Ωραίος την καλύτερη έκανε.Αυτο είναι το θέμα είναι γλυκό το μέλι βουτάς και γλυκένεσαι το θέμα είναι να σταματήσεις πριν πάθεις διαβήτη.Αυτό ακριβώς. Έχω πολύ δικό μου άνθρωπο ο οποίος δεν έχει δουλέψει ούτε μια ώρα στη ζωή του. Αλλά θήτευσε κοντά σε πολύ μεγάλο στέλεχος κόμματος. Βαρβάτος υπουργός κτλ. Από τα 18 του που έφυγε για σπουδές στο δεξί του χέρι. Γύρισε πίσω και ανακατεύτηκε με την Τοπική Αυτοδιοίκηση. Από τους νεότερους εκλεγμένους στη χώρα. Την ώρα που οι άλλοι δήμαρχοι ανακατεύονταν με σκουπίδια και πεζοδρόμια αυτός είχε ανοιχτεί στα Ευρωπαϊκά κονδύλια. Στην κωμόπολη του ΟΛΑ τα σπίτια είναι ανακαινισμένα. Ντρέπεσαι να περπατήσεις. Οι κάτοικοι είναι χωρισμένοι σε 3 κατηγορίες. Αυτοί που δεν έπαιρναν τα γράμματα έχουν γίνει κτηνοτρόφοι με σύγχρονες μονάδες. Οι απόφοιτοι του λυκείου εργάτες στο Δήμο και σε εργοστάσια της περιοχής και τελευταίοι οι πανεπιστημιακοί επίσης διορισμένοι. Όπως μου έχουν πει κάτοικοι πρέπει να ΘΕΣ να είσαι άνεργος.
Πριν μερικά χρόνια που άρχισε ένα ξήλωμα αυτός είχε ήδη "μυρίσει το μπαρούτι" και είχε αποσυρθεί. Τους άλλους που είχαν εντοπίσει τους καθαίρεσαν. Αυτός τη γλίτωσε καθώς είχε παραιτηθεί προ πολλού.
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
