Νέα

Warsaw - Βαρσοβία

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα TLEVEND
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 16K
  • Εμφανίσεις 831K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Balkan cowboy

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Οκτ 2023
Μηνύματα
1.886
Like
4.501
Πόντοι
456
Ε τότε μιλάμε γιά 700-800 ευρώ τουλάχιστον ανά μέρα. Εντάξει αναλογικά πού έχει καί τό ταξίδι μέσα, δέν είναι καί πάρα πολλά!!
Φυσικά εγώ είμαι ο πιό άσχετος γιά νά τό πώ αυτό. Αλλά λόγο τών ταξιδιών πού έχω κάνει, τά υπολογίζω διαφορετικά!!
Τό θέμα είναι νά περνάς καλά, καί τό...χρήμα ποιός τό γαμεί!! :sunglasses:

Αυτά είναι το μίνιμουμ.Δεν υπάρχει οροφή.Αμα θες τριολέ,σαμπάνιες κτλ το κόστος εκτοξεύεται.Η μόνη πόλη που μπορούσες να τα κάνεις αυτά σε λελογισμένο κόστος ήταν το Κίεβο προ του 2017.Τότε μπορούσες να γαμάς και τρεις και παραπάνω τη μέρα με ένα πεντακοσάρικο και μιλάμε για μοντέλες.
Αλλά αυτές οι εποχές έχουν περάσει αμεπιστρεπτί όποιος πρόλαβε πρόλαβε.Το θέμα είναι η εμπειρία άρχοντος.Καλύτερα να φας 1500 σε δυο μέρες και να περάσεις βασιλικά παρά σε 10 μέρες και να περάσεις μέτρια.Στηρίζομαι στη συγκέντρωση πυρός για διάτρηση του στόχου.Δηλαδη χτυπάς μαζικά σε μικρό χρόνο με πολύ μεγάλη ισχύ.
 
Τελευταία τροποποίηση:

Ακροατής_

Σεβαστός
Εγγρ.
17 Αυγ 2023
Μηνύματα
4.309
Like
3.844
Πόντοι
1.706
Αυτά είναι το μίνιμουμ.Δεν υπάρχει οροφή.Αμα θες τριολέ,σαμπάνιες κτλ το κόστος εκτοξεύεται.Η μόνη πόλη που μπορούσες να τα κάνεις αυτά σε λελογισμένο κόστος ήταν το Κίεβο προ του 2017.Τότε μπορούσες να γαμάς και τρεις και παραπάνω τη μέρα με ένα πεντακοσάρικο και μιλάμε για μοντέλες
Αλλά αυτές οι εποχές έχουν περάσει αμεπιστρεπτί όποιος πρόλαβε πρόλαβε.
Καλά άσε τό 2017. Εγώ θυμάμαι πολύ πιό παλιά στήν Μόσχα πού έμενα επαγγελματικά γιά περίπου 3 μήνες,
σέ κάτι Clubs γαμάτα. Μέ μούνες από τήν εργασία εκεί είχα πάθει πλάκα. Μιλάμε κυριολεκτικά μουνάρες.
Καί στήν Ουκρανία είχε καλά σκηνικά θυμάμαι. Αλλά τήν Μόσχα τήν θεωρώ ηγέτη στίς υπερμούνες!!