Αφού έκανα τη απαραίτητη έρευνα και δεν βρήκα και πολλά στο γκογκλ υποβάλλω τις εξης ερωτησεις
1)Σε περίπτωση που έχεις μειωμένη θητεία η 9 μήνες πόσοι γίνονται?
2)Ποτε ακριβως γίνονται τον Νοεμβρη η παρουσιάσεις?
3)Ξερει κανείς τίποτα όσον αφορα τους αλεξιπτωτιστες?
Βρηκα και αυτό..αν βοηθαει κάποιους..εμένα πάντως όχι
«Ριγμένοι» από τη μείωση της στρατιωτικής θητείας δεν είναι μόνον όσοι υπηρετούν ή θα υπηρετήσουν στο Ναυτικό και στην Αεροπορία, αλλά και ορισμένες κατηγορίες ήδη υπηρετούντων στον Στρατό Ξηράς που εξαιτίας κοινωνικών λόγων υπηρετούν μικρότερη στρατιωτική θητεία.
Το ίδιο ισχύει και για τις αντίστοιχες κατηγορίες των μερικών δεκάδων νέων που υπηρετούν εναλλακτική («κοινωνική») θητεία, η οποία από 23 μειώνεται τώρα στους 17 μήνες.
Η εγκύκλιος που αφορά τη διαμόρφωση της διάρκειας της θητείας στον Στρατό Ξηράς μετά τη μείωση, υπεγράφη χθες από τον υφυπουργό Άμυνας κ. Κ. Τασούλα και αποστέλλεται στις μονάδες.
Σύμφωνα με αυτήν:
* Όσοι στρατιώτες και δόκιμοι (ΔΕΑ) κατετάγησαν το 2008 δεν θα έχουν καμία μείωση- είτε στρατιώτες (12 μήνες) είτε δόκιμοι (17) καθώς και όσοι επέλεξαν εναλλακτική θητεία (23).
* Όσοι στρατιώτες κατετάγησαν τον Φεβρουάριο του 2009 θα υπηρετήσουν αντιστοίχως: 11 αντί 12 μήνες οι της πλήρους θητείας, ενώ οι της μειωμένης θητείας δεν θα έχουν κανένα όφελος. Οι δόκιμοι θα υπηρετήσουν 16 μήνες.
* Όσοι στρατιώτες κατετάγησαν τον Μάιο του 2009 θα υπηρετήσουν αντιστοίχως: 10 αντί 12 μήνες οι της πλήρους θητείας, ενώ οι της μειωμένης θητείας δεν θα έχουν- και αυτοί - κανένα όφελος. Οι δόκιμοι θα υπηρετήσουν 15 μήνες.
* Όσοι στρατιώτες καταταγούν από τον Αύγουστο και μετά θα υπηρετήσουν 9 αντί για 12 μήνες οι της πλήρους θητείας και οι της μειωμένης 8 αντί 9, ενώ οι υπόλοιπες κατηγορίες δεν θα έχουν κανένα όφελος. Οι δόκιμοι θα υπηρετούν 14 μήνες. «Κοινωνική» θητεία
Για όσους νέους (περίπου 120) έχουν επιλέξει την κοινωνική θητεία (σε ιδρύματα, νοσοκομεία, γηροκομεία εκτός Αθηνών, Θεσσαλονίκης) και κατετάγησαν το 2008 η θητεία τους παραμένει ως έχει (23 μήνες).
Όσοι κατετάγησαν τον Φεβρουάριο θα υπηρετήσουν 21 αντί 23 μήνες και οι καταταγέντες τον Μάιο, 19. Όσοι εξ αυτών δικαιούνται μειωμένη θητεία (προστάτες κ.λπ.) δεν κερδίζουν τίποτε. Όσοι καταταγούν τον Αύγουστο (και μετά) θα υπηρετήσουν 17 μήνες (από 23), ενώ για τους δικαιούχους μειωμένης θητείας τα αντίστοιχα κλιμάκια διαμορφώνονται στους 15, 11 και 5 μήνες.
Με ανακοίνωσή της η Επιτροπή Αλληλεγγύης Στρατευμένων ζητεί εννεάμηνο «για όλους» και υποστηρίζει ότι οι αδικημένοι έχουν αρχίσει να ζητούν εξάμηνες αναβολές.