Νέα

Πέθανε ο αστυνομικός που χτυπήθηκε από χουλιγκάνια

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Hristos .

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουλ 2023
Μηνύματα
667
Like
3.108
Πόντοι
446
Τι πορεια τυπε? Εδω εχουμε να βρουμε πως ψοφησε το κοπροσκυλο ο Ολιβερ
Μην τα μπερδεύουμε διαφορετική υπόθεση αυτή αλλά επίσης πολύ σοβαρή όταν συμπεριφέρεσαι με τέτοια βαρβαρότητα σε ένα ζώο είσαι διεστραμμένος και γενικά επικίνδυνος για την κοινωνία
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.197
Κριτικές
2
Like
104.067
Πόντοι
16.131
Κρίμα για τον χαμό του νέου αστυνομικού, δυστυχώς δεν θα είναι ο τελευταίος που χάνεται άδικα.

Η κατάσταση έχει ξεφύγει όντως και τα περιστατικά πολλά.

Η πλήρης ατιμωρησία, η εξίσωση θύτη και θύματος να που οδηγεί.

Όλα αυτά τα καλόπαιδα με την τόση ενέργεια, με την πρώτη μαλακία τα μαζεύεις και τα στέλνεις για υποχρεωτική αγροτική εργασία στα χωράφια, στις ελιές τις φράουλες, τα ροδάκινα, τα κεράσια, τα ακτινίδια ... η επαφή με τις αγροτικές εργασίες θα βελτίωνε τους χαρακτήρες τους ή τουλάχιστον θα έκαναν κάτι χρήσιμο ....
και ισοβια να παει με ενα καλο δικηγορο σε 20 χρονια θα ειναι εξω δηλαδη στα 38 μια χαρα
 
  • Like
Αντιδράσεις: enduro

enduro

Μέγας
Εγγρ.
12 Ιουν 2014
Μηνύματα
15.840
Like
15.944
Πόντοι
3.656
για το τιποτα χαθηκε ενας νεος ανθρωπος,επειδη μερικοι ηλιθιοι δεν μπορουν να πανε να μαθουνε μποξ ή καποια πολεμικη τεχνη κ να εκτονωσουνε τη μαλακια που τους δερνει λιγο δημιουργικα,αν αυτου σκοτωνουνε αθωους ανθρωπους που κανουνε μια σκατοδουλεια που τους βριζει ολος ο κοσμος για 9 κατοσταρικα.
ντροπη τους...
να δουμε τι θα πει σημερα ο μπαμπας του 18χρονου για το "παιδακι του"...

καλα τυπε τετοια αποβρασματα κι εκει μπραβοι θα γινοντουσαν στο τελος :confused::confused::confused:
αμα εισαι ναυαγιο εισαι ναυαγιο,δεν αλλαζεις με τιποτα :confused::confused::confused:
 

TOMCRUISE

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
26 Αυγ 2020
Μηνύματα
4.436
Κριτικές
56
Like
26.267
Πόντοι
27.486
καλα τυπε τετοια αποβρασματα κι εκει μπραβοι θα γινοντουσαν στο τελος :confused::confused::confused:
αμα εισαι ναυαγιο εισαι ναυαγιο,δεν αλλαζεις με τιποτα :confused::confused::confused:
κ μπραβοι να γινοντουσαν παλι πιο παραγωγικο ειναι-λεμε τωρα-σε σχεση με αυτο που κανουνε....
 

stekas72

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Δεκ 2008
Μηνύματα
22.436
Κριτικές
3
Like
1.715
Πόντοι
566
και ισοβια να παει με ενα καλο δικηγορο σε 20 χρονια θα ειναι εξω δηλαδη στα 38 μια χαρα

... ας είναι τύπε έξω σε 20 χρόνια .... αλλά για 20 χρόνια ΑΓΡΟΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ....

Εννοείται θα προτιμούσα ισόβια, αλλά ως λαός δεν θέλουμε την σκληρή τιμωρία ....
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.197
Κριτικές
2
Like
104.067
Πόντοι
16.131
... ας είναι τύπε έξω σε 20 χρόνια .... αλλά για 20 χρόνια ΑΓΡΟΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ....

Εννοείται θα προτιμούσα ισόβια, αλλά ως λαός δεν θέλουμε την σκληρή τιμωρία ....
αν το ειχε κανει σε δικο μου ανθρωπο θα τον εκλαιγε ηδη η μανα του ... ευχομαι οι νομοι τις φυλακης να κανουν αυτο που πρεπει
 
  • Like
Αντιδράσεις: j 1973

riding

Μέγας
Εγγρ.
23 Μαΐ 2023
Μηνύματα
5.954
Κριτικές
2
Like
15.267
Πόντοι
3.836
Ο πατερας μπορει να ηταν κανενας ΚΚΕ μ-λ και να ακουγε συνεχως "ενα μπατσονι λιγοτερο" μπορει και οχι κ να χτυπαει τ αρχιδια του βεβαια
 

stekas72

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Δεκ 2008
Μηνύματα
22.436
Κριτικές
3
Like
1.715
Πόντοι
566
αν το ειχε κανει σε δικο μου ανθρωπο θα τον εκλαιγε ηδη η μανα του ... ευχομαι οι νομοι τις φυλακης να κανουν αυτο που πρεπει

Εσένα όμως τύπε θα σε τιμωρούσαν χωρίς ελαφρυντικά ..... το κωλόπαιδο να δεις πως θα πέσουν πάνω του να το προστατεύσουν .....
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.197
Κριτικές
2
Like
104.067
Πόντοι
16.131
Εσένα όμως τύπε θα σε τιμωρούσαν χωρίς ελαφρυντικά ..... το κωλόπαιδο να δεις πως θα πέσουν πάνω του να το προστατεύσουν .....
για αυτο πρεπει να αναλαβει ο νομος τις φυλακης
 
  • Like
Αντιδράσεις: Nubic

κωλο-γερος

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
35.084
Κριτικές
36
Like
45.664
Πόντοι
21.395
Πραγματικα δε ξερω τι ειναι καλυτερο για τους γονεις αυτου του παιδιου.
Ευχομαι καμια μανα και κανενας πατερας να μη περασει κατι αντιστοιχο
Τίποτα χειρότερο για έναν γονιό. Το πιο σημαντικό που θα μπορούσα να ζητήσω, αν υπάρχει Θεός, να μου χαρίσει θάνατο πριν από τά παιδιά μου.
 
Εγγρ.
28 Δεκ 2018
Μηνύματα
24.962
Κριτικές
8
Like
36.012
Πόντοι
6.536
Ρε μαλάκες....


chrome_screenshot_27 Δεκ 2023 2_21_12 μ.μ. EET.png



:O:O:O
 
Εγγρ.
28 Δεκ 2018
Μηνύματα
24.962
Κριτικές
8
Like
36.012
Πόντοι
6.536

captain 69

Μέγας
Εγγρ.
24 Αυγ 2015
Μηνύματα
5.033
Κριτικές
2
Like
20.296
Πόντοι
3.556
για αυτο πρεπει να αναλαβει ο νομος τις φυλακης
Οι κρατούμενοι δεν θα ασχοληθούν τύπε, θα τον έχουν για ήρωα.

Οι σωφρονιστικοί πάντως πρέπει να τον κάνουν να ξεράσει το γάλα της μάνας του. Κάθε μέρα γεώτρηση με τα γκλομπ στο σουφριδι του ώστε να βγει με ανεπανόρθωτη πρόπτωση κωλάντερου.
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.197
Κριτικές
2
Like
104.067
Πόντοι
16.131
Οι κρατούμενοι δεν θα ασχοληθούν τύπε, θα τον έχουν για ήρωα.

Οι σωφρονιστικοί πάντως πρέπει να τον κάνουν να ξεράσει το γάλα της μάνας του. Κάθε μέρα γεώτρηση με τα γκλομπ στο σουφριδι του ώστε να βγει με ανεπανόρθωτη πρόπτωση κωλάντερου.
δυστυχως εφυγε ενας νεος ανθρωπος
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Εγγρ.
28 Δεκ 2018
Μηνύματα
24.962
Κριτικές
8
Like
36.012
Πόντοι
6.536

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.197
Κριτικές
2
Like
104.067
Πόντοι
16.131
Τον Νταιμα πρεπει να τσακωσουμε που γραφει .. γιατι δεν γινεται να μην γραφει κάπου αυτος ..
ψαξε στο ιντερνετ εκει που εχουν γραφει για τα μεγαλα ναυαγια τις ιστοριας
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom