αλλη μια κρυφοπουστα εμφανιστικε.ρε γιατι δεν εχετε αρχιδια να απαντατε στα ισια.γαμωτο το αδερφατο σας γαμω.ενας δεν εχει τα αρχιδια να πει αυτο που θελει στα ισα?.εγω ρε πουστη μου μιλαω στα ισα τουλαχιστον,ασχετα αν συμφωνειτε μαζι μου η οχι.αλλα πολλα φουστανια ρε παιδι μου.για να κρυβεστε ετσι εδω περα,που ειναι ολα ανωνυμα,φανταζομαι τι κρυφοπουτανες θα ειστε στην κανονικη ζωη σας.βγαλτε ρε την κουκουλα του ρουφιανου και να μαθετε μιλατε στα ισα ρε.Eσύ αρακάν με αυτό το ύφος και την κλανιά να πας εκεί...φίλε η πλάκα έχει όρια...σου δίνει δε σου δίνει ο άλλος τις πληροφορίες που θες να είσαι πιο ευγενικός!ο καθένας εδώ γράφει το μακρύ του και το κοντό του...πάντως αν όντως έχεις αυτό το ύφος σκέψου το καλά πριν πας!!!δεν στο λέω φιλικά γιατί σε γράφω στ αρχίδια μου...κι εσένα και την φουκαριάρα την μάνα σου...στο λέω εντελώς ανθρώπινα!!!
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Προσφερθηκες να απαντησεις με επιχειρηματα και σε χαρακτηρισαν απο ντιλερ μεχρι προαγωγο, επειδη δεν τα ειπες οπως θελουν


αντε,τη βερμουδιτσα μας,τις σαγιοναρες μας και φυγαμε 
