιαφέρει. Πάντως κώλο λέει (σε εμένα ) ότι δεν κάνει. Πάντως στο 69 που κάναμε πρόσεξα ότι ο κώλος της είναι πιο ανοιχτός και από την εστία του Νικοπολίδη στο ματς με την Τουρκία...Παίδες η Σόνια κάνει μπουκιτσί ακάποτο, αφήνει να τελειώσεις πάνωτης ή τιποτα άλλα τέτοια;
Σήμερα ήμουν ο πρώτος της Σόνιας. Τελικά ο ΒΑΒΥ έχει δίκιο, τώρα που το ξανασκέφτομαι... Ποιός ο λόγος να πηγαίνεις στις άλλες? Καλύτερη δε θα βρεις...
ζωντανη ανταποκριση απ το μετωπο....
ο τριτος, αντε τεταρτος ηταν εξαιρετικο μελος της παρεας μας.. (και μου ειπε τα ιδια)![]()
ʼρα είναι προσποιητά τα βογγητά της. Τί ντριμπλέρ που είμαι. Ροναλντίνιο φιλε στην ντενιζα μετα απο παρα πολλες καταθεσεις που ειχα κανει και μετα απο το οτι ειναι nympho που λεγαν πολυ (και εγω) απο το σαιτ... τι κανω? μπαινω μεσα της με αυτην απο κατω οποτε αρχιζει να ουρλιαζει οποτε της λεω "denis oxi theatro" λοιπον εκλασε στο γελιο με φυλαγε με ρουφαγε οποτε παω να ξαναμπω μεσα και αρχιζει να ξαναουρλιαζει, οποτε δεν της λεω τιποτα οσπου μου λεει "sorry" και σταματαει.... φαντασου προπονηση και αυτοματοποιηση που ενω επρεπε να μην φωναξει, φωναζε...... αυτες ολες φιλε κανουν προγραμμα κανονικο κανεναν αυθορμητισμο εκτος και αν τα σκασεις χοντρα και σε μαθουνε και τις κανεις να περνανε καλα οποτε χαλαρωνουν και κανουν το κατι παραπανω..... παντως το νεο πουλεν μου ειναι η μιλανα, καθως η ντενις τωρα ειναι μπουζουκια και αυριο πεταει για αλλες πολιτιες..... οσο για την σονια την πηρα πρωτη φορα την τριτη (αν θυμαμε καλα) και μου εκανε καλη εντυπωση ειναι πολυ καλη στην δουλεια της αλλα δεν θα την ξανατιμησω γιατι ειναι πολυ επαγγελματιας..... βεβαια ο σωστος καριεριστας μπουρδελιαρης δεν βγαζει ποτε συμπερασμα απο μια φορα καθως μπορει να ηταν λαθος το momentum.....Στα αξιοσημείωτα της πρωινής μου επίσκεψης στη Σόνια , ήταν μια κορυφαία ντρίμπλα που της έκανα. Τη γυρνάω ανάσκελα , της ανοίγω τα πόδια βίαια (όπως στις τσόντες![]()
) και της λέω : "Θέλω να σου γλέιψω το μουνί",της λέω. "Καν'το" μου λέει. Λοιπόν κάνω βουτιά με το κεφάλι (αλά Σιρανίδης ATHENS 2004 ) στο μουνί της ,αλλά την τελευταία στιγμή λίγο πριν την ακουμπήσω σηκώνομαι απότομα ψηλά. Η Σόνια έφαγε την προσποίηση και είπε ένα :"Ααααχ !" . Τί "Αααχ" μωρή αφού δε σε ακούμπησα?
![]()
ʼρα είναι προσποιητά τα βογγητά της. Τί ντριμπλέρ που είμαι. Ροναλντίνιο
![]()
![]()