Νέα

Μαρία Βούσουλα έμπαινες;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα SEXTYPHOON
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 67
  • Εμφανίσεις 18K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

SEXTYPHOON

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2015
Μηνύματα
293
Κριτικές
25
Like
1.052
Πόντοι
371
Πάνω στην καταστροφή των πυρκαγιών και στο δράμα των πληγέντων έχουμε και το Μαράκι που προσπαθεί να μας ενημερώσει και εμείς να καυλαντίζουμε με την κορμάρα της................ ποιος θα έλεγε όχι στο Μαράκι
 

kontolagnos

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Μαρ 2007
Μηνύματα
35.776
Κριτικές
1
Like
47.430
Πόντοι
6.256
Πάνω στην καταστροφή των πυρκαγιών και στο δράμα των πληγέντων έχουμε και το Μαράκι που προσπαθεί να μας ενημερώσει και εμείς να καυλαντίζουμε με την κορμάρα της................ ποιος θα έλεγε όχι στο Μαράκι
Τον παιζαμε με βουσουλα απο τις φωτιες του 21 .
Ψηλή αλλα εχει κατι..
 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.296
Κριτικές
67
Like
39.027
Πόντοι
10.656
εχουμε να δουμε ενα ρεπορταζ της προκοπης εδω και μηνες

1690214117267.png
1690214143583.png
1690214156481.png
1690214168721.png
1690214192115.png


2 λεπτα μου πηρε τεμπελη νηματοθετη, να μην επαναληφθει
 

Wandererwonder

Σεβαστός
Εγγρ.
10 Νοε 2019
Μηνύματα
958
Κριτικές
21
Like
3.446
Πόντοι
1.436
Πάνω στην καταστροφή των πυρκαγιών και στο δράμα των πληγέντων έχουμε και το Μαράκι που προσπαθεί να μας ενημερώσει και εμείς να καυλαντίζουμε με την κορμάρα της................ ποιος θα έλεγε όχι στο Μαράκι
με τη βουσουλα εχετε χασει το μπουσουλα
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.399
Κριτικές
64
Like
59.519
Πόντοι
16.235

Rand0m1

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2019
Μηνύματα
7.254
Κριτικές
1
Like
7.808
Πόντοι
2.356
Πάνω στην καταστροφή των πυρκαγιών και στο δράμα των πληγέντων έχουμε και το Μαράκι που προσπαθεί να μας ενημερώσει και εμείς να καυλαντίζουμε με την κορμάρα της................ ποιος θα έλεγε όχι στο Μαράκι
Έχει ψιλο-πρόστυχο προσωπάκι or is it just me? :think:
 

kontolagnos

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Μαρ 2007
Μηνύματα
35.776
Κριτικές
1
Like
47.430
Πόντοι
6.256

christos_021187

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Δεκ 2016
Μηνύματα
800
Κριτικές
8
Like
1.456
Πόντοι
486
Ε όχι την ψευδή ελλεϊνίδα ρεπόρτερ του αλαφουζοκαναλου. Αυτή η χροιά της μαγκιόρισας " Ε ψιτ κύριος που θα πάτε διακοπές φέτος" είναι για ροχάλα. Μηδέν θηλυκότητα
 

ypotaktikos97

Ανώτερος
Εγγρ.
1 Απρ 2023
Μηνύματα
1.478
Κριτικές
31
Like
9.683
Πόντοι
6.246
Δεν είναι και κάτι το ιδιαίτερο απο ομορφιά, αλλά εντάξει , κάτι γίνεται . Απο κοντά ειναι καλυτερη. Την έχω δει απο κοντά σε ρεπορτάζ στο Συνταγμα και ήταν πολύ φιλική με τον καμεραμαν και κάποιους που την ήξεραν και της φώναζαν απο μακριά ΜΑΡΙΑΑΑΑΑΑ.... Αθάνατοι γυπαετοί μου..:grin:
 

6Y44

Ανώτατος
Εγγρ.
21 Οκτ 2018
Μηνύματα
1.778
Κριτικές
57
Like
6.335
Πόντοι
11.836
Δεν είναι και κάτι το ιδιαίτερο απο ομορφιά, αλλά εντάξει , κάτι γίνεται . Απο κοντά ειναι καλυτερη. Την έχω δει απο κοντά σε ρεπορτάζ στο Συνταγμα και ήταν πολύ φιλική με τον καμεραμαν και κάποιους που την ήξεραν και της φώναζαν απο μακριά ΜΑΡΙΑΑΑΑΑΑ.... Αθάνατοι γυπαετοί μου..:grin:

πόσο φιλική δηλαδή; λες να την έχει φάει ο καμεραμάν :rockon:
 

stekas72

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Δεκ 2008
Μηνύματα
22.436
Κριτικές
3
Like
1.715
Πόντοι
566
Κορμάρα αλλά σκυλί φάτσα ....
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom