loukritia!
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Δεκ 2008
- Μηνύματα
- 25.253
- Like
- 16
- Πόντοι
- 366
το ξερω οτι θα φαω τρελο δουλεμα με τις αποριες μου αλλα αληθεια σ λεω..δε το λεω ειρωνικα...
1.δεν εξεταζω τα βιτσια του καθενος...γουστο του και μαγκια του..αλλά:πως εμπιστευεσαι να μεινεις στο σπιτι ενος αγνωστου ο οποιος μπορει να ειναι απο το καλυτερο παιδι μεχρι ψυχακιας!!!
2.λεει καπου"δημοσια βασανιστηρια"! τι εννοει;;;
οτι θα δω εγω εναν να μαστιγωνει μια στο δρομο και θα το προσπερασω;
δλδ δε γινονται αυτα...
και τωρα γελαστε ελευθερα..

εχω κι αλλες αλλα σιγα σιγα...
