giorgos stergiou
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 4 Ιουν 2015
- Μηνύματα
- 4.240
- Like
- 5.380
- Πόντοι
- 2.306
Μην χαθεί τέτοια ευκαιρία.. χαχαχα ?Αλαξανε οι τιμές 45 πλέον και 15 μετα έτσι μου έστειλε ??με κωλαράκι μέσα!!!!! Κανονίστε με το μαλακό μην την /τον χάσουμε .?
Μην χαθεί τέτοια ευκαιρία.. χαχαχα ?Αλαξανε οι τιμές 45 πλέον και 15 μετα έτσι μου έστειλε ??με κωλαράκι μέσα!!!!! Κανονίστε με το μαλακό μην την /τον χάσουμε .?
Κατάλαβα τι είδους προκαταβολές είναι αυτές...Αλαξανε οι τιμές 45 πλέον και 15 μετα έτσι μου έστειλε ??με κωλαράκι μέσα!!!!! Κανονίστε με το μαλακό μην την /τον χάσουμε .?
Καλυτέρα να το κανει πιο δελεαστικο .... 80€ προκαταβολή και να επιστρέφει τα 20€ με την συνάντησηΑλαξανε οι τιμές 45 πλέον και 15 μετα έτσι μου έστειλε ??με κωλαράκι μέσα!!!!! Κανονίστε με το μαλακό μην την /τον χάσουμε .?
οκ της τα δινω πεστης προκαταβολικα ΠΡΙΝ τη γαμησω.Αλαξανε οι τιμές 45 πλέον και 15 μετα έτσι μου έστειλε ??με κωλαράκι μέσα!!!!! Κανονίστε με το μαλακό μην την /τον χάσουμε .?


Χαμένες και εξαφανισμένεςΚατάλαβα τι είδους προκαταβολές είναι αυτές...
Εντελώς...Χαμένες και εξαφανισμένες
Έκανε παλιά συναντήσεις από ότι λέει αλλά όχι πλέον.εδω ξερουμε τπτwww.instagram.com
εχεις παρει ?Έκανε παλιά συναντήσεις από ότι λέει αλλά όχι πλέον.
Στέλνει μόνο φωτογραφίες και θέλει "δωράκι".
Ούτε την ίδια, ούτε φωτογραφίες.εχεις παρει ?
προφανως και καποιοι τα δινουν για να μην σταματαει η φαμπρικα.....τελικα υπαρχουν αρκετοι μαλακες.....μαλιστα.
αλλη μια που ψαχνει μαλακες-θυματα για προκαταβολες.
πεστης να ερθει να μου παρει προκαταβολικα μια πιπα
και αν μου αρεσει θα την πληρωσω μετα.
![]()
πάρα πολλοί !!!!!!!!!προφανως και καποιοι τα δινουν για να μην σταματαει η φαμπρικα.....τελικα υπαρχουν αρκετοι μαλακες.....
Εκτός αν η απάντηση βρίσκεται 2- μηνύματα πιο πίσω ?Κανε την ερωτηση σου φιλε μου.Ειμαι σιγουρος οτι καποιοι μυστες θα σου δωσουν τα φωτα τους !!!![]()
ο καφεαρκουδας εχει κατι λαμπες περισευμαΚανε την ερωτηση σου φιλε μου.Ειμαι σιγουρος οτι καποιοι μυστες θα σου δωσουν τα φωτα τους !!!![]()
Γιατι ψωνιζει απο 'ΚΑΥΚΑ" αυτος!!! ?ο καφεαρκουδας εχει κατι λαμπες περισευμα