Νέα

Magic Girls

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα manaconda13
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 64K
  • Εμφανίσεις 11M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 10 άτομα (0 μέλη και 10 επισκέπτες)

chris drs

Ανώτατος
Εγγρ.
27 Απρ 2009
Μηνύματα
4.841
Κριτικές
30
Like
21.697
Πόντοι
11.645

FIDEL Sk

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Νοε 2013
Μηνύματα
1.556
Κριτικές
70
Like
8.842
Πόντοι
18.026
Εντάξει συμφωνώ, το δια ζώσης είναι πάντα πιο αληθινό,
*.αν μέσα από το ταγερ μου φοράω ζαρτιέρες μην παραξενεφτεις απλώς πάντα θέλω να είμαι έτοιμη να αντιμετωπίσω οποιαδήποτε κρίση στη δουλειά **
Και ζαρτιέρες ή μόνο ζαριέρες;
 
Εγγρ.
2 Ιουν 2022
Μηνύματα
255
Like
2.254

petros_sketo

Σπουδαίος
Εγγρ.
19 Αυγ 2009
Μηνύματα
1.392
Κριτικές
5
Like
14.285
Πόντοι
2.536
Χρυσός οδηγός εύρεσης εργασίας έγινε το νήμα του μάγου...
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.114
Κριτικές
174
Like
119.064
Πόντοι
46.423
Χαχσχαχσχα αλήθεια γελάω μόνη μου... Θέλει και υποκοριστικό όμως το κορίτσι και επειδή το Λίνα είναι συνηθισμένο θα τη λέμε Πάτι :cheesy::cheesy::cheesy:

Υπάρχει και το ...

mqdefault.jpg


... σε αντρικό ...

:tooth: :tooth:
 

chris drs

Ανώτατος
Εγγρ.
27 Απρ 2009
Μηνύματα
4.841
Κριτικές
30
Like
21.697
Πόντοι
11.645

jormakka

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Απρ 2022
Μηνύματα
3.464
Like
8.470
Πόντοι
2.306
Η κρίσιμη ερώτηση βασικά , είναι,με φόρεμα ή χωρίς :cheesy::cheesy:

Φλοραλ και από μέσα τίποτα, ώστε την ώρα που περπατάμε στο Μοναστηράκι να σου ψιθυρίζω απαλά στο αυτί τι θέλω να σου κάνω και να τσεκάρεις κάθε λίγο προς τα κάτω να δεις αν φαίνεται ότι έχυσες. Να μου λες σταμάτα με νάζι, να σε αγγίζω πίσω στον αυχένα και να σε διαπερνάει ρίγος.
 
Εγγρ.
2 Ιουν 2022
Μηνύματα
255
Like
2.254
Φλοραλ και από μέσα τίποτα, ώστε την ώρα που περπατάμε στο Μοναστηράκι να σου ψιθυρίζω απαλά στο αυτί τι θέλω να σου κάνω και να τσεκάρεις κάθε λίγο προς τα κάτω να δεις αν φαίνεται ότι έχυσες. Να μου λες σταμάτα με ναζί, να σε αγγίζω πίσω στον αυχένα και να σε διαπερνάει ρίγος.
Σημείωσε λίγο ρε σύ ένα τηλέφωνο ενός σεναριογράφου και ενός σκηνοθέτη σε παρακαλώ :cheesy::cheesy::cheesy:
 
Εγγρ.
18 Οκτ 2021
Μηνύματα
2.914
Like
28.949
Ειναι φορεμα που φορανε οι φλωροι
ΔΕΝ ΣΕ ΑΝΤΕΧΩ ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΧΩ ΠΕΘΑΝΕΙ
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Φλοραλ και από μέσα τίποτα, ώστε την ώρα που περπατάμε στο Μοναστηράκι να σου ψιθυρίζω απαλά στο αυτί τι θέλω να σου κάνω και να τσεκάρεις κάθε λίγο προς τα κάτω να δεις αν φαίνεται ότι έχυσες. Να μου λες σταμάτα με νάζι, να σε αγγίζω πίσω στον αυχένα και να σε διαπερνάει ρίγος.
Καλα.δεν ντρέπεσαι?
 

vasilis1970(1)

Μέλος
Εγγρ.
3 Νοε 2006
Μηνύματα
138
Like
326
Πόντοι
21
Εγγρ.
2 Ιουν 2022
Μηνύματα
255
Like
2.254
Ότι γράφω το έχω ζήσει μάτια μου...
Το γνωστό " όλα βγαλμένα από τη ζωή είναι" ( Είπε η Βαλέρια και κύλησε ένα δάκρυ από τα μάτια τού Jormakka)
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Ουαου....το γυρνάμε σε ταινία ή σίριαλ?
Σίριαλ θα πω εγώ για να έχει επεισόδια,gest stars και πολύ σασπένς...
 

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom