Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Ειδικά το τελευταίο είναι το νόημα της ζωής... τις καλημερες μου σε όλους!Η αγάπη είναι σπάνια αρπαξε την .
Ο θυμός είναι άσχημος πέτα τον .
Ο φόβος είναι απαίσιος αντιμετωπισέ τον .
Οι αναμνήσεις είναι γλυκές φυλαξέ τες .
Η ζωη είναι μικρή ζησε την ..
Καλημερα ......
![]()
δηλαδη φιλε μου καλε εγω που την εχω μικρηΕιδικά το τελευταίο είναι το νόημα της ζωής... τις καλημερες μου σε όλους!
Καλημερα αγαπη !Ειδικά το τελευταίο είναι το νόημα της ζωής... τις καλημερες μου σε όλους!

ετσι νουνα γεμισε την πισταΚαλημερα αγαπη !
Λουλουδακι![]()


Με κανεις και γελαω !!ετσι νουνα γεμισε την πιστα![]()

αν εννοεις σε μαγαζι οποτε θεςΜε κανεις και γελαω !!
Ποτε θα χορεψουμε ???
![]()
για το ταψι σου εχω αλλους υποψηφιους 

Καλημερα ομορφε !!Γειά σου Έλενα καλημέρα και καλή εβδομάδα.Ηταν πολλές μέρες κλειδωμένο στο υπόγειο,με το που του έβγαλε το λουράκι ήρθε τρέχοντας....τα φιλιά μου κορίτσι....ωραία η Θεσσαλονίκη έτσι, κούκλα!!





Ναι καλά πάμε σε μαγαζί να σύρουμε τις κορμάρες μας!!αν εννοεις σε μαγαζι οποτε θεςγια το ταψι σου εχω αλλους υποψηφιους
![]()

να χορεψουμε πριν ερθει ο μπογιαςΝαι καλά πάμε σε μαγαζί να σύρουμε τις κορμάρες μας!!
![]()


Είσαι ταξιδιάρα ψυχή εσύ κορίτσι μου....φιλιά πολλά.Καλημερα ομορφε !!
Πολυ ομορφη ηταν η θεσσαλονικη !
Ολοι χαλαροι και γελαστοι !
Υπέροχα φαγητά υπέροχα γλυκά υπέροχος κόσμος !!
Θα με χάσετε σκέφτηκα να μείνω εκεί για πάντα !!
Απο σημερα αθηνα παλι !!
Τα φιλια μου
![]()
Βρε Πολυζωη, δεν διαβάζεις σωστά.. το τελευταίο που έγραψε το κορίτσι ηταν "Καλημερα ......"δηλαδη φιλε μου καλε εγω που την εχω μικρηεχω πιασει το νοημα
![]()
ναι αλλα εμενα αλλο με καιειΒρε Πολυζωη, δεν διαβάζεις σωστά.. το τελευταίο που έγραψε το κορίτσι ηταν "Καλημερα ......"
Απο αυριο θα αρχισω τις ιστοριες πως περασα στο ταξιδι μου !!ναι αλλα εμενα αλλο με καιει
ΠΟΣΟ ΚΑΛΑ ΜΕ ΞΕΡΕΙΣ !!Είσαι ταξιδιάρα ψυχή εσύ κορίτσι μου....φιλιά πολλά.

ναι παμεΑπο αυριο θα αρχισω τις ιστοριες πως περασα στο ταξιδι μου !!
Εχουμε μερες μπροστα μας !!
Δεν θελεις να παμε σε μπαρακι μαζι ?
να χορεψουμε τσικ του τσικ 

κανε κρατειΠΟΣΟ ΚΑΛΑ ΜΕ ΞΕΡΕΙΣ !!
παρε ενα λουλουδακι![]()

Και αυριο μερα ειναι !!κανε κρατειοχι ολα σημερα
![]()













καταλαβα ανθοκομικη εκθεση θα το κανειςΚαι αυριο μερα ειναι !!
Ασε να μοιρασω σημερα λουλουδακια που εχω χαρα !!
![]()
