Aν βγεις στον πηγαιμό γιά το Ιθάκη να εύχεσαι να το βρεις κλειστό.όχι ρε μύστη θα πληρώσεις γκουρμέ δείπνο στο Ιθάκη (δλδ 300-400 ευρώ) και μετά όταν φτάσετε στο ξενοδοχείο άλλα 150 για
ίσως πάρεις και κανένα εξτραδάκι μετά αν είσαι τυχερός π.χ. κώλο![]()
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
