Επίσης γνωστή και με τον τίτλο Έγκλημα στη Γλυφάδα.
«Σε μία βίλα έξω από την Αθήνα, συγκεντρώνεται μία μεγάλη παρέα για να ξεκουραστούν μερικές μέρες. Ανάμεσα στην παρέα βρίσκεται ένας ψυχοπαθής που είναι η αφορμή για τον θάνατο μερικών γυναικών. Κανείς δεν ξέρει πως έχουν ανάμεσά τους έναν δολοφόνο, ώσπου αρχίζουν να τον αναζητούν...»
Ο αρχικός τίτλος ήταν το Έγκλημα στη Γλυφάδα, η ταινία εμπλουτίστηκε με hardcore σκηνές σεξ (άσχετες και από άλλες ταινίες) και ξαναεμφανίστηκε με τον τίτλο Έξι Διεστραμμένες Ζητούν Δολοφόνο με τον οποίο και έγινε γνωστή. Οι γυναίκες στην ταινία παραμένουν τρεις...
Έξι Διεστραμμένες Ζητούν Δολοφόνο
13890 0 3 2
Σκηνοθέτης
Κατηγορία
Εταιρεία Παραγωγής
Έτος κυκλοφορίας
1976
Άνδρες ηθοποιοί χωρίς καταχώριση
Ανέστης Βλάχος, Κλεόβουλος Ζαμίδης, Γιάννης Κανδήλας
Βαθμολογίες αξιολογητών
3 κριτικές
Γενική βαθμολογία
6.0
Γυναίκες πορνοστάρ
6.0(3)
Άνδρες πορνοστάρ
6.5(2)
Σενάριο/Σκηνοθεσία
6.7(3)
Ποιότητα εικόνας/ήχου
5.3(3)
Γενική βαθμολογία
5.7(3)
Έχεις ήδη λογαριασμό; Άμεση σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού
Γενική βαθμολογία
5.6
Γυναίκες πορνοστάρ
6.0
Άνδρες πορνοστάρ
6.0
Σενάριο/Σκηνοθεσία
7.0
Ποιότητα εικόνας/ήχου
5.0
Γενική βαθμολογία
4.0
Πρόκειται για ταινία με σενάριο και πλοκή που είχε ενδιαφέρον εκείνη την εποχή, αλλά όπως λέει η περίληψη του έργου πιο πάνω, οι ελάχιστες «σκληρές» σκηνές είναι προσθήκη εκ των υστέρων με άλλους ηθοποιούς.
Κάτι που τότε, ήταν συνηθισμένο σε πολλές ταινίες της Τίνα Σπάθη, που ήταν η ερωτική φαντασίωση της δεκαετίας
του '70.
Το ρετρό είναι φανερό και λόγω της ιδιαιτερότητας που είχε η μουσική υπόκρουση εκείνη την δεκαετία.
Επίσης τα μουνιά και πούτσες έχουν τόσες τρίχες που σήμερα η ταινία δικαιωματικά μπορεί να μπει στην κατηγορία “Hairy”.
Από την Σπάθη το γυμνό είναι ελάχιστο, πολλές λείψεις από μακριά, στο ηλιοβασίλεμα και στα κοντινά αρκετό βυζί με την ρώγα κάγκελο.
Όνομα εκείνη την εποχή ήταν και ο Ανέστης Βλάχος, που την προηγούμενη δεκαετία ήταν από τους συμπρωταγωνιστές του Νίκου Ξανθόπουλου στις ασπρόμαυρες ταινίες της εποχής.
Εδώ έχει τον ρόλο του Γιώργου και είναι ο παράνομος εραστής της Τίνα Σπάθη που έχει τον ρόλο της Μιρέλλα.
Η ταινία περιλαμβάνει και πίπα στα όρθια με το γαμήσι να γίνετε πάνω στα βραχια δίπλα στη θάλασσα.
Επίσης έχει και λεσβιακό – που ήταν πρωτοτυπία για εκείνη την εποχή - στην αμμουδιά.
Πάντως δεν νομίζω ότι αξίζει κάποιος να ασχοληθεί, κάθε πράγμα στον καιρό του.
Μέχρι το 1968 οι μπουρδελόφιλοι γαμούσαν στην Τρούμπα, τώρα πάνε στην Φυλής.
Οι τσοντόφιλοι τότε έβλεπαν Τίνα Σπάθη, τώρα για ελληνικές τσόντες Sirina, με τα καλά της και τα κακά της.
Άλλωστε η Τζούλια επανέρχεται δριμύτερη…
Κάτι που τότε, ήταν συνηθισμένο σε πολλές ταινίες της Τίνα Σπάθη, που ήταν η ερωτική φαντασίωση της δεκαετίας
του '70.
Το ρετρό είναι φανερό και λόγω της ιδιαιτερότητας που είχε η μουσική υπόκρουση εκείνη την δεκαετία.
Επίσης τα μουνιά και πούτσες έχουν τόσες τρίχες που σήμερα η ταινία δικαιωματικά μπορεί να μπει στην κατηγορία “Hairy”.
Από την Σπάθη το γυμνό είναι ελάχιστο, πολλές λείψεις από μακριά, στο ηλιοβασίλεμα και στα κοντινά αρκετό βυζί με την ρώγα κάγκελο.
Όνομα εκείνη την εποχή ήταν και ο Ανέστης Βλάχος, που την προηγούμενη δεκαετία ήταν από τους συμπρωταγωνιστές του Νίκου Ξανθόπουλου στις ασπρόμαυρες ταινίες της εποχής.
Εδώ έχει τον ρόλο του Γιώργου και είναι ο παράνομος εραστής της Τίνα Σπάθη που έχει τον ρόλο της Μιρέλλα.
Η ταινία περιλαμβάνει και πίπα στα όρθια με το γαμήσι να γίνετε πάνω στα βραχια δίπλα στη θάλασσα.
Επίσης έχει και λεσβιακό – που ήταν πρωτοτυπία για εκείνη την εποχή - στην αμμουδιά.
Πάντως δεν νομίζω ότι αξίζει κάποιος να ασχοληθεί, κάθε πράγμα στον καιρό του.
Μέχρι το 1968 οι μπουρδελόφιλοι γαμούσαν στην Τρούμπα, τώρα πάνε στην Φυλής.
Οι τσοντόφιλοι τότε έβλεπαν Τίνα Σπάθη, τώρα για ελληνικές τσόντες Sirina, με τα καλά της και τα κακά της.
Άλλωστε η Τζούλια επανέρχεται δριμύτερη…
Γενική βαθμολογία
7.0
Γυναίκες πορνοστάρ
7.0
Άνδρες πορνοστάρ
7.0
Σενάριο/Σκηνοθεσία
7.0
Ποιότητα εικόνας/ήχου
7.0
Γενική βαθμολογία
7.0
Εψαχνα καιρο να δω καποια hardcore τσονα και υστερα απο την κριτικη του τσεγιεν που ανεφερε οτι ειναι brutal ειπα να την δω και εγω.
Το σεναριο της ταινια καπως περιπλοκο σε σχεση με πορνοταινια, εχει σχεση με καποιο στημενο φονο ο οποιος περιεχει μεσα αγριες σκηνες σεξ ,στοματικου σεξ κλπ, που αν τα βλεπαν αυτα την 10ετια του 80 θα ειχαν μηνει με το στομα ανοιχτα
Οπως λεει και η περιγραφη απο πανω επροκειτο να ειχε τιτλο εγκλημα στη γλυφαδα και αλλαξε λογω του σκληρου πορνο...
Πολυ καλη συμμετοχη γυναικων οπου το κατειχαν το θεμα στο αγριο γαμησι, επεισης πολυ καλη και η αντρικη συμμετοχη..
Οσοι γουσταρουν αγριο πορνο ας το δουν....
Το σεναριο της ταινια καπως περιπλοκο σε σχεση με πορνοταινια, εχει σχεση με καποιο στημενο φονο ο οποιος περιεχει μεσα αγριες σκηνες σεξ ,στοματικου σεξ κλπ, που αν τα βλεπαν αυτα την 10ετια του 80 θα ειχαν μηνει με το στομα ανοιχτα
Οπως λεει και η περιγραφη απο πανω επροκειτο να ειχε τιτλο εγκλημα στη γλυφαδα και αλλαξε λογω του σκληρου πορνο...
Πολυ καλη συμμετοχη γυναικων οπου το κατειχαν το θεμα στο αγριο γαμησι, επεισης πολυ καλη και η αντρικη συμμετοχη..
Οσοι γουσταρουν αγριο πορνο ας το δουν....
stam_90
Γενική βαθμολογία
5.3
Γυναίκες πορνοστάρ
5.0
Άνδρες πορνοστάρ
Δ/Υ
Σενάριο/Σκηνοθεσία
6.0
Ποιότητα εικόνας/ήχου
4.0
Γενική βαθμολογία
6.0
Μια ταινία με πρωταγωνίστρια την «αυθεντική» Τίνα Σπάθη.
Το sex symbol της εποχής.
Την οποια ναι μεν την βλέπουμε γυμνή σε κάποιες σκηνές, όμως οι σκηνές με το «ζουμί» είναι εμφανώς ντουμπλαρισμένες και με άλλη πρωταγωνίστρια.
Αυτή ακριβώς η τεχνική έδωσε την ονομασία «τσόντα» στις ερωτικές ταινίες, εκτός από το γεγονός, ότι στους τότε κινηματόγραφους, οι ερωτικές σκηνές, έμπαιναν σφήνα, στην μέση της προβολής της "κανονικής ταινίας".
Κατά τα άλλα οι original ερωτικές σκηνές, δεν ήταν κακές για το πνεύμα της εποχής, ειδικά η σκηνή με την παρτουζα της Κατερίνας Σπάθη ήταν αξιόλογη.
Από ποιότητα ήχου και εικόνας, μην περιμένουμε πολλά μιας και τα μέσα της εποχής. απέχουν πολύ από τα σημερινά…….
Το sex symbol της εποχής.
Την οποια ναι μεν την βλέπουμε γυμνή σε κάποιες σκηνές, όμως οι σκηνές με το «ζουμί» είναι εμφανώς ντουμπλαρισμένες και με άλλη πρωταγωνίστρια.
Αυτή ακριβώς η τεχνική έδωσε την ονομασία «τσόντα» στις ερωτικές ταινίες, εκτός από το γεγονός, ότι στους τότε κινηματόγραφους, οι ερωτικές σκηνές, έμπαιναν σφήνα, στην μέση της προβολής της "κανονικής ταινίας".
Κατά τα άλλα οι original ερωτικές σκηνές, δεν ήταν κακές για το πνεύμα της εποχής, ειδικά η σκηνή με την παρτουζα της Κατερίνας Σπάθη ήταν αξιόλογη.
Από ποιότητα ήχου και εικόνας, μην περιμένουμε πολλά μιας και τα μέσα της εποχής. απέχουν πολύ από τα σημερινά…….