Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Θέλω να γλείψω αυτή την ελίτσα στα δεξιά πες της σοφίας....Για αρχή....❤
Έτσι ξεκινούσαν όλοι.....Θέλω να γλείψω αυτή την ελίτσα στα δεξιά πες της σοφίας....
Χρησιμοποιώ πιο πολύ γλώσσα....
Πλακα πλακα ειναι πολυ σεξυ αυτη η ελια.Έτσι ξεκινούσαν όλοι.....
Κ εγώ όταν την είχα πρωτογλυψει της λέω θέλω να δω την ελιτσα.....
Μακριά από διαβητικούς και υπερτασικούς...Μέλι....για την ακρίβεια το μεσημέρι στη παραλία έγλυψα και λίγο αλάτι....
Μμμμμ πόσο καλό δηλαδή;;;;Καλημέρα αγόρια![]()
Να ενημερώσω πως κοντεύουμε τις 90 κριτικές
So far so good
Μην ξεχνάτε όμως πως έχω υποσχεθεί στις 100 ένα πολύ καλό βιντεάκι
Παρεπιπτόντως διαθέσιμη από 5:30 σήμερα
Να περνάτε τελεια!
θέλει άλλη μια... !!Απαπαπα τι γοργόνα εισα
Απαπαπα τι γοργόνα εισαι εσύ!!!

@james034 ποτέ θα σε ξαναδώ?? Θέλω να μού κάνεις ξανά αυτά που μού έκανες την Παρασκευήθέλει άλλη μια... !!
![]()
Κ εγώ θέλω ❤@james034 ποτέ θα σε ξαναδώ?? Θέλω να μού κάνεις ξανά αυτά που μού έκανες την Παρασκευή![]()
Και?Διαθέσιμη σήμερα![]()
Εδω επεσε και σκοτωθηκε η Γιολαντα και η Σοφια αντι να τη βοηθησει,την τραβαγε φωτογραφιες και γελαγε.Περίμενες ότι δεν θα έκανα εγώ? Όντως τώρα? Τέτοια προσβολή δεν την έχω ξανακούσει![]()
Skase
Ξέρεις πόσο δύσκολο είναι να κάνεις τον φωτογράφο της Γιολ??Εδω επεσε και σκοτωθηκε η Γιολαντα και η Σοφια αντι να τη βοηθησει,την τραβαγε φωτογραφιες και γελαγε.
Ασε με να μαντεψω,σου σπαει τα ουμπαλα,παμε δωθε κειθε,ξανατραβα την δεν ειναι καλη,και τετοια.Ξέρεις πόσο δύσκολο είναι να κάνεις τον φωτογράφο της Γιολ??
Είμαι καλός φωτογράφος... τραβάω και ωραία βίντεο απλά θέλει συνέχεια...σε κάθε βράχο..Ασε με να μαντεψω,σου σπαει τα ουμπαλα,παμε δωθε κειθε,ξανατραβα την δεν ειναι καλη,και τετοια.
Σε καθε βραχο ειπες? Αμα ηταν εδω ο τζορμακα ξερεις τι θα ελεγε ε?Είμαι καλός φωτογράφος... τραβάω και ωραία βίντεο απλά θέλει συνέχεια...σε κάθε βράχο..
Βράχο βράχο τον καημό μου , ένα πραμα?Είμαι καλός φωτογράφος... τραβάω και ωραία βίντεο απλά θέλει συνέχεια...σε κάθε βράχο..
Που να είναι άραγε...Σε καθε βραχο ειπες? Αμα ηταν εδω ο τζορμακα ξερεις τι θα ελεγε ε?