kafearkoudas
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 4.083
- Κριτικές
- 26
- Like
- 17.810
- Πόντοι
- 5.710
Μπιστολιά ????Βάλε λίγο πιο μεγάλο βίντεο. Δεν βλέπουμε τίποτα έτσι
Μπιστολιά ????Βάλε λίγο πιο μεγάλο βίντεο. Δεν βλέπουμε τίποτα έτσι
Σταζεις καυλα μάτια μου!!!
Ρε καβλα μου με ένα δευτερόλεπτο παραπάνω τι να δούμε;
? ? ?Κανείς σκληρά παζάρια ?
17/11Ποτε φευγεις??????
όλα κάποτε τελειώνουν...Θα μας λειψει ενα απ τα καλυτερα παιδια του χωρου
συμφωνώ !Θα μας λειψει ενα απ τα καλυτερα παιδια του χωρου
Δε θα λείψω από φόρουμ ???συμφωνώ !
ελπίζω όχι)Ετσι μη χαθουμε και τελειως!
Μακάρι να γυρίσεις... Κρίμα να μην προλάβω να σε γνωρίσω...
Ότι θα γυρίσω θα γυρίσω... Το θέμα μόνο είναι πότε...Μακάρι να γυρίσεις... Κρίμα να μην προλάβω να σε γνωρίσω...