Νέα

Τελος παραγωγης για το WV GOLF

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

laispodias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Νοε 2015
Μηνύματα
950
Κριτικές
4
Like
169
Πόντοι
286
Δεν ενοχληθηκα καθόλου.Απλά γραφει κατι που δεν εχει καμιά σχεση με τον τίτλο,του το εξηγω και μου γραφει "μονο Ιάπωνας".
Αλλα ντάλα της Κυριακής το γάλα!!!

:2funny: :2funny: :2funny:
:rockon: :rockon: :rockon:
 

SPL

Ανώτερος
Εγγρ.
7 Ιουλ 2006
Μηνύματα
3.827
Κριτικές
18
Like
2.926
Πόντοι
7.195
Σωστά Aruris Τουρκιας, Nissan Βρετανίας, Suzuki ινδιας/Ουγγαριας .........
σωστα ολα αυτα που αναφερεις επι πλεον HONDA μοτοσυκλετες εργοστασιο στην Αγγλια καλυπτει την παραγωγη για χωρες Ευρωπης απο το 1983.
ξεχασες ομως να αναφερεις οτι TOYOTA HONDA SUZUKI ανεξαρτητως χωρας παραγωγης δεν βγαζουν βλαβες και με ενα τυπικο service εισαι κυριος !!!
μην μιλησουμε για VW POLO 1400 μοντελο 2002 χλμ 80000 κτυπαει κιβωτιο απο την  μανα του και τρεχουμε και δεν σωνουμε ...
μην μιλησουμε για τρμπα νερου 2 φορες , μπαταρια 3 φορες , ηλεκτρολογικα μανταρα και την ανεκδιηγητη αντιπροσωπεια να μας συμβουλευει να μην οδηγουμε σε παγωμενα νερα διοτι οι δισκοι φρενων σπαζουν απο την διαφορα θερμοκρασιας !!!
σε ερωτηση αν το αυτοκινητο ειναι κατασκευασμενο για χωρες του Ισημερινου ο λαλιστατος αντιπροσωπος αλλαξε 1000 χρωματα !!!
φτιαχνουμε μηχανες στην Ευρωπη αλλα ασχολουμαστε και με το σπορ της μ......ας !!!
οι Ιαπωνες μας εχουν υπερκερασει τεχνολογικα.
ΚΑΜΙΑ σχεση με τα εργασιακα !!!
 

dude33

Μέλος
Εγγρ.
10 Νοε 2007
Μηνύματα
9.198
Like
759
Πόντοι
146
Σωστά Aruris Τουρκιας, Nissan Βρετανίας, Suzuki ινδιας/Ουγγαριας .........
Kαι;Βγάζουν βλάβες τόσο συχνά όσο τα γκολφ κλπ;Πέφτουν τα παραθυρα τους;Καίνε λάδι σαν αλυσοπρίονα;Απο πολλαπλασιαστές πως τα πανε;
 

jhonny64

Σεβαστός
Εγγρ.
31 Μαρ 2007
Μηνύματα
67.517
Like
2.730
Πόντοι
1.306
κοιτατε εδώ τι εγινε

Το Volkswagen Golf την έσωσε…

«Άγιο είχε», μια δασκάλα από το Έσεξ στη Βρετανία, όταν το Volkswagen Golf της βρέθηκε κάτω από τεράστιο φορτηγό…



Η 39χρονη δασκάλα Katie Holt, από το Έσεξ στη Βρετανία, οδηγούσε σε δρόμο μεγάλης κυκλοφορίας για να πάει στην δουλειά της, όταν ξαφνικά, ένα μεγάλο φορτηγό που είχε κολλήσει πίσω της, χτύπησε με δύναμη το αυτοκίνητο της με αποτέλεσμα αυτό να βρεθεί κάτω από τις ρόδες προπορευόμενου φορτηγού.

Όταν οι πρώτες βοήθειες και η αστυνομία έφθασαν στο σημείο δεν μπορούσαν να φανταστούν ότι υπάρχει ένα VW Golf στραπατσαρισμένο και αγνώριστο κάτω από το φορτηγό.

Όμως, η Holt μέσα στην ατυχία της στάθηκε τυχερή, αφού επέζησε! Η νεαρή δασκάλα μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με τραύματα στο κεφάλι και στη μέση και με σπασμένο το αριστερό της χέρι . Μετά από δέκα ημέρες νοσηλείας η γυναίκα μεταφέρθηκε στο σπίτι της μητέρας της για να αναρρώσει.

http://[URL unfurl="true"]www.protothema.gr/files/1/2016/07/21/PAY-Katie-Holt%20(1).jpg[/img[/URL]]

[img]http://[URL unfurl="true"]www.protothema.gr/files/1/2016/07/21/PAY-Katie-Holt%20(2).jpg[/img[/URL]]

Όπως δήλωσε η ίδια στον βρετανικό Τύπο πέρασαν δύο μήνες μετά το ατύχημα για να βρει την μνήμη της και να μπορέσει να περπατήσει, όμως, εξακολουθεί να μη θυμάται τίποτα από την δυνατή σύγκρουση. Όταν είδε τις φωτογραφίες με το δικό της αυτοκίνητο αγνώριστο, η 39χρονη δήλωσε: «Είμαι τυχερή που είμαι εδώ».

[URL unfurl="true"]http://www.newsauto.gr/to-volkswagen-golf-tin-esose/[/URL]

 

dude33

Μέλος
Εγγρ.
10 Νοε 2007
Μηνύματα
9.198
Like
759
Πόντοι
146
κοιτατε εδώ τι εγινε

Το Volkswagen Golf την έσωσε…

«Άγιο είχε», μια δασκάλα από το Έσεξ στη Βρετανία, όταν το Volkswagen Golf της βρέθηκε κάτω από τεράστιο φορτηγό…



Η 39χρονη δασκάλα Katie Holt, από το Έσεξ στη Βρετανία, οδηγούσε σε δρόμο μεγάλης κυκλοφορίας για να πάει στην δουλειά της, όταν ξαφνικά, ένα μεγάλο φορτηγό που είχε κολλήσει πίσω της, χτύπησε με δύναμη το αυτοκίνητο της με αποτέλεσμα αυτό να βρεθεί κάτω από τις ρόδες προπορευόμενου φορτηγού.

Όταν οι πρώτες βοήθειες και η αστυνομία έφθασαν στο σημείο δεν μπορούσαν να φανταστούν ότι υπάρχει ένα VW Golf στραπατσαρισμένο και αγνώριστο κάτω από το φορτηγό.

Όμως, η Holt μέσα στην ατυχία της στάθηκε τυχερή, αφού επέζησε! Η νεαρή δασκάλα μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με τραύματα στο κεφάλι και στη μέση και με σπασμένο το αριστερό της χέρι . Μετά από δέκα ημέρες νοσηλείας η γυναίκα μεταφέρθηκε στο σπίτι της μητέρας της για να αναρρώσει.

http://[URL unfurl="true"]www.protothema.gr/files/1/2016/07/21/PAY-Katie-Holt%20(1).jpg[/img[/URL]]

[img]http://[URL unfurl="true"]www.protothema.gr/files/1/2016/07/21/PAY-Katie-Holt%20(2).jpg[/img[/URL]]

Όπως δήλωσε η ίδια στον βρετανικό Τύπο πέρασαν δύο μήνες μετά το ατύχημα για να βρει την μνήμη της και να μπορέσει να περπατήσει, όμως, εξακολουθεί να μη θυμάται τίποτα από την δυνατή σύγκρουση. Όταν είδε τις φωτογραφίες με το δικό της αυτοκίνητο αγνώριστο, η 39χρονη δήλωσε: «Είμαι τυχερή που είμαι εδώ».

[URL unfurl="true"]http://www.newsauto.gr/to-volkswagen-golf-tin-esose/[/URL]


[/quote]δηλαδή αν είχα άλλο αμάξι δεν θα υπήρχε περίπτωση να γλυτώσει;Τι μαλακιες γράφουν μερικοι υποτιθεται ειδικοι!! :jerking: :jerking:
 

SPL

Ανώτερος
Εγγρ.
7 Ιουλ 2006
Μηνύματα
3.827
Κριτικές
18
Like
2.926
Πόντοι
7.195
δηλαδή αν είχα άλλο αμάξι δεν θα υπήρχε περίπτωση να γλυτώσει;Τι μαλακιες γράφουν μερικοι υποτιθεται ειδικοι!! :jerking: :jerking:
προκειται για τον αρχιβλακα του σαιτ !!!
πιστο οπαδο του Εθνικου Βλακος.
μην ασχολεισαι.
αυτος και ο βλαξ του σαιτ εχουν αποψη επι παντος επιστητου...
για παραδειγμα ρωτησε τον αν γνωριζει τον κλωβο ασφαλειας.
Ελληναραδες του κερατα !@!!!
 

AssMaster

Ανώτερος
Εγγρ.
7 Σεπ 2005
Μηνύματα
282
Κριτικές
61
Like
927
Πόντοι
6.810
Κανένα αυτοκίνητο δεν φτιάχνεται εξ´ολοκλήρου από κανένα κατασκευαστή τα τελευταία 20χρονια.Ολοι ψωνιζουν απο διαφορα εργοστάσια ανταλλακτικα και βάζουν στα μοντέλα τους.Πχ τογιοτα που έχει ηλεκτρικά bosch ,VW 1.4Diesel φοράνε το μοτερ D4D της Τογιοτα,mercedes με μοτερ renault κ.ο.κ.Η mazda τι σας πειραζει που έρχονται τα ανταλλακτικα σε μια μέρα απο την αυστρια με courier?Ολες οι αντιπροςωπειες παραγγελια τα κανουν απ´εξω αφουν δεν κρατανε σοβαρο στοκ ανταλλακτικων στην ελλαδα του 2016 χωρις ρευστότητα.
 

zeljko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2016
Μηνύματα
9.752
Κριτικές
4
Like
235
Πόντοι
346
οι Ιαπωνες μας εχουν υπερκερασει τεχνολογικα.
ΚΑΜΙΑ σχεση με τα εργασιακα !!!

Σε τι ρε τύπε ;
Βγάζουν avensis 1.8
με υποτίθεται 148 άλογα ...
και έχει με το αυτόματο κιβώτιο 0-100 σε ... 10,4sec και τελική 200km/h

και το passat 1.4 turbo κάνει 0-100 σε 8,4 sec και τελική 220km/h ;

Και η mercedes όταν έβγαζε την 200Ε 2.0 με 95 άλογα, αξιόπιστη ήταν.
 

lexritis

Μέλος
Εγγρ.
23 Οκτ 2015
Μηνύματα
981
Κριτικές
2
Like
478
Πόντοι
26
:orchestra:    τόσες μαλακιές μαζεμένες είχα καιρό να διαβάσω...
 

Velociraptoras

Σεβαστός
Εγγρ.
8 Σεπ 2013
Μηνύματα
5.155
Κριτικές
35
Like
4.463
Πόντοι
2.046
Σε τι ρε τύπε ;
Βγάζουν avensis 1.8
με υποτίθεται 148 άλογα ...
και έχει με το αυτόματο κιβώτιο 0-100 σε ... 10,4sec και τελική 200km/h

και το passat 1.4 turbo κάνει 0-100 σε 8,4 sec και τελική 220km/h ;

Και η mercedes όταν έβγαζε την 200Ε 2.0 με 95 άλογα, αξιόπιστη ήταν.
Τυπε σε θεμα αντοχης κινητηρα τον ιαπωνα ο φιχτεν θελει να φαει πολλα ψωμια να τον πιασει εχω civic του 98 του χα πιει τα αντερα οταν το πηρα το 2004 ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ και απο τοτε μεχρι τωρα  ενα διχαλο συμπλεκτη και ενα ρουλεμαν τροχου μονο μου εβγαλε περα απο τα αναλωσιμα που εχουν ολα τα αυτοκινητα μιλαμε τωρα 20 χρονων αμαξι περιπου με 240.000 χλμ κατεβασμενα κανονικα 400.000 θα χει σιγουρα.Ο συνχωρεμενος ο πατερας μου ειχε corolla του 99 καινοργιο το πηρε το δωσαμε το 2013 το οποιο και αυτο το επινα απο τις νεανικες μαλακιες μου ουτε το παραμικρο αυτο περα απο τα αναλωσιμα τη να λεμε τωρα.Στο θεμα ταχυτητας civic vti 1600cc 160 αλογα ατμοσφαιρα πυραυλος ταυτοχρονα integra 1800cc 180 αλογα ατμοσφαιρα πυραυλος νουμερο 2 τα φιχτενικα οτι αλογα εβγαζαν μονο με τουρμπο ηταν στο θεμα ασφαλειας βεβαια υστερουν των φιχτενικων τα ιαπωνικα γ αυτο λεμε ολα εχουν τα μειον και τα συν απλα η αντοχη του κινητηρα ειναι μεγαλο συν .
 

zeljko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2016
Μηνύματα
9.752
Κριτικές
4
Like
235
Πόντοι
346
Τυπε σε θεμα αντοχης κινητηρα τον ιαπωνα ο φιχτεν θελει να φαει πολλα ψωμια να τον πιασει εχω civic του 98 του χα πιει τα αντερα οταν το πηρα το 2004 ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ και απο τοτε μεχρι τωρα  ενα διχαλο συμπλεκτη και ενα ρουλεμαν τροχου μονο μου εβγαλε περα απο τα αναλωσιμα που εχουν ολα τα αυτοκινητα μιλαμε τωρα 20 χρονων αμαξι περιπου με 240.000 χλμ κατεβασμενα κανονικα 400.000 θα χει σιγουρα.

Εγώ έχω Mercerdes 200E w115 , του 1969 , πρώτο χέρι στην οικογένεια , με 500.000 χλμ .
Δεν έχει κάνει μεγάλο service ποτέ.


Αν διαβάσεις εδώ

πήγε στην ίδια τη μερσεντες τέτοιο αμάξι ταξί , ένας έλληνας, που είχε κάνει 4.600.000χλμ
και αποτελεί ρεκόρ της εταιρείας.

Και επαναλαμβάνω οι αρχές της μηχανολογίας, ισχύουν άνευ εθνικότητος, όσο κι αν θέλεις να το κάνεις ΠΑΟ-ΟΣΦΠ.

Χαμηλής απόδοσης ατμοσφαιρικά , ζουν πολύ.
Υψηλής απόδοσης και υπερτροφοδοτούμενα , ζουν σαφώς λιγότερο και είναι και πιο ευαίσθητα σε κακή χρήση.

Για τα χόντα που λες, δεν θα βγάλει το 2000cc του s2000 400.000 χλμ .
Αλλά με το συγκεκριμένο , δεν έμειναν και πολλοί ζωντανοί αγοραστές .
Όσους ξέρω που το είχαν πάρει πρώτο χέρι , τους έστειλε στον τάφο.
Όπως και το 50% όσων είχαν τα πρώτα vtec.

Είχε φίλος μου το πρώτο crx vtec με τα 150 άλογα.
Με αλλαγμένα ελατήρια, αμορτισέρ σε ό,τι ακριβότερο έπαιζε το 1991 , ένα golf mkii 16v , μη καταλυτικό , μας πήγαινε καρότσι παντού. Στα χαρτιά σαφώς ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ, αλλά τα άλογά του, τα έβγαζε στο δρόμο .

Με το χόντα, βλέπαμε το χάρο .
 

Tsolias.Psolias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2007
Μηνύματα
15.110
Like
27
Πόντοι
166
Εγώ έχω Mercerdes 200E w115 , του 1969 , πρώτο χέρι στην οικογένεια , με 500.000 χλμ .
Δεν έχει κάνει μεγάλο service ποτέ.


Αν διαβάσεις εδώ

πήγε στην ίδια τη μερσεντες τέτοιο αμάξι ταξί , ένας έλληνας, που είχε κάνει 4.600.000χλμ
και αποτελεί ρεκόρ της εταιρείας.

Και επαναλαμβάνω οι αρχές της μηχανολογίας, ισχύουν άνευ εθνικότητος, όσο κι αν θέλεις να το κάνεις ΠΑΟ-ΟΣΦΠ.

Χαμηλής απόδοσης ατμοσφαιρικά , ζουν πολύ.
Υψηλής απόδοσης και υπερτροφοδοτούμενα , ζουν σαφώς λιγότερο και είναι και πιο ευαίσθητα σε κακή χρήση.

Για τα χόντα που λες, δεν θα βγάλει το 2000cc του s2000 400.000 χλμ .
Αλλά με το συγκεκριμένο , δεν έμειναν και πολλοί ζωντανοί αγοραστές .
Όσους ξέρω που το είχαν πάρει πρώτο χέρι , τους έστειλε στον τάφο.
Όπως και το 50% όσων είχαν τα πρώτα vtec.

Είχε φίλος μου το πρώτο crx vtec με τα 150 άλογα.
Με αλλαγμένα ελατήρια, αμορτισέρ σε ό,τι ακριβότερο έπαιζε το 1991 , ένα golf mkii 16v , μη καταλυτικό , μας πήγαινε καρότσι παντού. Στα χαρτιά σαφώς ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ, αλλά τα άλογά του, τα έβγαζε στο δρόμο .

Με το χόντα, βλέπαμε το χάρο .
ο ταρίφας δήλωσε ότι το έκανε αλλάζοντας μηχανές, μόνο το αμάξωμα ήταν ίδιο.
όσο πιο πολύπλοκη η μηχανή, τόσο πιο εύκολα ψοφάει,
όσο μεγαλύτερη η πίεση στον κύλινδρο, τόσο μειώνεται η ζωή του κινητήρα κ.ο.κ.,
υπάρχουν μηχανές πλοίων, αρδευτικές που είναι πάνω από 100 ετών(υπάρχει και φεστιβάλ στην ιαπωνία με τέτοιες μηχανές αιωνόβιες) και το μυστικό είναι οι χαμηλές στροφές, οι χαμηλές πιέσεις και η σωστή συντήρηση.
 

Velociraptoras

Σεβαστός
Εγγρ.
8 Σεπ 2013
Μηνύματα
5.155
Κριτικές
35
Like
4.463
Πόντοι
2.046
Εγώ έχω Mercerdes 200E w115 , του 1969 , πρώτο χέρι στην οικογένεια , με 500.000 χλμ .
Δεν έχει κάνει μεγάλο service ποτέ.


Αν διαβάσεις εδώ

πήγε στην ίδια τη μερσεντες τέτοιο αμάξι ταξί , ένας έλληνας, που είχε κάνει 4.600.000χλμ
και αποτελεί ρεκόρ της εταιρείας.

Και επαναλαμβάνω οι αρχές της μηχανολογίας, ισχύουν άνευ εθνικότητος, όσο κι αν θέλεις να το κάνεις ΠΑΟ-ΟΣΦΠ.

Χαμηλής απόδοσης ατμοσφαιρικά , ζουν πολύ.
Υψηλής απόδοσης και υπερτροφοδοτούμενα , ζουν σαφώς λιγότερο και είναι και πιο ευαίσθητα σε κακή χρήση.

Για τα χόντα που λες, δεν θα βγάλει το 2000cc του s2000 400.000 χλμ .
Αλλά με το συγκεκριμένο , δεν έμειναν και πολλοί ζωντανοί αγοραστές .
Όσους ξέρω που το είχαν πάρει πρώτο χέρι , τους έστειλε στον τάφο.
Όπως και το 50% όσων είχαν τα πρώτα vtec.

Είχε φίλος μου το πρώτο crx vtec με τα 150 άλογα.
Με αλλαγμένα ελατήρια, αμορτισέρ σε ό,τι ακριβότερο έπαιζε το 1991 , ένα golf mkii 16v , μη καταλυτικό , μας πήγαινε καρότσι παντού. Στα χαρτιά σαφώς ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ, αλλά τα άλογά του, τα έβγαζε στο δρόμο .

Με το χόντα, βλέπαμε το χάρο .
Kαταρχην δε παιζουν εθνικοτητες απλα οι ιαπωνες εχουν φημη για τους αντοχης κινητηρες τους και ετσι ειναι τωρα μαλακια ειπες για το s2000 εχω ενα γνωστο που το εχει και εχει 350.000 προβληματα μηδεν και ο κινητηρας πεταει το πινει και λιγο που και που.Τωρα στο crx μπορει οντος να ναι ετσι δε το ξερω γιατι κανενας φιλος η γνωστος δεν ειχε ποτε αλλα civic vti του 92 230 αλογων που ειχε ενας πρωην συναδελφος βεντουζα ηταν στο δρομο ποτε δεν ειχαμε θεμα
 

Digweed

Μέγας
Εγγρ.
26 Ιουν 2016
Μηνύματα
6.036
Κριτικές
1
Like
16.293
Πόντοι
3.836


Ξεκίνησε στη χώρα μας η διάθεση του ανανεωμένου VW Golf TGI με φυσικό αέριο, το οποίο ξεχωρίζει με το πολύ χαμηλό κόστος κατανάλωσής του που ανέρχεται σε μόλις 3 ευρώ/100 χλμ.


Η νέα, οικονομική και οικολογική έκδοση τουVW Golf χρησιμοποιεί για την κίνησή της τον κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνης/φυσικό αέριο) 1.4 TGI, ο οποίος αποδίδει 110 άλογα ισχύος και 200 Nm ροπής, παρέχοντας 0-100 χλμ./ώρα σε 10,6 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 195 χλμ./ώρα.

Ο κινητήρας λειτουργεί κατά προτεραιότητα με φυσικό αέριο κίνησης το οποίο αποθηκεύεται υπό συνθήκες υψηλής πίεσης σε δύο φιάλες φυσικού αερίου CNG χωρητικότητας 7,5 κιλών η κάθε μία (σύνολο 15 κιλά), ενώ το ρεζερβουάρ βενζίνης διατηρείται στα 50 λίτρα.

Η μέση κατανάλωση με φυσικό αέριο είναι μόλις 3,5 κιλά φυσικού αερίου/100 χλμ., κάτι που σημαίνει ότι με βάση την τωρινή τιμή του CNG στο πρατήριο (0,869 ευρώ/κιλό), το κόστος είναι μόνο 3,0 ευρώ/100 χλμ. Παράλληλα, ο συνδυασμός του φυσικού αερίου και της βενζίνης παρέχει στο VW Golf 1.4 TGI αυτονομία η οποία ξεπερνά τα 1.300 χιλιόμετρα και με τα δύο καύσιμα.

Η VW προσφέρει το Golf TGI αποκλειστικά με 5θυρο αμάξωμα και με επιλογή για 6τάχυτο μηχανικό ή αυτόματο, DSG διπλού συμπλέκτη αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων. Οι τιμές ξεκινούν από τα 21.800 ευρώ

 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom