Νέα

Τροχαία ατυχήματα-δυστυχήματα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Anemodoura
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 144K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

trelokotsidou

Μέλος
Εγγρ.
11 Μαρ 2006
Μηνύματα
724
Κριτικές
1
Like
441
Πόντοι
26
Και το παρακάτω τροχαίο έγινε στην περιοχή μου σήμερα.Με μηχανή.Δεν ήμουν μπροστά αλλά πολύ πιθανό να έφταιγαν και οι 2.Και η κυράτσα που πήγε να περάσει απρόσεχτα , κα ο μηχανόβιος.
 
  • Like
Αντιδράσεις: enduro

enduro

Μέγας
Εγγρ.
12 Ιουν 2014
Μηνύματα
15.840
Like
15.944
Πόντοι
3.656
Διήθηση λέγεται το περασμα
αναμεσα στα ΙΧ
Μερικοί πραγματι πηγαινουν σαν να μην υπάρχει αυριο
Αλλά από έναν 57αρη περιμενεις κάποια προσοχη
Κάτι τρέχει με το γαμο-εμβολιο, τρέλανε κόσμο...

ναι τυπε το στην ελλαδα το εμβολιο φταιει.πριν το εμβολιο ηταν ολα καλα :confused::confused::confused:
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.126
Κριτικές
16
Like
19.150
Πόντοι
9.345
τυπε να ξες παντως εμενα δεν με προσβαλλεις :hi::hi::hi:
ετσι κι αλλιως παω πολυ αργα και προσεχτικα με τη μηχανη μου :confused::confused::confused:


1685114498801.jpeg
Μ' αυτό δεν χώρας αναμεσα στα, ΙΧ ρε τυπε
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: enduro
OP
OP
Anemodoura

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.440
Like
49.231
Πόντοι
10.131


Δυο δυστυχήματα με μηχανές εχθές και προχθές. 3 νεκροί σε τρεις μερες.
 
  • Λύπη
Αντιδράσεις: enduro

midas69

Μέγας
Εγγρ.
22 Φεβ 2012
Μηνύματα
16.591
Like
13.368
Πόντοι
3.656


συγνωμη αλλα τα ηθελε ο κωλος του ετσι οπως χωνονται.
καλα να παθει λοιπον 57 χρονων ΜΑΛΑΚΑΣ.
αδιαφορω για τα σχολια που θα κανουν οι μηχανοβιοι του μπου.
Έτσι ακριβως. Ρε καραμητρο 60 πηγες ΑΕΙ ΚΑΙ ΓΑΜΙΣΟΥ ΠΡΟΧΕΧΕ... Τωρα.. Καλά κρασιά... RIP
 
  • Λύπη
Αντιδράσεις: j 1973

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.283
Κριτικές
67
Like
38.925
Πόντοι
10.656
Δυο δυστυχήματα με μηχανές εχθές και προχθές. 3 νεκροί σε τρεις μερες.
ε δεν ειναι και εκπληξη
κατα μεσο ορο πρεπει να εχουμε 2 θανατους σε τροχαια ανα ημερα στατιστικα τα τελευταια χρονια
με 600-700 νεκρους ανα ετος....
 

Ghajnsielem

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Φεβ 2023
Μηνύματα
1.321
Κριτικές
1
Like
3.430
Πόντοι
456
Ο κόσμος παγκοσμίος έχει χαζέψει τα τροχαία ατυχήματα έχουν αυξηθεί παντού.
 
  • Like
Αντιδράσεις: j 1973

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.126
Κριτικές
16
Like
19.150
Πόντοι
9.345
να μαθουν να περνανε απο τις διαβασεις
να μαθουν να μην περνανε αναμεσα απο αυτοκινητα
ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΑΝΕ ΑΠΟ ΤΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ
αμα πιασει ο κουλης 200 εδρες θα τα φτιαξει αυτα :confused::confused:
 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.283
Κριτικές
67
Like
38.925
Πόντοι
10.656
ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΑΝΕ ΑΠΟ ΤΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ
τα πεζοδρομια ειναι τιγκα στα σκατα σκυλιων γατιων, στα παρκαρισμενα μηχανακια/αμαξια, στα ακλαδευτα φυτα/δεντρα/χορτα, στα σκαλακια, στους καδους σκουπιδιων, στις τρυπες απο βγαλμενα (γυφτοι) καπακια ευδαπ, στα κακοφτιαγμενα παρκινγκ με κλιση, στα κολωνακια της ΔΕΗ κτλ κτλ κτλ. Εχει σημεια ειδικα προς κεντρο, που δεν ειναι να απορεις, γιατι οι παραλυτοι/αναπηροι της Αθηνας δεν βγαινουν ποτε εξω απο το σπιτι...
 

Niko_laos

Μέλος
Εγγρ.
24 Απρ 2019
Μηνύματα
174
Like
241
Πόντοι
21
Οπως είπε ο Lycnr παραπάνω η λύση είναι ευκολη:
Κάμερες ΠΑΝΤΟΥ σε δημόσιους χώρους, όχι μόνο η οδική παραβατικότητα θα μειωθεί αλλά και ένα τεράστιο κομμάτι κάθε είδους εγληματικότητας επίσης

Και ας κρατάνε τα δεδομένα για δυο τρεις μερες.
Βασικά είναι το "αντίστοιχο" της τηλεδιοίκησης στον ΟΤΕ

Είναι τόσο η εύκολη η λύση που κάνει μπαμ ότι απλά δεν θέλουν... οπότε τί το κουράζουμε..;
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
τα πεζοδρομια ειναι τιγκα στα σκατα σκυλιων γατιων, στα παρκαρισμενα μηχανακια/αμαξια, στα ακλαδευτα φυτα/δεντρα/χορτα, στα σκαλακια, στους καδους σκουπιδιων, στις τρυπες απο βγαλμενα (γυφτοι) καπακια ευδαπ, στα κακοφτιαγμενα παρκινγκ με κλιση, στα κολωνακια της ΔΕΗ κτλ κτλ κτλ. Εχει σημεια ειδικα προς κεντρο, που δεν ειναι να απορεις, γιατι οι παραλυτοι/αναπηροι της Αθηνας δεν βγαινουν ποτε εξω απο το σπιτι...

Να πάνε στους δήμους να κάνουν παράπονα , επειδή ο δρόμος είναι ίσιος και χωρίς σκατά δεν πάει να πει ότι είναι για αυτούς.
Και να μάθουν να περνάνε από τις διαβάσεις , που βαριουνται να κουνήσουν το κωλο τους να πάνε μέχρι στο φανάρι και περνάνε από όπου τους καυλώσει
 

callahan

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2010
Μηνύματα
2.013
Κριτικές
26
Like
4.478
Πόντοι
5.765
με το γαμωκινητο στο χερι ειναι ολοι,σαν κοιμισμενοι,και με το κεφαλι κατω πεζοδρομιο, δρομος ολα ισιωμα..πως να μην τους μαζευουν τα αυτοκινητα
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.126
Κριτικές
16
Like
19.150
Πόντοι
9.345

Y13

Σπουδαίος
Εγγρ.
18 Σεπ 2007
Μηνύματα
4.167
Like
9.857
Πόντοι
2.306
με το γαμωκινητο στο χερι ειναι ολοι,σαν κοιμισμενοι,και με το κεφαλι κατω πεζοδρομιο, δρομος ολα ισιωμα..πως να μην τους μαζευουν τα αυτοκινητα
...πεζοί και οδηγοί .... να τα λέμε και αυτά, να τα λέμε !
 
OP
OP
Anemodoura

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.440
Like
49.231
Πόντοι
10.131

Τι γίνεται ρε πούστη μου! Τι να πω μας ψεκάζουν και έχουν αποβλακωθει όλοι;;
Μιλάμε για τέταρτο περιστατικό μέσα σε τρεις μέρες!
 

Y13

Σπουδαίος
Εγγρ.
18 Σεπ 2007
Μηνύματα
4.167
Like
9.857
Πόντοι
2.306

Τι γίνεται ρε πούστη μου! Τι να πω μας ψεκάζουν και έχουν αποβλακωθει όλοι;;
Μιλάμε για τέταρτο περιστατικό μέσα σε τρεις μέρες!

Κατεχάκη: Πέθανε ο αστυνομικός που παρασύρθηκε από αυτοκίνητο :undecided-old::undecided-old::undecided-old::undecided-old::undecided-old::undecided-old::undecided-old::undecided-old::undecided-old:


 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom