Νέα

Έλενα110

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 28 άτομα (1 μέλη και 27 επισκέπτες)

Θα θελατε να με "παρετε"

  • Εντελως γυμνή

    Ψήφοι: 668 23,5%
  • Κορσε ζαρτιερες

    Ψήφοι: 298 10,5%
  • Κοντο στενο φορεματακι

    Ψήφοι: 595 21,0%
  • Φωροντας ενα στριγκακι

    Ψήφοι: 310 10,9%
  • Με ζαρτιερες , καλτσες

    Ψήφοι: 778 27,4%
  • Ολοσωμο κορμακι

    Ψήφοι: 190 6,7%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    2.839
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.891
Like
159.947
Ααα συνέχεια από εχτές,
Γλωσοοκοπανα,κλπ
Ε ναι είσαι master στη γλώσσα,στις γλωσσες,στην εκφορά λόγου,στη χρήση της γλώσσας για πρόκληση ηδονής,στό..........(ντρέπομαι,είμαι ντροπαλός βλέπεις)
ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΚΑΙ ΑΛΛΑ?
Ισως στα αλλα μαθηματα να μην ημουν καλή αλλα στην έκθεση έπαιρνα πάντα 20 !!!
Οπότε είμαι δύσκολη αντίπαλος !
Χα χα χα χα χα χα χα
 

billgun

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Ιουν 2008
Μηνύματα
5.963
Like
37.176
Πόντοι
5.956
Ισως στα αλλα μαθηματα να μην ημουν καλή αλλα στην έκθεση έπαιρνα πάντα 20 !!!
Οπότε είμαι δύσκολη αντίπαλος !
Χα χα χα χα χα χα χα
Εγώ πάλι έπαιρνα 20 στα μαθηματικά διακρίσεις υποτροφίες κλπ και στην έκθεση 10 με το ζόρι!
ΑΡΑ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΧΑΛΙΑ!
με έχεις χαλαρά!
 
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.891
Like
159.947
Εγώ πάλι έπαιρνα 20 στα μαθηματικά διακρίσεις υποτροφίες κλπ και στην έκθεση 10 με το ζόρι!
ΑΡΑ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΧΑΛΙΑ!
με έχεις χαλαρά!
Μπραβο σου !
Θα γίνω εγω η δασκαλα σου αν φυσικα το επιθυμεις χωρις πιεση !
Χα χα χα χα χα χα !
 

billgun

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Ιουν 2008
Μηνύματα
5.963
Like
37.176
Πόντοι
5.956
Μπραβο σου !
Θα γίνω εγω η δασκαλα σου αν φυσικα το επιθυμεις χωρις πιεση !
Χα χα χα χα χα χα !
Αν το επιθυμώ λέει, το όνειρο μου είναι
Ελενα η δασκάλα της γλώσσας
110% επιτυχία
 

Panadolas

Μέλος
Εγγρ.
9 Μαΐ 2022
Μηνύματα
31
Like
60
Πόντοι
0
Καλησπέρα.. Έλλειπα καιρό εξωτερικό και μάλλον έχω χάσει επεισόδια. Η Έλενα είναι πλέον μόνιμα Αθήνα?
 
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.891
Like
159.947
Ένα απο τα ωραιοτερα πράγματα που μας έχει απομεινει είναι να πάμε για ΥΠΝΟ !
Γιατί κανείς δεν μπορεί να βάλει χέρι στα ΟΝΕΙΡΑ μας !!!

ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ !♥️
 

billgun

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Ιουν 2008
Μηνύματα
5.963
Like
37.176
Πόντοι
5.956
Ένα απο τα ωραιοτερα πράγματα που μας έχει απομεινει είναι να πάμε για ΥΠΝΟ !
Γιατί κανείς δεν μπορεί να βάλει χέρι στα ΟΝΕΙΡΑ μας !!!

ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ !♥️
Καλο βράδυ,όνειρα γλυκά!
 

redgarland

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Δεκ 2021
Μηνύματα
805
Κριτικές
5
Like
2.510
Πόντοι
726
Με προσεχει δεν εχω κανένα παράπονο είναι λίγο αυστηρός αλλα οκ ....οι δασκαλοι πρεπει να ειναι αυστηροι με τις μαθητριες !!!
Ο δασκαλος θα επιβαλει την τιμωρια κι'εγω θα αναλαβω την εκτελεση της ποινης.. Πως να το κανουμε, εχω και μια ειδικοτητα..!! χα χα χα..
 

redgarland

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Δεκ 2021
Μηνύματα
805
Κριτικές
5
Like
2.510
Πόντοι
726
Ααα συνέχεια από εχτές,
Γλωσοοκοπανα,κλπ
Ε ναι είσαι master στη γλώσσα,στις γλωσσες,στην εκφορά λόγου,στη χρήση της γλώσσας για πρόκληση ηδονής,στό..........(ντρέπομαι,είμαι ντροπαλός βλέπεις)
ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΚΑΙ ΑΛΛΑ?
Τι σου ελεγα..? Αντε βγαλε ακρη τωρα..!!
 
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.891
Like
159.947
Η θλίψη ειπε στο χαμόγελο
( σε ζηλευω γιατι πσντα χαμογελάς )
Και το χαμόγελο απάντησε
( πολλες φορές χαμογελω για να καλύψω εσενα )

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ♥️
 

redgarland

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Δεκ 2021
Μηνύματα
805
Κριτικές
5
Like
2.510
Πόντοι
726
Η θλίψη ειπε στο χαμόγελο
( σε ζηλευω γιατι πσντα χαμογελάς )
Και το χαμόγελο απάντησε
( πολλες φορές χαμογελω για να καλύψω εσενα )

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ♥️
Καλημερα ομορφη, γλυκοπικρη, υπεροχη μου Ελενα...
 

redgarland

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Δεκ 2021
Μηνύματα
805
Κριτικές
5
Like
2.510
Πόντοι
726
Από το σαιτ δεν λείπω πάντως γράφω συνέχεια ...χα χα χα χα χα
Υπομονή από την άλλη εβδομάδα θα έρθω αθήνα !
Με το καλο να επιστρεψεις.. Να ξεκουραζεσαι και να προσεχεις σε παρακαλω.. Σε φιλω..!!
 
OP
OP
Ελενα110

Ελενα110

Call-Girl
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
18.891
Like
159.947
Με το καλο να επιστρεψεις.. Να ξεκουραζεσαι και να προσεχεις σε παρακαλω.. Σε φιλω..!!
Σε ευχαριστω πολυ !
Με το διαβασμα λίγο δύσκολο να ξεκουραστώ !
Σου στελνω 1 γλυκό φιλί ♥️
 

apollon444

Σεβαστός
Εγγρ.
20 Νοε 2019
Μηνύματα
2.177
Like
5.459
Πόντοι
1.056
Από το σαιτ δεν λείπω πάντως γράφω συνέχεια ...χα χα χα χα χα
Υπομονή από την άλλη εβδομάδα θα έρθω αθήνα !
Καλησπερα κουκλαρα μου , λες την αλλη εβδομαδα θα ερθεις , η εβδομαδα ξεκινα απο τις 6/6 εως τις 12 /6 δηλαδη ποτε περπου . Σου χρωσταω κατι και μου χρωστας κατι ,εγω δεν ξεχνω !!!! φιλια πολλα και με το καλο να ερθεις .
 

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom