Νέα

Magic Girls

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα manaconda13
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 64K
  • Εμφανίσεις 11M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

Kikko

Σπουδαίος
Εγγρ.
31 Αυγ 2018
Μηνύματα
216
Κριτικές
29
Like
1.977
Πόντοι
2.471
:cheesy:
6A61DFA7-7461-4910-B2EF-26B4AB78424D.jpeg


Σεμνά στις διακοπές μέχρι να τα πούμε από κοντά.
Νομίζω τό ΕΠΠΠΠΠ θα γίνει τό must τού καλοκαιριού.
Θα παίξει πολύ φέτος :cheesy:
 
Εγγρ.
18 Οκτ 2021
Μηνύματα
2.914
Like
28.949
Εάν σε προσλάβω θα προσλάβω για δουλεία γραφείου.
Δεν θα σε "πειράξω" γιατί πρώτον σε θέλω φοκουσαρισμένη στο δυσκολο έργο του PR και δεύτερον για να μην μου κάνεις μηνυση για παρενλοχληση
Είμαι πολύ αποδοτική εργατική και εύκολος.χαρακτηρας θα σου στείλω σε πμ το βιογραφικό μου...θεωρώ ότι θα μείνεις ικανοποιημένος από τις υπηρεσίες.γιατι θα δεις άμεσα αποτελέσματα
Όσο για το δεύτερο πιο πιθανό είναι να μου κάνεις εσύ....είμαι έρμαιο των παθών μου...
 

FIDEL Sk

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Νοε 2013
Μηνύματα
1.556
Κριτικές
70
Like
8.842
Πόντοι
18.026

papaphilips

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
26 Ιουλ 2018
Μηνύματα
25.182
Κριτικές
236
Like
61.963
Πόντοι
40.703
Εγγρ.
2 Ιουν 2022
Μηνύματα
255
Like
2.254
Για να σε προλαβω @Βαλέρια magic γιατι καμια φορα πρεπει να το επισημαινω,αστειευομαι.
Μωρό μου ,τα έχουμε πει αυτά εμείς, δεν παρεξηγώ. Και επίσης ήταν απορία πολλών και εύλογη απορία φυσικά ,η οποία απαντήθηκε. Για πες λοιπόν θα γίνεις νονός είπαμε;
 

papaphilips

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
26 Ιουλ 2018
Μηνύματα
25.182
Κριτικές
236
Like
61.963
Πόντοι
40.703
Σεβασμος στον @papaphilips και προσεξε πως μιλας για αυτον... οχι τιποτα αλλο αλλα θα γραψει κανα ποστ το οποιο θα μας κανει να χεστουμε (για χιλιοστη φορα) στα γελια :2funny: :2funny:
εμ δε ξερει εμ και θελει να κανει την καμποσα η μανδαμα.
 

FIDEL Sk

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Νοε 2013
Μηνύματα
1.556
Κριτικές
70
Like
8.842
Πόντοι
18.026
Είμαι πολύ αποδοτική εργατική και εύκολος.χαρακτηρας θα σου στείλω σε πμ το βιογραφικό μου...θεωρώ ότι θα μείνεις ικανοποιημένος από τις υπηρεσίες.γιατι θα δεις άμεσα αποτελέσματα
Όσο για το δεύτερο πιο πιθανό είναι να μου κάνεις εσύ....είμαι έρμαιο των παθών μου...
Όχι μην στειλεις πμ.
Άκου τι θα κάνουμε τύπωσέ το και να βρεθούμε να κάνουμε μια συνέντευξη. Να δούμε εάν έχομε καλλη χημεία στην συνεργασία, γιατι ειμαι ελάχιστα αυστηρός.
Να μου πεις απο κοντα ποιά πιστεύεις είναι τα δυνατά σου σημεία και να σου αναλύσω ενδελεχώς την θέση και τις απαιτήσεις της. Τι λές;
 

chris drs

Ανώτατος
Εγγρ.
27 Απρ 2009
Μηνύματα
4.841
Κριτικές
30
Like
21.697
Πόντοι
11.645
Μωρό μου ,τα έχουμε πει αυτά εμείς, δεν παρεξηγώ. Και επίσης ήταν απορία πολλών και εύλογη απορία φυσικά ,η οποία απαντήθηκε. Για πες λοιπόν θα γίνεις νονός είπαμε;
Το παιδι θα βγει Πατροκλος και αν ειναι κοριτσι Πατροκλινα.
 

bigshak

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Φεβ 2018
Μηνύματα
3.114
Κριτικές
49
Like
8.071
Πόντοι
8.236
Κάνετε πλάκα εσείς άλλο εγώ τον θέλω τον Fidel
Ερωτημα: Πως θα χαρακτηριζατε την @Γιολάντα Magic ?
Απαντηση: Προκειται για μια γυναικα η οποια απλα γουσταρει να τρωει διαρκως λουτσους και δεν χορταινει ποτε (ακομα κααι αν φαει μεχρι σκασμου) :rockon: :wink:
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.108
Κριτικές
174
Like
119.048
Πόντοι
46.423
Είμαι πολύ αποδοτική εργατική και εύκολος.χαρακτηρας θα σου στείλω σε πμ το βιογραφικό μου...θεωρώ ότι θα μείνεις ικανοποιημένος από τις υπηρεσίες.γιατι θα δεις άμεσα αποτελέσματα
Όσο για το δεύτερο πιο πιθανό είναι να μου κάνεις εσύ....είμαι έρμαιο των παθών μου...

Την επομένη της πρόσληψης στο κατάστημα του κυρίου ...

Γιολάντα να σου δώσει και bonus επί των κερδών του.


:woldman:

Μη σε ρίξει έτσι απλά με ένα μισθό μόνο.

:tooth: :tooth:

ermou-new-3.jpg
 
Εγγρ.
18 Οκτ 2021
Μηνύματα
2.914
Like
28.949
Όχι μην στειλεις πμ.
Άκου τι θα κάνουμε τύπωσέ το και να βρεθούμε να κάνουμε μια συνέντευξη. Να δούμε εάν έχομε καλλη χημεία στην συνεργασία, γιατι ειμαι ελάχιστα αυστηρός.
Να μου πεις απο κοντα ποιά πιστεύεις είναι τα δυνατά σου σημεία και να σου αναλύσω ενδελεχώς την θέση και τις απαιτήσεις της. Τι λές;
Εντάξει συμφωνώ, το δια ζώσης είναι πάντα πιο αληθινό,
*.αν μέσα από το ταγερ μου φοράω ζαρτιέρες μην παραξενεφτεις απλώς πάντα θέλω να είμαι έτοιμη να αντιμετωπίσω οποιαδήποτε κρίση στη δουλειά **
 
Εγγρ.
2 Ιουν 2022
Μηνύματα
255
Like
2.254
Το παιδι θα βγει Πατροκλος και αν ειναι κοριτσι Πατροκλινα.
Χαχσχαχσχα αλήθεια γελάω μόνη μου... Θέλει και υποκοριστικό όμως το κορίτσι και επειδή το Λίνα είναι συνηθισμένο θα τη λέμε Πάτι :cheesy::cheesy::cheesy:
 

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom