Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Ειναι ο πριαμος στο μοσχατοΕπειδή δεν το κατέχουμε το gls είναι στα Νότια?
κεντρο θα ερθεις καθολου?Καλησπέρα αγόρια!
Ραντεβού θα κάνω στο gls
Thanks !!Ειναι ο πριαμος στο μοσχατο
Ήταν στο κέντροκεντρο θα ερθεις καθολου?
σε τι ακριβως βοηθας ?? απο οτι ξερω η ελενα γνωριζει την ελληνικη γλωσσα τελειαΝα βοηθήσω πάω αν εννοείς εμένα απλά





Τίποτα δεν θα ζητήσουν!Συγγνώμη κατ'ἀρχήν ἄν (φαίνεται ὅτι) σπαμάρω, ὁπότε θά ἐκτιμοῦσα ἄν ἡ ἀπάντηση ἐρχόταν μέ πμ. Ἐπειδή ἤμουν ἐκτός δράσεως ἀπ'τὸ 2019 γιά διαφόρους λόγους, ἄν ΤΩΡΑ μέ τὸν ἰό κλείσω ΜΙΑ ΗΜΙΔΙΑΜΟΝΗ (ἤ ὁτιδήποτε τέλος πάντων) στὸν Πρίαμο ἤ σ'ὁποιοδήποτε ἄλλο ΤΕΤΟΙΟ ξενοδοχεῖο θά ζητήσουν ταυτότητα, τηλέφωνο καί γενικά ἕνα σωρό στοιχεῖα; Τί ἰσχύει; Εὐχαριστῶ προκαταβολικά καί πάλι συγγνώμη!![]()
Τίποτα δεν θα ζητήσουν!
ξενοδοχεία ημιδιαμονής?Νά ὑποθέσω ὅτι ἔχεις δοκιμάσει καί ξέρεις;
Ναί, τὴν περίοδο τοῦ ἰοῦ...ξενοδοχεία ημιδιαμονής?
το δεύτερο σπίτι μουΝαί, τὴν περίοδο τοῦ ἰοῦ...
το δεύτερο σπίτι μου

Ανέβηκε η φωτογραφία με καλοκαιρινή διάθεση , ήλιος , παραλία , θάλασσα !Καλησπέρα σε όλους σας
Διαθέσιμη από αύριο για ραντεβού Πρίαμος Μοσχάτο
Επικοινωνία με viper καλύτερα
Πολλά φιλιά σε όλους σας!![]()
Κορμάρα ατελείωτη.!,,!!Καλησπέρα σε όλους σας
Διαθέσιμη από αύριο για ραντεβού Πρίαμος Μοσχάτο
Επικοινωνία με viper καλύτερα
Πολλά φιλιά σε όλους σας!![]()