TASSOS karipidis
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 29 Δεκ 2013
- Μηνύματα
- 33.376
- Κριτικές
- 24
- Like
- 39.175
- Πόντοι
- 8.646
Καταρχήν λόγω καραντίνας οι μαλακες γίναν πιο πολύ γιατί φοβανταν να πηδήξουν άρα τον παίζανε φουλαυτό είναι σίγουρο και δεν διορθώνετε δυστυχώς
Καταρχήν λόγω καραντίνας οι μαλακες γίναν πιο πολύ γιατί φοβανταν να πηδήξουν άρα τον παίζανε φουλαυτό είναι σίγουρο και δεν διορθώνετε δυστυχώς
αυτοι που παίζουν καλά κάνουν και αφού φοβούται το ιό τα υπολίπα φοβούται ακόμα πιο πολύ, οπότε δεν βλέπω κινδύνω για μένα)Καταρχήν λόγω καραντίνας οι μαλακες γίναν πιο πολύ γιατί φοβανταν να πηδήξουν άρα τον παίζανε φουλ
Ελαχιστότατο αλλά καλό ?
Τελικά δεν χαλάς χατίρια!!!
Τυχερός ο τύπος που σε χαίρεται!!!
Την αλήθεια λέω καυλα μου!!thank)
Την αλήθεια λέω καυλα μου!!
?Καλη εβδομαδα στελλαρα καυλαρα!μολις γυρισω αθηνα απο στρατο θα τα πουμε απο κοντα!βλεπω αυτα π ανεβαζεις κ καυλωνω φουλ!!!
θα δούμε από σεπτέμβριο)Στέλλα κανόνισε να έρθεις κ Θεσσαλονίκη!??
Καλο μηνα στελλαρα με την τσιμπουκαρα και την μασαζαρα σου!ΚΑΛΌ ΜΉΝΑ! ??
Καλο μηνα στελλαρα με την τσιμπουκαρα και την μασαζαρα σου!
Καλό μήνα καύλαΚΑΛΌ ΜΉΝΑ! ??
επισης!Καλό μήνα καύλα