nickpie2008
Μέγας
- Εγγρ.
- 15 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 12.414
- Like
- 11.457
- Πόντοι
- 3.656
Τι σκατα δεν υπάρχει θέμα για αυτή?
Το κορίτσι βγήκε Star Ελλας
Το κορίτσι βγήκε Star Ελλας
ειχε ανεμοβλογια μαλλονΠως την έβγαλαν αυτή Σταρ Ελλάς;Τα σπυριά στο πρόσωπο δεν τα είδαν;

Είμαστε όλοι ινφουενσερΕίναι ψυχασθενικιά ?
Είναι καριόλα ?
Είναι πουτανί ?
Ανήκει στους δρόμους ?
Είναι έστω ιφλουεσερ στο ινσταδραμ να δείχνει μήτρα ?
Είναι εσκορτ σε κλειστό κύκλο ?
Αν σε όλα τα παραπάνω οχι ... γιατί να χει νήμα ? Ε ???? Έλα Παναγία μου θα ανοίγουμε και νήμα για την κάθε Σταρ Ελλάς![]()
Είμαστε όλοι ινφουενσερ
![]()
![]()




Κορίνα Εμμανουηλίδου φυσική ομορφιά![]()
Τι διάολο, ο κάθε "χορηγός" κάνει τον δικό του διαγωνισμό για να "προμοτάρει" το μπάζο που γουστάρει![]()