βλεπω να την φοραει κανενας στο drekx καμια μερα.ναι δικε μου
ο τυπος αυτος ηταν ειδικος
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
βλεπω να την φοραει κανενας στο drekx καμια μερα.ναι δικε μου
ο τυπος αυτος ηταν ειδικος
βλεπω να την φοραει κανενας στο drekx καμια μερα.
τυπε καμια φωτο εχεις με καμια κολομβιανη?
τυπε μου μην το ψαχνειςαυτα ειναι μουνια.τραβιομαστε βουλγαριες και μαλακιες.μαγκες εγω παντος θα την ψαξω τη δουλεια τι παιζει εκει,και θα κανω καμια αποβαση.οποιος θελει ακολουθει.

εκει ολα ειναι νομιμα δικε μου ;)Μουτσάτσος το όζον είναι νόμιμο εκεί ή θα μας μπαγλαρώσουν;![]()
ρε τυπε δεν ειναι μακρια.εδω αλλοι πανε για πλακα ταυλανδη.ιδια αποσταση ειναι σχεδον.απλα πρεπει να γινει προορισμος γνωστος,και μετα ολοι θα πηγαινουν για πλακα.τυπε μου μην το ψαχνεις
εκει τα μουνια δεν παιζονται
αλλα ειναι η αποσταση
οποτε την βγαζουμε με βουλγαρες παμμεγιστε τυπε μου
μαγκες εχω πωρωθει τωρα...η κολομβια και μετα η ινδια εχει τις πιο ομορφες στο κοσμο
απλα πρεπει να γινει προορισμος γνωστος,και μετα ολοι θα πηγαινουν για πλακα.


τα καινουργια βυζια της καταλινα σου αρεσουν?![]()
εσενα ρε ποιανου?οχι του αλμπειρο!εσενα ρε ποιανου?


παντως πολυ πιο ξεκολε μου κανει η φιλη της καταλινα, η νταβαντζου!
για θυμισε μου ονομα?![]()