Πολλά μαρούλια πήγε η ξεφτίλα μας!
Περίπου 1.000.000 ευρώ ξοδεύτηκαν για να ...διαφημιστεί το κορμί, το χαμόγελο και το ...κούνημα του Σάκη Ρουβά, στο λεγόμενο promotion του τραγουδιού, που οι υπεύθυνοι είχαν την ελπίδα ότι θα μας έβγαζε από την καθημερινή μιζέρια μας.
Η αλήθεια είναι αυτό το τρίωρο σόου, μας έκανε να βρεθούμε με φίλους, να γελάσουμε να ξεφύγουμε βρε αδερφέ από την πίεση της δουλειάς και το άγχος. Μήπως όμως, αυτό το μικρό ...ξεσάλωμα, το πληρώσαμε πολύ ακριβά;
Ίσως ο μεγαλοεπιχειρηματίας της χώρας μας, να έριξε μια κλεφτή ματιά στην τηλεόραση την ώρα που χαλάρωνε στο κότερό του. Ίσως να μην το είδε καθόλου.
Ίσως ο 40αρης γιάπης να ήταν με την παρέα του σε κάποιο μπαρ και να αντάλλαξε απόψεις για την εμφάνιση του Σάκη με την ψηλή ξανθιά που φλέρταρε.
Ίσως ο μεροκαματιάρης των ναυπηγείων του Περάματος, να έπεσε νωρίς για ύπνο, γιατί πριν ξημερώσει πρέπει να είναι στο καρνάγιο.
Ο ταξιτζής που έκανε μεταμεσονύχτια βάρδια, ίσως το άκουγε στο ραδιόφωνό του.
Ίσως, όταν σοβαρευτούμε σαν χώρα, θα καταφέρουμε να κάνουμε όλες τις νύχτες δικιές μας, όπως έλεγε και το τραγούδι του Ρουβά.
Ας μην ξοδεύουν άλλο τα χρήματά μας σε ανούσια πράγματα και ας δώσουν επιτέλους το δικαίωμα στον κάθε έλληνα, να επιλέγει εκείνος πώς θα διασκεδάζει.
Υ.Γ. Είναι σίγουρο ότι με πολύ λιγότερα χρήματα, ακόμη και ο συμπαθής Γιώργος Γεωργίου, θα έκανε καλύτερη και πιο ουσιαστική μετάδοση, από τις αδερφές Μαγγίρα