Νέα

Ad Συγγρού 40-42 3ος όροφος

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα pastan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 10K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 29 άτομα (1 μέλη και 28 επισκέπτες)

new_intown

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Μαρ 2021
Μηνύματα
439
Κριτικές
1
Like
1.181
Πόντοι
201
και εδώ τα ίδια με λαγουμιτζή ισχύουν χ2?
 

xenitemenos

Μέγας
Εγγρ.
14 Οκτ 2018
Μηνύματα
7.836
Κριτικές
15
Like
11.921
Πόντοι
3.846
Έχουμε κανένα νέο πιπινι εδώ στο μαγαζί;
Γενικά τι παίζει με το ροαστερ, έχουμε καθόλου αλλαγές;
 

Dr Lecter

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Σεπ 2007
Μηνύματα
2.485
Κριτικές
37
Like
2.884
Πόντοι
7.195

ΧΧΧ-Man

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Οκτ 2008
Μηνύματα
2.358
Κριτικές
48
Like
5.406
Πόντοι
7.195
Τιποτα νεο.. μονο 2 κοριτσια εχουν μεινει... το μαγαζι παρακμαζει..
ψαχνουν για νεες κοπελες..αλλα δεν...
 

LogistisFotistis

Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2020
Μηνύματα
7
Like
2
Πόντοι
0
Καλησπέρα παιδιά υπάρχει καμία πρόσφατη ενημέρωση για το παρών ρόστερ όπως στο αδελφό κατάστημα;
 

Josex

Ανώτερος
Εγγρ.
17 Δεκ 2008
Μηνύματα
2.384
Κριτικές
35
Like
6.448
Πόντοι
7.795
Και η παραμύθα συνεχίζεται.. "Σήμερα έχουμε μόνο μία (δύο) κοπέλες. Πέρνα αύριο θα έχουμε 7 καινούριες"

Μου πλασάραν τρίτη φορά την ίδια πίπα. Πρέπει να καταλάβουν ότι:

Το μέσο μέλος του μπου είναι έντιμος εργαζόμενος και όχι ρεμάλι που ανεβοκατεβαίνει τη Συγγρού για τη πλάκα του!

Ή βρείτε γυναίκες ή κόψτε τη μούφα γαμώ τ' αρχίδια μου μέσα!
 

Dr Lecter

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Σεπ 2007
Μηνύματα
2.485
Κριτικές
37
Like
2.884
Πόντοι
7.195
Ή κλειστε το κιολας να το διαγραψουμε εντελως απο τις επιλογες μας..
 

Kwstasss123

Μέλος
Εγγρ.
23 Απρ 2011
Μηνύματα
100
Κριτικές
1
Like
139
Πόντοι
1
Οντως εχουν μεινει λιγες κοπελες εκει....
αλλα οσο υπαρχει εκει η Τζουλια... αξιζει να περνας...
και αν την πετυχεις ελευθερη..... επιασες το τζοκερ...!!
Την δοκιμασα για πολοστη φορα... το κοριτσι οπως παντα γλυκο... πεντακαθαρο κ μοσχομυριστο...με κορμι λαμπαδα... μπιμπελο... τελειο κολαρακι... και στο αγωνα σουπερ!!!Κανει πολυ καλη πιπα.. κ στο σεξ δεν κολωνει.. πουθενα... Γουσταρει κ τα αργα κ αισθησιακα.. αλλα και τα γρηγορα κ αγρια γαμησια!!!:sunglasses:
 

Mystery X

Μέγας
Εγγρ.
2 Οκτ 2007
Μηνύματα
4.589
Κριτικές
4
Like
10.540
Πόντοι
3.506
Έχει περάσει κάποιος αυτή την εβδομάδα από το ίδρυμα? Ξέρουμε τι ροστερ παίζει?
 

bixterious

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Ιουν 2013
Μηνύματα
4.246
Κριτικές
44
Like
10.504
Πόντοι
9.086
Αδερφέ εγώ πριν 10 μέρες που πέρασα , χτυπούσα και δεν άνοιγαν
από την αναδουλειά που τους γ-δέρνει μάλλον θα νόμιζαν ότι βλεπουν όνειρο , οπότε έφαγες άκυρο κατά λάθος..
 

bixterious

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Ιουν 2013
Μηνύματα
4.246
Κριτικές
44
Like
10.504
Πόντοι
9.086
Οντως εχουν μεινει λιγες κοπελες εκει....
αλλα οσο υπαρχει εκει η Τζουλια... αξιζει να περνας...
και αν την πετυχεις ελευθερη..... επιασες το τζοκερ...!!
Την δοκιμασα για πολοστη φορα... το κοριτσι οπως παντα γλυκο... πεντακαθαρο κ μοσχομυριστο...με κορμι λαμπαδα... μπιμπελο... τελειο κολαρακι... και στο αγωνα σουπερ!!!Κανει πολυ καλη πιπα.. κ στο σεξ δεν κολωνει.. πουθενα... Γουσταρει κ τα αργα κ αισθησιακα.. αλλα και τα γρηγορα κ αγρια γαμησια!!!:sunglasses:
από φάτσα όμως....
 

Codi1982

Μέλος
Εγγρ.
2 Ιουλ 2020
Μηνύματα
8
Κριτικές
1
Like
48
Πόντοι
0
Πηγα σήμερα πρωη ήταν στο μαγαζί 5 κοπέλες είχε γυρίσει Λειλα και κυρία Μαργαρίτα επί από Δευτέρα να γυρίσει και Μερι
 

clonarius

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Φεβ 2018
Μηνύματα
6.947
Κριτικές
34
Like
24.025
Πόντοι
8.346
τι λες τώρα!!!
στο ροστερ τις έχουν σήμερα στο Μάρνης...
μήπως μουφάρεις? ή μουφάρουν στο Μάρνης?
 

Malaperds

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2007
Μηνύματα
2.815
Κριτικές
14
Like
5.040
Πόντοι
6.495
Λέιλα και Μαίρη από Μάρνης 28 , αν γυρίσουν θα πάρει πάνω του το μαγαζί....
Αν δεν της πάνε στο Λαγουμιτζή...
 

Άκας Kωλάντερος

Ανώτερος
Εγγρ.
7 Ιουλ 2017
Μηνύματα
2.338
Κριτικές
33
Like
21.602
Πόντοι
7.446
Πηγα σήμερα πρωη ήταν στο μαγαζί 5 κοπέλες είχε γυρίσει Λειλα και κυρία Μαργαρίτα επί από Δευτέρα να γυρίσει και Μερι
Τύπε, ελπίζω να μην μας δουλεύεις ψιλό γαζί...:lying-face:
Ένα τηλεφώνημα ή και μια επίσκεψη από σοβαρά μέλη θα διαλευκάνουν την υπόθεση... :coffee:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom