Νέα

Κωλόμπαρα Θεσσαλονίκης

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 7 άτομα (1 μέλη και 6 επισκέπτες)

DEWARSS

Μέγας
Εγγρ.
11 Φεβ 2018
Μηνύματα
4.500
Κριτικές
11
Like
20.233
Πόντοι
3.796
Το σπορ έχει πεθάνει γενικά σε αυτές τις περιοχές, δεν ξέρω βέβαια αν είναι θέμα περιοχών καθώς σε ολη τη πολη είναι χαμηλή η κινηση
Δεν έχει πεθάνει σε αυτές τις περιοχές ,έχει πεθάνει παντού .ακόμα και στην επαρχία .
Δεν έχει πουθενά γκόμενες όπως τις παλιές .
Ακόμα και αυτές που έχει και είναι ωραία μουνια είναι κάτι χαζοβιολες μπεκρουδες που σε περνάνε για τελείως μαλακα ,γιατί δεν ξέρουν να δουλεύουν .σε ορμάνε να σου αδειάσουν όσο πιο γρήγορα γίνεται τις τσέπες και δεν τις νοιάζει αν θα σε κάνουν πελάτη .
Για αυτό πέθανε το επάγγελμα,γιατί αντί να έχουν λίγο μυαλό όπως παλιά να σε κάνουν τακτικό και να τσιμπάνε κάθε μέρα μεροκάματο,αυτές κοιτάνε να σου φανε τον μισθό σε 1-2 ωρίτσες ..
 

nmak81

Μέλος
Εγγρ.
27 Αυγ 2010
Μηνύματα
232
Like
321
Πόντοι
21
Δεν θυμαμαι πως την λενε ενας συναγωνιστης ειχε βαλει το φβ της εδω αν θυμαμαι καλα εγω στο μοκου εχω να παω απο την καραντινα που το ανοιγαν στις 6 το απογευμα και ειχε κατι βαρεμενες μεσα απο τοτε δεν ξαναπηγα, χθες ειδα αρκετο κοσμο να μπαινοβγαινει και μου κινησε το ενδιαφερον. Στο μπλου εγω περνουσα καλα πριν μια πενταετια περιπου, θα προσπαθησω να κανω μια επισκεψη αυριο μεθαυριο να δω τι παιζει
την είχα πετύχει πριν κάποια χρόνια να γαμιέται σε μαγαζί στην κατερίνη.
 
Εγγρ.
24 Νοε 2021
Μηνύματα
2.348
Like
3.728
Πόντοι
456
Δεν έχει πεθάνει σε αυτές τις περιοχές ,έχει πεθάνει παντού .ακόμα και στην επαρχία .
Δεν έχει πουθενά γκόμενες όπως τις παλιές .
Ακόμα και αυτές που έχει και είναι ωραία μουνια είναι κάτι χαζοβιολες μπεκρουδες που σε περνάνε για τελείως μαλακα ,γιατί δεν ξέρουν να δουλεύουν .σε ορμάνε να σου αδειάσουν όσο πιο γρήγορα γίνεται τις τσέπες και δεν τις νοιάζει αν θα σε κάνουν πελάτη .
Για αυτό πέθανε το επάγγελμα,γιατί αντί να έχουν λίγο μυαλό όπως παλιά να σε κάνουν τακτικό και να τσιμπάνε κάθε μέρα μεροκάματο,αυτές κοιτάνε να σου φανε τον μισθό σε 1-2 ωρίτσες ..
Νομιζω οτι φταίει και η οικονομία που είναι σε κρίση, πριν το 2011 και τα μνημονια δεν άνοιγαν μόνο Σάββατα αλλα σχεδόν καθέ μέρα και αρα δεν υπήρχαν οι συμπεριφορές που γραφεις, διότι το χρήμα ηταν σίγουρο και ακουραστο.
 

DEWARSS

Μέγας
Εγγρ.
11 Φεβ 2018
Μηνύματα
4.500
Κριτικές
11
Like
20.233
Πόντοι
3.796
Νομιζω οτι φταίει και η οικονομία που είναι σε κρίση, πριν το 2011 και τα μνημονια δεν άνοιγαν μόνο Σάββατα αλλα σχεδόν καθέ μέρα και αρα δεν υπήρχαν οι συμπεριφορές που γραφεις, διότι το χρήμα ηταν σίγουρο και ακουραστο.
Όχι φίλε και τώρα δουλεύουν κάθε μέρα .
Το θέμα είναι ότι δεν έχουν δουλειά για τον παραπάνω λόγο .
Πάνε σε ένα τυχαίο και μπες σήμερα μέσα κάτσε μια ώρα ,θα σου πάρουν και το σακάκι φεύγοντας .
Έχει τελειώσει ο επαγγελματισμός ,δεν βλέπεις ότι οι κοπέλες αλλάζουν μαγαζιά κάθε εβδομάδα και γίνεται κύκλος και γυρνάνε στο ίδιο ;αυτός είναι ο λόγος ..δεν έχουν σταθερούς πελάτες γιατί ορμάνε δίχως αύριο .
Σίγουρα υπάρχει και κρίση αλλά ο κωλομπαρας αυτά που είναι να αφήσει θα τα αφήσει ..άμα πάει και αφήνει κατοσταρικα και φεύγει με τα μούτρα κάτω γιατί να ξανά πάει ;
 
Εγγρ.
24 Νοε 2021
Μηνύματα
2.348
Like
3.728
Πόντοι
456
Όχι φίλε και τώρα δουλεύουν κάθε μέρα .
Το θέμα είναι ότι δεν έχουν δουλειά για τον παραπάνω λόγο .
Πάνε σε ένα τυχαίο και μπες σήμερα μέσα κάτσε μια ώρα ,θα σου πάρουν και το σακάκι φεύγοντας .
Έχει τελειώσει ο επαγγελματισμός ,δεν βλέπεις ότι οι κοπέλες αλλάζουν μαγαζιά κάθε εβδομάδα και γίνεται κύκλος και γυρνάνε στο ίδιο ;αυτός είναι ο λόγος ..δεν έχουν σταθερούς πελάτες γιατί ορμάνε δίχως αύριο .
Σίγουρα υπάρχει και κρίση αλλά ο κωλομπαρας αυτά που είναι να αφήσει θα τα αφήσει ..άμα πάει και αφήνει κατοσταρικα και φεύγει με τα μούτρα κάτω γιατί να ξανά πάει ;
Ισως εχεις δίκιο, είχα την εντύπωση οτι είναι οπως στα κλαμπ που δουλεύουν μόνο παρασκευές Σάββατα λόγω αφργακιας του κόσμου.
 

DEWARSS

Μέγας
Εγγρ.
11 Φεβ 2018
Μηνύματα
4.500
Κριτικές
11
Like
20.233
Πόντοι
3.796
Ισως εχεις δίκιο, είχα την εντύπωση οτι είναι οπως στα κλαμπ που δουλεύουν μόνο παρασκευές Σάββατα λόγω αφργακιας του κόσμου.
Όλες τις μέρες κανονικά δουλεύουν και συνήθως κάνουν μια μέρα ρεπό .
Απλά βαράνε μύγες και μόλις ανοίγεις την πόρτα το καλησπέρα στα αυτιά σου ακούγεται σαν καλός τον μαλακα
 

petheropliktos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Αυγ 2017
Μηνύματα
428
Like
1.224
Πόντοι
201
Όλες τις μέρες κανονικά δουλεύουν και συνήθως κάνουν μια μέρα ρεπό .
Απλά βαράνε μύγες και μόλις ανοίγεις την πόρτα το καλησπέρα στα αυτιά σου ακούγεται σαν καλός τον μαλακα
Να βγει κάποτε ένας εφοριακός από αυτούς που γυρνάνε μέρα-μεσημέρι και ελέγχουν μικρά καταστήματα, φούρνους, μπουγάτσες, ψιλικατζίδικα, κλειδαράδικα, μικρά ρουχάδικα και λοιπές μικρές ή οικογενειακές επιχειρήσεις για αποδείξεις από 1-20 ευρώ, να μας εξηγήσει πώς γίνεται να στέκονται κάτι άκυρα μαγαζιά (όχι μόνο κωλόμπαρα ή φρουτάδικα) που βαράνε μύγες ενώ πληρώνουν μεγάλα ενοίκια και -θεωρητικά τουλάχιστον- απασχολούν προσωπικό (έστω την μπαργούμαν και μια σερβιτόρα, εν προκειμένω). Και να μας πει πότε πήγε για έλεγχο κι αν έκανε φύλλο και φτερό την επιχείρηση.

Εμάς βέβαια σαν πελάτες θα μας χαλούσε την φάση, αλλά λέω.

(Μην πιάσουμε γιατρούς, υδραυλικούς κλπ, είναι συζήτηση για άλλο νήμα.)
 

DEWARSS

Μέγας
Εγγρ.
11 Φεβ 2018
Μηνύματα
4.500
Κριτικές
11
Like
20.233
Πόντοι
3.796
Να βγει κάποτε ένας εφοριακός από αυτούς που γυρνάνε μέρα-μεσημέρι και ελέγχουν μικρά καταστήματα, φούρνους, μπουγάτσες, ψιλικατζίδικα, κλειδαράδικα, μικρά ρουχάδικα και λοιπές μικρές ή οικογενειακές επιχειρήσεις για αποδείξεις από 1-20 ευρώ, να μας εξηγήσει πώς γίνεται να στέκονται κάτι άκυρα μαγαζιά (όχι μόνο κωλόμπαρα ή φρουτάδικα) που βαράνε μύγες ενώ πληρώνουν μεγάλα ενοίκια και -θεωρητικά τουλάχιστον- απασχολούν προσωπικό (έστω την μπαργούμαν και μια σερβιτόρα, εν προκειμένω). Και να μας πει πότε πήγε για έλεγχο κι αν έκανε φύλλο και φτερό την επιχείρηση.

Εμάς βέβαια σαν πελάτες θα μας χαλούσε την φάση, αλλά λέω.

(Μην πιάσουμε γιατρούς, υδραυλικούς κλπ, είναι συζήτηση για άλλο νήμα.)
Και εκεί γίνονται έλεγχοι αλλά όπως λες ότι πληρώνουν τα έξοδα τους ,έτσι είτε έχουν δηλωμένο το προσωπικό είτε παριστάνουν τους πελάτες .
Άστοχο παράδειγμα και πλέον αχρειαστη κίνηση σε ήδη πεσμένες επιχειρήσεις
 

nmak81

Μέλος
Εγγρ.
27 Αυγ 2010
Μηνύματα
232
Like
321
Πόντοι
21

katalanos3

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Αυγ 2010
Μηνύματα
642
Like
1.543
Πόντοι
206
To sportsbar όπου έβλεπα επί χρόνια αγώνες ποδοσφαίρου και μπάσκετ με τα παιδιά μου έκλεισε και γίνεται πλέον ευαγές ίδρυμα. Πρόκειται για το άλλοτε Subbuteo στην Αιγαίου λίγο μετά την διασταύρωσή της με την Εθν. Αντιστάσεως με κατεύθυνση προς την Κηφησία στο αριστερό χέρι !
Ξέρουμε όνομα και πότε θα ανοίξει ;
 

nikmech

Μέλος
Εγγρ.
4 Δεκ 2005
Μηνύματα
835
Κριτικές
1
Like
640
Πόντοι
86
Roxani Gavriilidou στο fb ! Είναι αυτή που λέτε!
 

DEWARSS

Μέγας
Εγγρ.
11 Φεβ 2018
Μηνύματα
4.500
Κριτικές
11
Like
20.233
Πόντοι
3.796
Βγήκε κανένας σήμερα ;έχει κανένα μαγαζί καλό για ποτό ;
 

billsalonika1926

Σεβαστός
Εγγρ.
23 Δεκ 2013
Μηνύματα
378
Κριτικές
14
Like
2.272
Πόντοι
1.321
Τι παίζει στο Me and You στην Κωνσταντινουπολεως; έχει πάει κανεις;
 
Εγγρ.
14 Μαρ 2022
Μηνύματα
239
Like
639
Πόντοι
81
Τι παίζει στο Me and You στην Κωνσταντινουπολεως; έχει πάει κανεις;
ειχα παει πριν πολυ καιρο και ειχα πιει ποτο με μια ξανθια μιλφ ουτε που θυμαμαι ονομα. τα πιο πεταμενα λεφτα που ειχα δωσει ποτε ειχα ποιασει μπουτι και ηρθε τ αφεντικο και εκανε επιπληξη....σηκωθηκα και εφυγα επιτοπου. δεν ξερω αν εχει αλλαξει κατι απο τοτε
 

Aristarxos dj

Ανώτερος
Εγγρ.
13 Ιουν 2021
Μηνύματα
7.376
Like
20.999
Πόντοι
5.956
Τι παίζει στο Me and You στην Κωνσταντινουπολεως; έχει πάει κανεις;
Πήγα παλιότερα ( πέρσι και προπερσι).. κουβέντα και παρέα κυρίως..ευχάριστο - φιλικό περιβάλλον.. καθαρά τα ποτά μάλλον..
Αν γίνεις θαμώνας και σε συμπαθήσει κάποια κοπέλα ίσως παιχτεί κάτι..
 

al pacino

Τιμημένος
Εγγρ.
5 Ιουλ 2008
Μηνύματα
5.379
Κριτικές
294
Like
11.020
Πόντοι
15.355
ειχα παει πριν πολυ καιρο και ειχα πιει ποτο με μια ξανθια μιλφ ουτε που θυμαμαι ονομα. τα πιο πεταμενα λεφτα που ειχα δωσει ποτε ειχα ποιασει μπουτι και ηρθε τ αφεντικο και εκανε επιπληξη....σηκωθηκα και εφυγα επιτοπου. δεν ξερω αν εχει αλλαξει κατι απο τοτε
Μήπως το μπούτι που έπιασες ήταν της γυναίκας του μπάρμπα-Λάκη?? :2funny::2funny:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom