Johnny87
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 7 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 3.461
- Κριτικές
- 13
- Like
- 5.837
- Πόντοι
- 1.346
Ναι, μαλλον θα υπηρχε θεμα, παντως κανει ακα, τουλαχιστον οταν την ειχα παρειΊσως επειδή είναι πεντακαθαρη και ευσυνείδητη γι αυτό και δεν ενέδωσε σε ακα πιπετο.
Ναι, μαλλον θα υπηρχε θεμα, παντως κανει ακα, τουλαχιστον οταν την ειχα παρειΊσως επειδή είναι πεντακαθαρη και ευσυνείδητη γι αυτό και δεν ενέδωσε σε ακα πιπετο.
Σε όλους, οχι μονο σε εσένα φιλε.Ναι, μαλλον θα υπηρχε θεμα, παντως κανει ακα, τουλαχιστον οταν την ειχα παρει
Φανταζομαι οχι σε ολους, δηλαδη σε βρωμιαρεους πακηδες, γυφτους κλπ!!Σε όλους, οχι μονο σε εσένα φιλε.


Έχουν 100αρια οι Πέρσες; Ξέρουν να γράφουν μυνήματα στα ελληνικά στο messenger του κινητου; Οι γυφτοι έχουν σωστή ορθογραφία στα μυνήματα τους;Φανταζομαι οχι σε ολους, δηλαδη σε βρωμιαρεους πακηδες, γυφτους κλπ!!![]()
ποιές φωτογραφίες ? δεν έχω βρει εκτός από κάποιες αρχαίες
Παιδιά το νήμα αφορά άλλη Izambela. Η Izambela του link είναι Πολωνεζα και δεν έχει καμία σχέση με την Izambela του νήματος που αφορά ΡΟΥΜΆΝΑ. Έχετε λίγο μπερδευτεί...
Ναι sorry λάθος linkΠαιδιά το νήμα αφορά άλλη Izambela. Η Izambela του link είναι Πολωνεζα και δεν έχει καμία σχέση με την Izambela του νήματος που αφορά ΡΟΥΜΆΝΑ. Έχετε λίγο μπερδευτεί...
Μάλλον θα είχε κάποιο πρόβλημα με τα δόντια της γιατί είχα κάνει μπάνιο ακριβως πριν ερθει και οπτικά δεν έχει κάτι ο Μητσαρας, πάντως έδινε πόνο σε γλωσσοφιλα και γλυφομουνι.
Όχι δεν έχω θέμα στο τρομπόνι προτιμώ χωρίς εννοείταιΜήπως ζητήθηκε το προφυλακτικό από εσένα;
Ακα έκανε πάντοτε από τότε που δούλευε στα μπουρδέλα Έλλης και Αλκιβιάδου,στους πολύ λιγότερους στα χοτελ θα λιώσει.Ναι, μαλλον θα υπηρχε θεμα, παντως κανει ακα, τουλαχιστον οταν την ειχα παρει
Ακα έκανε πάντοτε από τότε που δούλευε στα μπουρδέλα Έλλης και Αλκιβιάδου,στους πολύ λιγότερους στα χοτελ θα κολωσει
Τι ωραίες εποχές!!!Ακα έκανε πάντοτε από τότε που δούλευε στα μπουρδέλα Έλλης και Αλκιβιάδου,στους πολύ λιγότερους στα χοτελ θα λιώσει.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Ναι, μαλλον θα υπηρχε θεμα, παντως κανει ακα, τουλαχιστον οταν την ειχα παρει
Μία ίσον καμία. Με την δεύτερη φορά θά στρώσουν όλα καί θά είσαι κομπλέΠρος αποφυγη παρεξηγησεων και επειδή ήταν η πρώτη μου φορά με την Ιζα και στην αρχή πήγαινε με σκούφο, κατάλαβε το μωρό ότι έτσι μου αρέσει. Δεν της το έκανα λιανα και εγώ στον επόμενο γύρο, όπως είπα και πριν είχα άγχος γιατί πρώτη φορά την έβλεπα για αυτό συνέχισε με σκούφο και στον 2ο γύρο. Μου είπε ευχαρίστως θα στον ρουφαγα χωρις προφυλακτικό εφόσον ήμουν πεντακάθαρος και μπανιαρισμενος.
Δες το πρώτο ποστ του νηματοςΚαλημέρα!
Το τηλ της κάποιος αν μπορεί.
Είναι ανενεργά κ τα δυο λινκ.Δες το πρώτο ποστ του νηματος
Όχι δεν είναι ενεργά. Αλλά το 2ο λινκ περιέχει τον αριθμο τηλεφώνου της Ιζαμπελας.Είναι ανενεργά κ τα δυο λινκ.
Τι είδα, σε ευχαριστώ πολύ.Όχι δεν είναι ενεργά. Αλλά το 2ο λινκ περιέχει τον αριθμο τηλεφώνου της Ιζαμπελας.