Το αγαπημενο μου...![]()
Ελατε να φαμε !!
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Το αγαπημενο μου...![]()
Ελατε να φαμε !!
Ελαααα !! μου να σου κανω το τραπεζι ....Το αγαπημενο μου...

Σωστα , στο τραπεζι δεν χανεις και ποντους !!!!!!!!!!!!Α αα!!! Κρίμα δεν ξέρεις τι χάνεις πάνω στο τραπέζι είναι το καλύτερο σεξ !!
![]()
Ωραία ετοιμάσου να σου κάνω το τραπέζιΑ αα!!! Κρίμα δεν ξέρεις τι χάνεις πάνω στο τραπέζι είναι το καλύτερο σεξ !!
![]()


Guten morgenΈνα από τα μεγαλύτερα Μαθήματα στη ζωή είναι να μπορείς να είσαι Κυρίαρχος της ηρεμίας σου !!
Καλημερα
![]()
Καλημέρα αγαπημένο μου δασκάλεGuten morgen
Αυτο δεν ειναι καθολου ευκολο με αυτους που κυκλοφορουν εκει εξω.
Να εχεις ενα υπεροχο Σαββοτοκυριακο χωρις χιονι
![]()



δασκαλε σε βλεπω να περνας πειθαρχικοGuten morgen
Αυτο δεν ειναι καθολου ευκολο με αυτους που κυκλοφορουν εκει εξω.
Να εχεις ενα υπεροχο Σαββοτοκυριακο χωρις χιονι
![]()

Με ή χωρις τα ρουχαλακια σου;;;Καλημέρα αγαπημένο μου δασκάλε
Ηρεμία είναι το πιο σημαντικό συναίσθημα στη ζωή μας !
Λίγο δύσκολο στην κοινωνία που ζούμε !!
Είπε θα χιονίσει την Κυριακή αλλά καλύτερα να παίξω λίγο χιονοπόλεμο !!
![]()
Καλημερα αγαπη !!Μια ηρεμη καλημερα λοιπον αγαπητη Ελενα.

καλυτερα να παιξεις απο δευτερα με τις μπαλες ανευ χιονιουΚαλημέρα αγαπημένο μου δασκάλε
Ηρεμία είναι το πιο σημαντικό συναίσθημα στη ζωή μας !
Λίγο δύσκολο στην κοινωνία που ζούμε !!
Είπε θα χιονίσει την Κυριακή αλλά καλύτερα να παίξω λίγο χιονοπόλεμο !!
![]()


καλημέρα Έλενα μου!Ένα από τα μεγαλύτερα Μαθήματα στη ζωή είναι να μπορείς να είσαι Κυρίαρχος της ηρεμίας σου !!
Καλημερα
![]()
Γενικα θα παιξω !!καλυτερα να παιξεις απο δευτερα με τις μπαλες ανευ χιονιου![]()
Αυτες ειναι δηλωσεις!!!Γυμνη στο χιονι
![]()
Καλημερα ΜΠΙΛ !!καλημέρα Έλενα μου!

ετοιμαζει την επομενη μπουκαΚαλημερα ΜΠΙΛ !!
ΠΩΣ περνας στην ομορφη αθηνα ??
![]()

