Νέα

Τροχαία ατυχήματα-δυστυχήματα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Anemodoura
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 45K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Easy Rider

Μέγας
Εγγρ.
4 Νοε 2020
Μηνύματα
7.222
Κριτικές
18
Like
16.278
Πόντοι
4.546
Κανονικα μαζι με τα μαθήματα οδήγησης θα έπρεπε το υπουργείο να υποχρεώνει καθε νεο οδηγό να δει ενα 20λεπτο βιντεο απο θανατηφόρα δυστυχήματα, να βλέπει διαμελισμένα κορμιά, καμένα, μεσα στα αίματα και λαμαρίνες με σάρκα να έχουν γινει ενα, γονείς, αδέλφια, παιδιά να οδύρονται, ανθρώπους στην εντατική να χαροπαλεύουν, άλλους που εχουν μείνει φυτα κ.α. Εε μετα απο αυτο βγες εξω και τρεξε.
Δεν κάνει κάτι ένα βίντεο, πρέπει να υπάρχει επαφή από κοντά.
1 μήνα στα επείγοντα σε κάθε μαλακα που πιάνουν την πρώτη φορά.
Θα χορτάσει από αίμα, διαμελισμους, θανάτους, κραυγές πόνου, αγωνίας, απελπισίας και απόγνωσης, τόσο από τα θύματα όσο και από τους συγγενείς.
 

Rand0m1

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2019
Μηνύματα
6.122
Κριτικές
1
Like
5.660
Πόντοι
2.356
Για εμένα προσωπικά αυτή η μαλακία δεν έχει νόημα, διότι είμαι online από την εποχή των 28.8 modems.
Υπάρχουν 2 σχολές σκέψης.

Ότι ανέκαθεν υπήρχε ο ίδιος αριθμός δυστυχημάτων (και εγκλημάτων επίσης) και απλά τα μαθαίνει ο κόσμος γρήγορα επειδή υπάρχουν τα social media.

&

Ότι ο αριθμός δυστυχημάτων και εγκλημάτων είναι πολύ μεγαλύτερος (σε σχέση π.χ. με 30 χρόνια πριν) και διαρκώς αυξάνεται.

Προδήλως είσαι στην 1η πόρτα και εγώ στην 2η.
 
  • Like
Αντιδράσεις: j 1973

Calico cat

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Ιουν 2022
Μηνύματα
1.347
Like
2.920
Πόντοι
456
Τι συζητάμε βρε παιδιά...Τώρα με τα σοσιαλ και την εκτεταμένη χρήση του ίντερνετ και τα πάμπολλα σαιτ ενημερωτικού τύπου τα νέα μαθαίνονται στη στιγμή.

Λένε κάποιοι ότι δεν ισχύει, ε σαφώς και ισχύει γιατί ναι μεν είχες ιντερνετ το 1990 και το 2000 αλλά δεν είχες κανένα σοσιαλ σε τέτοια έκταση με τη σημερινή ούτε τόσα σαιτ ούτε τόσο εύκολη πρόσβαση όπως σήμερα που και η κουτσή Μαρία έχει smartphone...έλεος δηλαδή...

Εγώ θυμάμαι από τα μέσα του '90 όλο για σκοτωμούς και ατυχήματα λέγανε ο κόσμος, από τότε ο Ιαβέρης μίλαγε στα κανάλια με στοιχεία και ήταν προφανώς χάλια η κατάσταση.

Μια χαρά σκοτωνόντουσαν οι άνθρωποι ανέκαθεν στους δρόμους...
 

james tiberius kirk

Σπουδαίος
Εγγρ.
4 Φεβ 2013
Μηνύματα
3.808
Κριτικές
5
Like
6.179
Πόντοι
2.306
Και τα υποβρύχια ειναι ασφαλεστατα μέσα για να ταξιδεψεις. Και αλλα πολλα μέσα ακομα
Εγώ επιλέγω να ταξιδεύω με κωλοτρυπίδες τύπε, τις θεωρώ εξαιρετικά ασφαλείς.
 

Easy Rider

Μέγας
Εγγρ.
4 Νοε 2020
Μηνύματα
7.222
Κριτικές
18
Like
16.278
Πόντοι
4.546
Πασοκ, ΝΔ, Πασοκ, ΝΔ, συριζοπασοκ, συριζονδ, και φτου από την αρχή.
ΑΥΤΟΙ κυβερνάνε συνεχώς, κανείς τους δεν έκανε ποτέ κάτι, ούτε και θα κάνει.
 

james tiberius kirk

Σπουδαίος
Εγγρ.
4 Φεβ 2013
Μηνύματα
3.808
Κριτικές
5
Like
6.179
Πόντοι
2.306
Κανονικα μαζι με τα μαθήματα οδήγησης θα έπρεπε το υπουργείο να υποχρεώνει καθε νεο οδηγό να δει ενα 20λεπτο βιντεο απο θανατηφόρα δυστυχήματα, να βλέπει διαμελισμένα κορμιά, καμένα, μεσα στα αίματα και λαμαρίνες με σάρκα να έχουν γινει ενα, γονείς, αδέλφια, παιδιά να οδύρονται, ανθρώπους στην εντατική να χαροπαλεύουν, άλλους που εχουν μείνει φυτα κ.α. Εε μετα απο αυτο βγες εξω και τρεξε.
Ε και δε βλέπει ένα SAW ή ένα HOSTEL καλύτερα τύπε;
ΑΡΧΙΔΙΕΣ!
Καρφάκι δε θα τους καεί.
Είδες εσύ κανένα να κόψει το κάπνισμα επειδή βάλανε στα πακέτα φωτογραφίες ανθρώπων με ανοιγμένη τραχεία;
Δε χαμπαριάζουν οι νέοι από αυτά σήμερα...Είναι μέσα στη ΒΙΑ από μικρά παιδιά.
 
  • Like
Αντιδράσεις: j 1973

Thanos03

Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2018
Μηνύματα
595
Like
489
Πόντοι
26
Δεν υπάρχει μεγαλύτερη μπούρδα από αυτή.Φυσικά ο κάθε άσχετος όταν του αναφέρεις για την επικινδυνότητα των αεροπλάνων το πρώτο πράγμα που σου λέει σαν επιχείρημα είναι το κλασικό με τις στατιστικές μελέτες ατυχημάτων σε σχέση με τα αυτοκίνητα.Όταν όμως τους λες οτι οι στατιστικές συγκρίνουν ανόμοια πράγματα δηλαδή από τη μια οδηγούς αυτοκινήτων παγκοσμίως που το 90% είναι ερασιτέχνες και το 10% επαγγελματίες σε αντιπαράθεση με πιλότους που το 100% είναι επαγγελματίες και μάλιστα περνάνε τις ποιο αυστηρές εκπαιδεύσεις της FAA , τότε κάνει τουμπεκί.
Εαν θέλει κάποιος να είναι κάπως συγκρίσιμα τα μεγέθη , ας κάνει μια στατιστική μελέτη θανάτων από αεροπορικά ατυχήματα σε σχέση με θανάτους από πχ επιβάτες λεοφορείων.Που και εκεί ακόμα πάλι δεν είναι ίδια τα μεγέθη αλλά τουλάχιστον έχουμε επαγγελματίες οδηγούς και στη μια περίπτωση και στην άλλη (με χάσμα βέβαια στην εκπαίδευση που παίρνει ο αντίστοιχος οδηγός-πιλότος) , που κουβαλάνε πολύ κόσμο (επίσης με χάσμα αφού στη μια περίπτωση κουβαλάς 50 το πολύ ψυχές ενώ στην άλλη 300 και βάλε).
Φυσικά και δεν πρόκειται να δείτε ποτέ στη ζωή σας μια τέτοια στατιστική μελέτη γιατί πολύ απλά αν τη βλέπατε , όλα τα αεροπλάνα θα πηγαινοέρχονταν άδεια.Και για να δείτε πόσο χάπατα και αναλώσιμους έχουν τον κοσμάκη και δεν τους καίγεται καρφί για τη ζωή μας , είχαν ήδη βρει εύκολο τρόπο πριν πάρα πολλά χρόνια ώστε τα αεροπλάνα να είναι τρομερά ασφαλή αλλά δεν προχώρησε γιατί φυσικά αύξανε το κόστος κατασκευής και οι εταιρίες που κοιτάνε μόνο τα κέρδη δεν το δέχθηκαν.Έκαναν το εξής απλό : Έφτοιαξαν αποσπώμενο κλωβό-κοντεινερ με καμπίνες επιβατών η οποία σε περίπτωση σοβαρής μη αναστρέψιμης βλάβης του αεροπλάνου εν πτήση , αποχωριζόταν το κυρίως μέρος της ατράκτου , έβγαζε αλεξίπτωτα και προσγειωνόταν ανέπαφο.Υπάρχουν και σχετικά βίντεο αν ψάξετε στο net που δείχνει την όλη κατασκευή.Θα είχαν σωθεί όλα αυτά τα χρόνια εκατομμύρια ζωές αλλά βλέπεις το χρήμα και το κέρδος πάνω απόλα.

Δεν πιστεύω να εννοείς σοβαρά, ότι αν αύριο βγαίνανε στατιστικές οι οποίες ανέβαζαν την επικινδυνότητα του αεροπλάνου, ο μέσος πολίτης θα πήγαινε πλέον διακοπές με λεωφορείο στην άλλη άκρη της Ευρώπης ή με λεωφορείο και πλοίο στους τουριστικούς προορισμούς της Βόρειας Αφρικής. Θυσιάζοντας με αυτόν τον τρόπο εκτός από την άνεση του και 2-3 μέρες για να μεταβεί + άλλες τόσες να επιστρέψει. Και όλα αυτά χωρίς να υπολογίσεις ότι θα έπρεπε να διανυκτερεύσει σε ενδιάμεσους σταθμούς αυξάνοντας το κόστος των διακοπών.
Λιγότερος χρόνος να χαλαρώσεις και περισσότερο κόστος για μεγαλύτερη ταλαιπωρία ταξιδιού.

Όσον αφορά το δεύτερο μέρος τώρα:

Για να αναπτυχθεί ένα αλεξίπτωτο, χρειάζεται χρόνος, άρα και ύψος.
Τα περισσότερα ατυχήματα δεν συμβαίνουν από καταστάσεις οι οποίες ξεκινάνε σε μεγάλο ύψος, μιας και σε αυτήν την περίπτωση οι χειριστές έχουν χρόνο να τα διαχειριστούνε, αλλά στην φάση της προσγείωσης - τελικής προσέγγισης κατα κύριο λόγο. Σε τόσο χαμηλά ύψη, δεν προλαβαίνει το αλεξίπτωτο να αναπτυχθεί άρα το προτεινόμενο σύστημα θα ήταν άχρηστο έτσι και αλλιώς.

Από όσο θυμάμαι, μόνο σε 1-2 περιστατικά το αεροσκάφος είχε βλάβη στις επιφάνειες ελέγχου και οι χειριστές είχαν εκ των προτέρων επίγνωση ότι οι πιθανότητες για ασφαλή προσέγγιση δεν ήταν με το μέρος τους.

Σε όλες τις υπόλοιπες περιπτώσεις, οι πιλότοι μέχρι την στιγμή της πρόσκρουσης στο έδαφος είχανε έλεγχο του αεροσκάφους και το ατύχημα προήλθε από την (μη)απόφαση τους να συνεχίσουν την προσέγγιση αντί να την διακόψουν (go around), και να κάνουν δεύτερη προσπάθεια.

Το εκατομμύρια ζωές είναι κάτι παραπάνω από υπερβολικό και δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα των ημερών μας.

Στον πολιτισμένο κόσμο, υπήρξε 1 ατύχημα ανα 2.1 εκατομμύρια πτήσεις το 2022, και συνολικά χαθήκανε 158 ζωές. Επίσης στην 5ετια 2018-2022 χαθήκανε 231 ζωές.

Πιστεύεις όντως ότι από ατυχήματα λεωφορείων(επαγγελματίες οδηγοί) στην ίδια περίοδο χαθήκανε λιγότεροι από 231 παγκοσμίως ? Μην μου πεις ότι τα ατυχήματα των μικρών αεροσκαφών δεν συμπεριλαμβάνονται, γιατί μιλάμε μόνο για επαγγελματίες πιλότους/οδηγούς και όχι για τους ερασιτέχνες.


Αν μιλήσουμε καθαρά για την χώρα μας, την τελευταία 5ετια είχαμε 0 απώλειες σε αεροπορικά ατυχήματα. Πόσες είχαμε από λεωφορεία ?

The industry 2022 fatality risk of 0.11 means that on average, a person would need to take a flight every day for 25,214 years to experience a 100% fatal accident.

 

james tiberius kirk

Σπουδαίος
Εγγρ.
4 Φεβ 2013
Μηνύματα
3.808
Κριτικές
5
Like
6.179
Πόντοι
2.306
Πες τα τύπε @Thanos03 με τον κάθε άσχετο παπάρα ταληροφονιά εδώ μέσα!
 

Le Blanc

Σεβαστός
Εγγρ.
27 Νοε 2018
Μηνύματα
1.939
Κριτικές
27
Like
4.271
Πόντοι
1.446
Τριγυρνάνε πολλοί σουρωμένοι που θεωρούν ότι όσο και να πιουν, δεν τους φαίνεται και επίσης, θεωρούν ότι οδηγούν κανονικά.
Θα συμφωνησω απόλυτα και προς επιρρωση του παραπανω,χθες που γυρναγα κατα τις 4 σπίτι από έξοδο ακομα και σε αδειους δρομους μαλακιζοντουσαν.
 

james tiberius kirk

Σπουδαίος
Εγγρ.
4 Φεβ 2013
Μηνύματα
3.808
Κριτικές
5
Like
6.179
Πόντοι
2.306
Γενικά, αυτές τις μέρες, αν δεν είστε επαγγελματίες των μεταφορών, μέσα σε πόλη, ούτε πεζοί να μην κυκλοφορείτε!
 
OP
OP
Anemodoura

Anemodoura

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
13.965
Like
30.003
Πόντοι
6.056
Γενικά, αυτές τις μέρες, αν δεν είστε επαγγελματίες των μεταφορών, μέσα σε πόλη, ούτε πεζοί να μην κυκλοφορείτε!
Συμφωνώ, αυτες οι 20 μερες ειναι οι χειρότερες μερες του ετους. Αν θες να πας καπου καλύτερα να πάρεις ταξί και να γλιτώσεις απο το σπάσιμο νευρών απο τις μαλακιες και ταρζανιές που θα δεις να κάνουν οι άλλοι οδηγοί.
 

kontolagnos

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Μαρ 2007
Μηνύματα
30.315
Κριτικές
1
Like
33.456
Πόντοι
6.256
Κανονικα μαζι με τα μαθήματα οδήγησης θα έπρεπε το υπουργείο να υποχρεώνει καθε νεο οδηγό να δει ενα 20λεπτο βιντεο απο θανατηφόρα δυστυχήματα, να βλέπει διαμελισμένα κορμιά, καμένα, μεσα στα αίματα και λαμαρίνες με σάρκα να έχουν γινει ενα, γονείς, αδέλφια, παιδιά να οδύρονται, ανθρώπους στην εντατική να χαροπαλεύουν, άλλους που εχουν μείνει φυτα κ.α. Εε μετα απο αυτο βγες εξω και τρεξε.
20 λεπτα μετα το βιντεο θα το χει ξεχασει και θα οδηγαει σαν κανιβαλο
ς.
Σε αλλες χωρες οδηγανε σαν ανθρωποι γιατι πεφτει ανελεητο γαμησι και οχι γιατι διαφερουν απο μας.
 

Απολλύων

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2013
Μηνύματα
5.887
Like
4.186
Πόντοι
506
Εχω μια απορια.... Τα ορια ταχυτητας στη Ελλαδα ειναι το πολυ 130 σε αυτοκινητοδρομους...
Γιατι επιτρεπεται να πωλουνται αυτοκινητα που πιανουν τελικη 250-300???
Υποχρεωτικη εγκατασταση ηλεκτρονικου κοφτη ρε!!!
 

kontolagnos

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Μαρ 2007
Μηνύματα
30.315
Κριτικές
1
Like
33.456
Πόντοι
6.256
Μεθυσμενος σε ήσυχο δρομο παραβιαζει στοπ χτυπαει ενα και πεφτει σε δυο παρκαρισμενα, ευτυχως χωρις θυματα, χθες το απογευμα,
Τα παρκαρισμενα ειναι ενος φίλου.
Ολοι μεθυσμενοι οδηγουν τετοιες μερες
 

Συνημμένα

  • received_370416785674543.mp4
    4,9 MB · Εμφανίσεις: 0

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
879
Like
1.379
Πόντοι
206
Εχω μια απορια.... Τα ορια ταχυτητας στη Ελλαδα ειναι το πολυ 130 σε αυτοκινητοδρομους...
Γιατι επιτρεπεται να πωλουνται αυτοκινητα που πιανουν τελικη 250-300???
Υποχρεωτικη εγκατασταση ηλεκτρονικου κοφτη ρε!!!

Ο οποίος βγαίνει. Πχ στην Ιαπωνία συμβαίνει εδώ και χρόνια αυτό που λες. Εκεί μάλιστα είχαν και όριο στα άλογα. Αν θυμάμαι καλά 300. Γι' αυτό δεν υπάρχει κανένα Ιαπωνικό Supercar με μεγάλη ισχύ. Όλα όμως είναι κατασκευασμένα με τη γνωστή ποιότητα και με την παραμικρή αλλαγή τα άλογα διπλασιάζονται. Toyota Supra ή Nissan Skyline είναι τα όνειρα κάθε γκαζιάρη. Δες βίντεο από Ιαπωνία και θα δεις ότι εδώ είμαστε παράδεισος.
 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
879
Like
1.379
Πόντοι
206
Μόνο οι κάμερες και η αυστηρή αστυνόμευση θα κάνει δουλειά. Όσο δεν υπάρχουν αυτά μην περιμένετε προκοπή.

Την προηγούμενη εβδομάδα στο Βόλο ο πιτσιρικάς οδηγούσε ΧΩΡΙΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ από προηγούμενη παράβαση και προκάλεσε ατύχημα. Τι στον πούτσο; Κανένας δεν ενδιαφέρθηκε τόσο καιρό να δει αυτό το ρημάδι το αμάξι τι κάνει; Έναν αστυνομικό ή υπάλληλο του υπουργείου μεταφορών να απασχολούσαν για τέτοια θέματα θα βλέπαμε μια χαρά αποτελέσματα. Πχ ένας κούριερ που έχει να κάνει με ανθρώπους μπορεί να εξυπηρετήσει 100 ή και παραπάνω άτομα το 8ωρο. Δε μπορεί ο υπάλληλος να πάει με ένα μηχανάκι να δει αν το αυτοκίνητο είναι στη θέση του; Μόνο και μόνο να περάσει από εκεί φτάνει. Άντε να τραβήξει καμία φωτογραφία.
 

noblue

Ανώτερος
Εγγρ.
9 Ιαν 2006
Μηνύματα
1.086
Κριτικές
20
Like
6.006
Πόντοι
6.815
Δεν κάνει κάτι ένα βίντεο, πρέπει να υπάρχει επαφή από κοντά.
1 μήνα στα επείγοντα σε κάθε μαλακα που πιάνουν την πρώτη φορά.
Θα χορτάσει από αίμα, διαμελισμους, θανάτους, κραυγές πόνου, αγωνίας, απελπισίας και απόγνωσης, τόσο από τα θύματα όσο και από τους συγγενείς.
Συμφωνώ και εγώ με τα λόγια σου, αν αυτόν που κάνει ΤΙΣ μαλακίες (γιατί όλοι έχουμε κάνει σε μικρή ηλικία) τον είχα δίπλα μου όταν συμβαίνει ένα τροχαίο να δει το πτώμα με ανοιχτό κεφάλι ή τουμπαιασμενο από την πτώση σίγουρα θα άλλαζε πολλά στην οδήγηση του αλλά και πώς αντιμετωπίζει την ζωή του γενικότερα.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom