Νέα

Σάλος στην Τουρκία από δηλώσεις Ερντογάν για εκδίωξη μειονοτήτων

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα vlachodeutsch
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 772
  • Εμφανίσεις 32K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
11
Πόντοι
866
Οι γονεις εχουν καθε δικαιωμα να πιστευουν οτι θελουν και χιλια δικαια θαχουν
Αστους στον πονο τους
Αν ο θανατος των παιδιων αυτων  εκεινο το βραδυ (οπως και ναγινε) εφερε την λογικη στο προσκηνιο και απεσοβηθησαν τα χειροτερα τοτε ναι ειναι ηρωες,δεν πηγε χαμενη η θυσια τους

Μπορουμε ομως εμεις 10 χρονια μετα να κανουμε ψυχραιμη αποτιμηση η οχι?

αποτιμήσεις με ΨΕΜΜΑΤΑ δε γίνονται φιλαράκο.
Τελεία.
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
11
Πόντοι
866
Ευχαριστω για τους χαρακτηρισμους!
Για τους Τουρκους βατραχους δεν ξερω
Αν ειναι να μιλανε με συνομοσιες μπορουμε να λεμε οτι θελουμε...
δλδ εάν η ιστορία σου ως χώρα είναι όλη μια συνΩμοσία πρέπει να λέμε ότι μας πλασσάρουν;
 
Εγγρ.
7 Νοε 2007
Μηνύματα
1.768
Κριτικές
4
Like
1
Πόντοι
16
Τον ακούσατε το σουλτάνο? Πολίτες του λέει οι μουσουλμάνοι της Δυτικής Θράκης και πρέπει να δεχτούμε να εκλέγουν μουφτήδες (κοινώς να τους διορίζει η Αγκυρα) αν θέλουμε να ανοίξει η θεολογική σχολή της Χάλκης.
 

vrodopsolos

Μέλος
Εγγρ.
29 Μαΐ 2009
Μηνύματα
110
Κριτικές
1
Like
0
Πόντοι
1
Τον ακούσατε το σουλτάνο? Πολίτες του λέει οι μουσουλμάνοι της Δυτικής Θράκης και πρέπει να δεχτούμε να εκλέγουν μουφτήδες (κοινώς να τους διορίζει η Αγκυρα) αν θέλουμε να ανοίξει η θεολογική σχολή της Χάλκης.

Το γεγονός ότι η μειονότητα της Θράκης είναι θρησκευτική και όχι εθνική μειονότητα, δεν προέκυψε ως δια μαγείας ή εξαιτίας της πονηριάς κάποιας από τις διαπραγμα¬τευόμενες πλευρές. Μαγείες και πονηριές στο επίπεδο αυτό δεν υπάρχουν. Ο νομικός ορισμός της μειονότητας είναι κάτι που έχει ένα τίμημα και το οποίο το έχει "πληρώσει" ο ελληνικός λαός. Δημιουργήθηκε κάποτε μια νέα κατάσταση και η συνθήκη εκείνη τη διασφάλισε. Κάποιοι πλήρωσαν, κάποιοι εισέπραξαν και συμφώνησαν μεταξύ τους. Αυτή η συμφωνία αποτελεί συνθήκη. Το γεγονός ότι η μειονότητα αυτή αρνήθηκε κάποτε την εθνική της ταυτότητα, οφείλεται στο ότι αποδέχθηκε μια "αποζημίωση". Το έκανε, γιατί την συνέφερε περισσότερο από κάποια άλλη επιλογή. Αν σήμερα κάποιοι από τους μουσουλμάνους της Θράκης αισθάνονται Τούρκοι, δεν υπάρχει πρόβλημα. Ας επιστρέψουν την "αποζημίωση" που τους δόθηκε και ας θέσουν τους εαυτούς τους στην προ της συνθήκης της Λοζάνης κατάσταση.
Τι σημαίνει αυτό; Το εξής απλό. Ας μαζευτούν όποιοι αισθάνονται Τούρκοι και ας διαπραγματευτούν εκ νέου με το ελληνικό κράτος. Ας παραδώσουν τα χωράφια τους και την περιουσία τους στο ελληνικό κράτος και ας επανεξετάσουν τους λόγους για τους οποίους μπορούν ή όχι να παραμείνουν στη χώρα και με ποια ιδιότητα. Απλά είναι τα πράγματα. Όποιος εκείνη την εποχή αισθανόταν Τούρκος, έμπαινε στη διαδικασία της ανταλλαγής των πληθυσμών. Όποιος, προκειμένου να σώσει την περιουσία του και τα χωράφια του, καταπίεζε αυτο¬βούλως τα εθνικά του αισθή¬ματα, παρέμενε στην Ελλάδα ως Έλληνας μουσουλμάνος. Κανένας Τούρκος δεν κάθισε με τη βία, εφόσον ο χώρος της Θράκης δεν κατακτήθηκε από τους Έλληνες. Δεν πήγαν στη Θράκη νέοι πληθυσμοί ως κατακτητές και οι οποίοι θα έπρεπε να συνυπάρξουν με κατακτημένους.
Η Θράκη, εξαιτίας της κατάρρευσης της Οθωμανικής αυτοκρατορίας, έγινε ανταλλάξιμο κεφάλαιο. Όταν κατέρρεε η πολυεθνική αυτοκρατορία, μοιράστηκε το κεφάλαιό της στους λαούς που την συνέθεταν. Η Θράκη ανήκε στο κεφάλαιο αυτό. Παραδόθηκε στους Έλληνες, για να εγκαταλείψουν αυτοί τη Μικρά Ασία, η οποία με τη σειρά της παραδόθηκε με την ίδια λογική στους Τούρκους. Όσοι την κατοίκησαν μετά τη συνθήκη της Λοζάνης, την κατοίκησαν υπό συγκεκριμένους όρους. Την κατοίκησαν ως Έλληνες. Σήμερα —και μάλιστα χωρίς να προηγηθεί κάποιοι σοβαρό επεισόδιο καταπίεσης— δεν μπορεί ο οποιοσδήποτε μουσουλμάνος της Θράκης να δηλώνει Τούρκος.
Όποιος αισθάνεται Τούρκος, εγκαταλείπει τη χώρα και πηγαίνει στην Τουρκία να ζητήσει "αποζημίωση" από τις δεσμευμένες περιουσίες των Μικρα¬σιατών Ελλήνων της εποχής της μικρασιατικής καταστροφής
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
44.605
Κριτικές
61
Like
39.547
Πόντοι
21.555
Πίστευα πως για όλα τα δεινά της χώρας μου έφταιγαν οι Τούρκοι με την σκλαβιά που μας τράβηξαν 400 χρόνια πίσω..........................
Πίστευα πως μας μισούν και πως νιώθουν απέραντο κομπλεξισμό απέναντι μας.
Τα τελευταία χρόνια μαλάκωσα λιγάκι...............
Ίσως να φταίει και το γεγονός πως άρχισα τις συχνές επισκέψεις στην Κομοτηνή, μια πόλη με έντονο το τούρκικο και μουσουλμανικό στοιχείο...........................
Είδα ότι κι αυτοί είναι άνθρωποι άλλοι φοβισμένοι, άλλοι εργατικοί, άλλοι φιλόξενοι.
Δεν τους συμπάθησα και δεν τους συμπαθώ ακόμη αλλά άρχισα να σκέφτομαι ότι δεν είναι πια κι ο υπέρτατος εχθρός της χώρας..........................
Ήταν κι αυτοί τα πιόνια στα χέρια των "μεγάλων" της χώρας τους που ήθελαν να καταφέρουν τους δικούς τους στόχους.
Κι εμείς από την μεριά μας γαλουχηθήκαμε με τον φόβο και το μίσος απέναντι τους.
Αν η Ελλάδα κινδυνεύει από κάτι, πιστεύω ότι αυτό είναι οι ίδιοι οι Έλληνες παρά οι γείτονες λαοί...
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
11
Πόντοι
866
Πίστευα πως για όλα τα δεινά της χώρας μου έφταιγαν οι Τούρκοι με την σκλαβιά που μας τράβηξαν 400 χρόνια πίσω..........................
Πίστευα πως μας μισούν και πως νιώθουν απέραντο κομπλεξισμό απέναντι μας.
Τα τελευταία χρόνια μαλάκωσα λιγάκι...............
Ίσως να φταίει και το γεγονός πως άρχισα τις συχνές επισκέψεις στην Κομοτηνή, μια πόλη με έντονο το τούρκικο και μουσουλμανικό στοιχείο...........................
Είδα ότι κι αυτοί είναι άνθρωποι άλλοι φοβισμένοι, άλλοι εργατικοί, άλλοι φιλόξενοι.
Δεν τους συμπάθησα και δεν τους συμπαθώ ακόμη αλλά άρχισα να σκέφτομαι ότι δεν είναι πια κι ο υπέρτατος εχθρός της χώρας..........................
Ήταν κι αυτοί τα πιόνια στα χέρια των "μεγάλων" της χώρας τους που ήθελαν να καταφέρουν τους δικούς τους στόχους.
Κι εμείς από την μεριά μας γαλουχηθήκαμε με τον φόβο και το μίσος απέναντι τους.
Αν η Ελλάδα κινδυνεύει από κάτι, πιστεύω ότι αυτό είναι οι ίδιοι οι Έλληνες παρά οι γείτονες λαοί...

με μια τεράστια ΔΙΑΦΟΡΑ.
Ουδέποτε υπήρξαν φορείς ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ή εξέλιξης Αλλων πολιτισμών..

ΚΑι αυτό είναι ένα από τα χειρότερα προβλήματα που μπορεί να έχει ένα σύγχρονο έθνος.
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
44.605
Κριτικές
61
Like
39.547
Πόντοι
21.555
με μια τεράστια ΔΙΑΦΟΡΑ.
Ουδέποτε υπήρξαν φορείς ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ή εξέλιξης Αλλων πολιτισμών..

ΚΑι αυτό είναι ένα από τα χειρότερα προβλήματα που μπορεί να έχει ένα σύγχρονο έθνος.

Συμφωνώ.....    agree entirely.
 

Επισκέπτης
Το γεγονός ότι η μειονότητα της Θράκης είναι θρησκευτική και όχι εθνική μειονότητα, δεν προέκυψε ως δια μαγείας ή εξαιτίας της πονηριάς κάποιας από τις διαπραγμα¬τευόμενες πλευρές. Μαγείες και πονηριές στο επίπεδο αυτό δεν υπάρχουν. Ο νομικός ορισμός της μειονότητας είναι κάτι που έχει ένα τίμημα και το οποίο το έχει "πληρώσει" ο ελληνικός λαός. Δημιουργήθηκε κάποτε μια νέα κατάσταση και η συνθήκη εκείνη τη διασφάλισε. Κάποιοι πλήρωσαν, κάποιοι εισέπραξαν και συμφώνησαν μεταξύ τους. Αυτή η συμφωνία αποτελεί συνθήκη. Το γεγονός ότι η μειονότητα αυτή αρνήθηκε κάποτε την εθνική της ταυτότητα, οφείλεται στο ότι αποδέχθηκε μια "αποζημίωση". Το έκανε, γιατί την συνέφερε περισσότερο από κάποια άλλη επιλογή. Αν σήμερα κάποιοι από τους μουσουλμάνους της Θράκης αισθάνονται Τούρκοι, δεν υπάρχει πρόβλημα. Ας επιστρέψουν την "αποζημίωση" που τους δόθηκε και ας θέσουν τους εαυτούς τους στην προ της συνθήκης της Λοζάνης κατάσταση.
Τι σημαίνει αυτό; Το εξής απλό. Ας μαζευτούν όποιοι αισθάνονται Τούρκοι και ας διαπραγματευτούν εκ νέου με το ελληνικό κράτος. Ας παραδώσουν τα χωράφια τους και την περιουσία τους στο ελληνικό κράτος και ας επανεξετάσουν τους λόγους για τους οποίους μπορούν ή όχι να παραμείνουν στη χώρα και με ποια ιδιότητα. Απλά είναι τα πράγματα. Όποιος εκείνη την εποχή αισθανόταν Τούρκος, έμπαινε στη διαδικασία της ανταλλαγής των πληθυσμών. Όποιος, προκειμένου να σώσει την περιουσία του και τα χωράφια του, καταπίεζε αυτο¬βούλως τα εθνικά του αισθή¬ματα, παρέμενε στην Ελλάδα ως Έλληνας μουσουλμάνος. Κανένας Τούρκος δεν κάθισε με τη βία, εφόσον ο χώρος της Θράκης δεν κατακτήθηκε από τους Έλληνες. Δεν πήγαν στη Θράκη νέοι πληθυσμοί ως κατακτητές και οι οποίοι θα έπρεπε να συνυπάρξουν με κατακτημένους.
Η Θράκη, εξαιτίας της κατάρρευσης της Οθωμανικής αυτοκρατορίας, έγινε ανταλλάξιμο κεφάλαιο. Όταν κατέρρεε η πολυεθνική αυτοκρατορία, μοιράστηκε το κεφάλαιό της στους λαούς που την συνέθεταν. Η Θράκη ανήκε στο κεφάλαιο αυτό. Παραδόθηκε στους Έλληνες, για να εγκαταλείψουν αυτοί τη Μικρά Ασία, η οποία με τη σειρά της παραδόθηκε με την ίδια λογική στους Τούρκους. Όσοι την κατοίκησαν μετά τη συνθήκη της Λοζάνης, την κατοίκησαν υπό συγκεκριμένους όρους. Την κατοίκησαν ως Έλληνες. Σήμερα —και μάλιστα χωρίς να προηγηθεί κάποιοι σοβαρό επεισόδιο καταπίεσης— δεν μπορεί ο οποιοσδήποτε μουσουλμάνος της Θράκης να δηλώνει Τούρκος.
Όποιος αισθάνεται Τούρκος, εγκαταλείπει τη χώρα και πηγαίνει στην Τουρκία να ζητήσει "αποζημίωση" από τις δεσμευμένες περιουσίες των Μικρα¬σιατών Ελλήνων της εποχής της μικρασιατικής καταστροφής

Oτι σαφέστερο έχει γραφεί για την Θράκη  :rockon: :rockon: :rockon:
 

Stardust_73

Μέλος
Εγγρ.
27 Σεπ 2006
Μηνύματα
618
Like
7
Πόντοι
6
Το γεγονός ότι η μειονότητα της Θράκης είναι θρησκευτική και όχι εθνική μειονότητα, δεν προέκυψε ως δια μαγείας ή εξαιτίας της πονηριάς κάποιας από τις διαπραγμα¬τευόμενες πλευρές. Μαγείες και πονηριές στο επίπεδο αυτό δεν υπάρχουν. Ο νομικός ορισμός της μειονότητας είναι κάτι που έχει ένα τίμημα και το οποίο το έχει "πληρώσει" ο ελληνικός λαός. Δημιουργήθηκε κάποτε μια νέα κατάσταση και η συνθήκη εκείνη τη διασφάλισε. Κάποιοι πλήρωσαν, κάποιοι εισέπραξαν και συμφώνησαν μεταξύ τους. Αυτή η συμφωνία αποτελεί συνθήκη. Το γεγονός ότι η μειονότητα αυτή αρνήθηκε κάποτε την εθνική της ταυτότητα, οφείλεται στο ότι αποδέχθηκε μια "αποζημίωση". Το έκανε, γιατί την συνέφερε περισσότερο από κάποια άλλη επιλογή. Αν σήμερα κάποιοι από τους μουσουλμάνους της Θράκης αισθάνονται Τούρκοι, δεν υπάρχει πρόβλημα. Ας επιστρέψουν την "αποζημίωση" που τους δόθηκε και ας θέσουν τους εαυτούς τους στην προ της συνθήκης της Λοζάνης κατάσταση.
Τι σημαίνει αυτό; Το εξής απλό. Ας μαζευτούν όποιοι αισθάνονται Τούρκοι και ας διαπραγματευτούν εκ νέου με το ελληνικό κράτος. Ας παραδώσουν τα χωράφια τους και την περιουσία τους στο ελληνικό κράτος και ας επανεξετάσουν τους λόγους για τους οποίους μπορούν ή όχι να παραμείνουν στη χώρα και με ποια ιδιότητα. Απλά είναι τα πράγματα. Όποιος εκείνη την εποχή αισθανόταν Τούρκος, έμπαινε στη διαδικασία της ανταλλαγής των πληθυσμών. Όποιος, προκειμένου να σώσει την περιουσία του και τα χωράφια του, καταπίεζε αυτο¬βούλως τα εθνικά του αισθή¬ματα, παρέμενε στην Ελλάδα ως Έλληνας μουσουλμάνος. Κανένας Τούρκος δεν κάθισε με τη βία, εφόσον ο χώρος της Θράκης δεν κατακτήθηκε από τους Έλληνες. Δεν πήγαν στη Θράκη νέοι πληθυσμοί ως κατακτητές και οι οποίοι θα έπρεπε να συνυπάρξουν με κατακτημένους.
Η Θράκη, εξαιτίας της κατάρρευσης της Οθωμανικής αυτοκρατορίας, έγινε ανταλλάξιμο κεφάλαιο. Όταν κατέρρεε η πολυεθνική αυτοκρατορία, μοιράστηκε το κεφάλαιό της στους λαούς που την συνέθεταν. Η Θράκη ανήκε στο κεφάλαιο αυτό. Παραδόθηκε στους Έλληνες, για να εγκαταλείψουν αυτοί τη Μικρά Ασία, η οποία με τη σειρά της παραδόθηκε με την ίδια λογική στους Τούρκους. Όσοι την κατοίκησαν μετά τη συνθήκη της Λοζάνης, την κατοίκησαν υπό συγκεκριμένους όρους. Την κατοίκησαν ως Έλληνες. Σήμερα —και μάλιστα χωρίς να προηγηθεί κάποιοι σοβαρό επεισόδιο καταπίεσης— δεν μπορεί ο οποιοσδήποτε μουσουλμάνος της Θράκης να δηλώνει Τούρκος.
Όποιος αισθάνεται Τούρκος, εγκαταλείπει τη χώρα και πηγαίνει στην Τουρκία να ζητήσει "αποζημίωση" από τις δεσμευμένες περιουσίες των Μικρα¬σιατών Ελλήνων της εποχής της μικρασιατικής καταστροφής

και γαμιας και μορφωμενος
Μπραβο αδερφε
 

dCorso

Σπουδαίος
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
7.965
Κριτικές
33
Like
6.947
Πόντοι
3.496

lefteris38

Μέλος
Εγγρ.
14 Νοε 2005
Μηνύματα
3.677
Like
843
Πόντοι
96
Ειπα να μην ανοιξω νεο νημα...
Ο Ερντο ειναι ο μονος πολιτικος σε ολοκληρο τον κοσμο που ειχε αρχιδια να ανακαλεσει τον πρεσβευτη του στο Ισραηλ, (νομιζω και αυτων των ΗΠΑ) και να πει στον πρεσβευτη του Ισραηλ στην Αγκυρα να παει στο σπιτι του.
Μπορει καποιος να καταλαβει ποσα κιλα αρχιδια χρειαζονται για να το πραξει αυτο...
Τι να πω.... Υπηρετησα σαν ΔΕΑ, αλλα αν τον δω μπροστα μου τωρα θα σταθω προσοχη και θα τον χαιρετησω στρατιωτικα.
Προς αποφυγη εξυπναδων, τους γειτονες μας του εχω σε λιγοτερη εκτιμηση απο τα σκατα μου, αλλα αυτο δεν αλλασει την πραγματικοτητα.
Καπου στην ιδια εκτιμηση κι ακομα πιο χαμηλα εχω και τους Παλαιστινιους της Χαμας....


 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 172663

Επισκέπτης
Το γεγονός ότι η μειονότητα της Θράκης είναι θρησκευτική και όχι εθνική μειονότητα, δεν προέκυψε ως δια μαγείας ή εξαιτίας της πονηριάς κάποιας από τις διαπραγμα¬τευόμενες πλευρές. Μαγείες και πονηριές στο επίπεδο αυτό δεν υπάρχουν. Ο νομικός ορισμός της μειονότητας είναι κάτι που έχει ένα τίμημα και το οποίο το έχει "πληρώσει" ο ελληνικός λαός. Δημιουργήθηκε κάποτε μια νέα κατάσταση και η συνθήκη εκείνη τη διασφάλισε. Κάποιοι πλήρωσαν, κάποιοι εισέπραξαν και συμφώνησαν μεταξύ τους. Αυτή η συμφωνία αποτελεί συνθήκη. Το γεγονός ότι η μειονότητα αυτή αρνήθηκε κάποτε την εθνική της ταυτότητα, οφείλεται στο ότι αποδέχθηκε μια "αποζημίωση". Το έκανε, γιατί την συνέφερε περισσότερο από κάποια άλλη επιλογή. Αν σήμερα κάποιοι από τους μουσουλμάνους της Θράκης αισθάνονται Τούρκοι, δεν υπάρχει πρόβλημα. Ας επιστρέψουν την "αποζημίωση" που τους δόθηκε και ας θέσουν τους εαυτούς τους στην προ της συνθήκης της Λοζάνης κατάσταση.
Τι σημαίνει αυτό; Το εξής απλό. Ας μαζευτούν όποιοι αισθάνονται Τούρκοι και ας διαπραγματευτούν εκ νέου με το ελληνικό κράτος. Ας παραδώσουν τα χωράφια τους και την περιουσία τους στο ελληνικό κράτος και ας επανεξετάσουν τους λόγους για τους οποίους μπορούν ή όχι να παραμείνουν στη χώρα και με ποια ιδιότητα. Απλά είναι τα πράγματα. Όποιος εκείνη την εποχή αισθανόταν Τούρκος, έμπαινε στη διαδικασία της ανταλλαγής των πληθυσμών. Όποιος, προκειμένου να σώσει την περιουσία του και τα χωράφια του, καταπίεζε αυτο¬βούλως τα εθνικά του αισθή¬ματα, παρέμενε στην Ελλάδα ως Έλληνας μουσουλμάνος. Κανένας Τούρκος δεν κάθισε με τη βία, εφόσον ο χώρος της Θράκης δεν κατακτήθηκε από τους Έλληνες. Δεν πήγαν στη Θράκη νέοι πληθυσμοί ως κατακτητές και οι οποίοι θα έπρεπε να συνυπάρξουν με κατακτημένους.
Η Θράκη, εξαιτίας της κατάρρευσης της Οθωμανικής αυτοκρατορίας, έγινε ανταλλάξιμο κεφάλαιο. Όταν κατέρρεε η πολυεθνική αυτοκρατορία, μοιράστηκε το κεφάλαιό της στους λαούς που την συνέθεταν. Η Θράκη ανήκε στο κεφάλαιο αυτό. Παραδόθηκε στους Έλληνες, για να εγκαταλείψουν αυτοί τη Μικρά Ασία, η οποία με τη σειρά της παραδόθηκε με την ίδια λογική στους Τούρκους. Όσοι την κατοίκησαν μετά τη συνθήκη της Λοζάνης, την κατοίκησαν υπό συγκεκριμένους όρους. Την κατοίκησαν ως Έλληνες. Σήμερα —και μάλιστα χωρίς να προηγηθεί κάποιοι σοβαρό επεισόδιο καταπίεσης— δεν μπορεί ο οποιοσδήποτε μουσουλμάνος της Θράκης να δηλώνει Τούρκος.
Όποιος αισθάνεται Τούρκος, εγκαταλείπει τη χώρα και πηγαίνει στην Τουρκία να ζητήσει "αποζημίωση" από τις δεσμευμένες περιουσίες των Μικρα¬σιατών Ελλήνων της εποχής της μικρασιατικής καταστροφής
γραφει καπου στην συνθηκη της λωζανης ότι οι μουσουλμάνοι της θρακης που παραμενουν με την συνθηκη εκει είναι αποκλειστικα ελληνικης εθνικοτητας-ιθαγενειας-συνειδησης ή κατι τετοιο???
εχω την εντυπωση ότι οι μουσουλμάνοι της θρακης που δεν ανταλλαχθησαν απεκτησαν ως κατοικοι την ελληνικη υπηκοοτητα ΧΩΡΙΣ αυτό να τους δεσμευει εθνικα, δηλαδή καποιοι είναι τσιγγανοι, καποιοι ελληνες , καποιοι τουρκοι, καποιοι βουλγαροι, καποιοι πομακοι, ακομη σε ένα χωριο εχουν και οικογενειες ΝΕΓΡΩΝ μουσουλμάνων που παρεμειναν με την συνθηκη της λωζανης προφανως όχι ως ελληνες εθνικα. απλα με την συνθηκη οποιοσδηποτε μουσουλμάνος ανεξάρτητα εθνικοτητα και αραβας μπορει να ηταν παρεμενε στους δυο νομους κομοτηνης και ξανθης, ως εγγυηση για τους ελληνες(ανεξαρτήτως θρησκεύματος αυτοι) που εμειναν σε ιμβρο, τενεδο, κωνσταντινουπολη. Η συνθηκη εχει ηδη καταργηθεί από πλευρας της τουρκιας με εκδιωξη των ελληνων από κωνσταντινουπολη, ιομβρο, τενεδο με διαφορα τεχνάσματα, κακως η ελλαδα ακομη δεν καταγγελει την παραβιαση της και να εκδιωξει νομιμοφανως αυτη οποιους δεν θελει από την μειονοτητα ειτε τους τουρκους, ειτε τους τουρκους και τους τσιγγανους ειτε ολους.

όπως και να εχει οι συνθήκες είναι για τα σκουπίδια και για να τις επικαλείται ο αδύναμος μηπως και καθυστερησει την εισβολή από τον ισχυρο. στο 99% των περιπτώσεων ιστορικα εγινε αλλαγη συνορων με παραβιαση προηγουμενων συμφωνιων. σε ελάχιστες περιπτώσεις και μονο τα τελευταια 100 χρονια εγιναν αλλαγες ειρηνικα και χωρις πολεμικη παραβιαση συνθηκων.
 

lefteris38

Μέλος
Εγγρ.
14 Νοε 2005
Μηνύματα
3.677
Like
843
Πόντοι
96
γραφει καπου στην συνθηκη της λωζανης ότι οι μουσουλμάνοι της θρακης που παραμενουν με την συνθηκη εκει είναι αποκλειστικα ελληνικης εθνικοτητας-ιθαγενειας-συνειδησης ή κατι τετοιο???
εχω την εντυπωση ότι οι μουσουλμάνοι της θρακης που δεν ανταλλαχθησαν απεκτησαν ως κατοικοι την ελληνικη υπηκοοτητα ΧΩΡΙΣ αυτό να τους δεσμευει εθνικα, δηλαδή καποιοι είναι τσιγγανοι, καποιοι ελληνες , καποιοι τουρκοι, καποιοι βουλγαροι, καποιοι πομακοι, ακομη σε ένα χωριο εχουν και οικογενειες ΝΕΓΡΩΝ μουσουλμάνων που παρεμειναν με την συνθηκη της λωζανης προφανως όχι ως ελληνες εθνικα. απλα με την συνθηκη οποιοσδηποτε μουσουλμάνος ανεξάρτητα εθνικοτητα και αραβας μπορει να ηταν παρεμενε στους δυο νομους κομοτηνης και ξανθης, ως εγγυηση για τους ελληνες(ανεξαρτήτως θρησκεύματος αυτοι) που εμειναν σε ιμβρο, τενεδο, κωνσταντινουπολη. Η συνθηκη εχει ηδη καταργηθεί από πλευρας της τουρκιας με εκδιωξη των ελληνων από κωνσταντινουπολη, ιομβρο, τενεδο με διαφορα τεχνάσματα, κακως η ελλαδα ακομη δεν καταγγελει την παραβιαση της και να εκδιωξει νομιμοφανως αυτη οποιους δεν θελει από την μειονοτητα ειτε τους τουρκους, ειτε τους τουρκους και τους τσιγγανους ειτε ολους.

όπως και να εχει οι συνθήκες είναι για τα σκουπίδια και για να τις επικαλείται ο αδύναμος μηπως και καθυστερησει την εισβολή από τον ισχυρο. στο 99% των περιπτώσεων ιστορικα εγινε αλλαγη συνορων με παραβιαση προηγουμενων συμφωνιων. σε ελάχιστες περιπτώσεις και μονο τα τελευταια 100 χρονια εγιναν αλλαγες ειρηνικα και χωρις πολεμικη παραβιαση συνθηκων.

Σωστα... Ελληνες μουσουλμανικου θρησκευματος για τους Μουσουλμανους της Θρακης, και Ελληνικης μειονοτητας για αυτους της Πολης. Δυστυχως αυτο το αγνοουσαν ακομα και οι ΥΠΕΞ μεχρι και πριν καμια 15αρια χρονια.
Οι πομακοι της Θρακης δεν ειχαν καμια σχεση με την Τουρκια. Δυστυχως τους ειχαμε γραψει, οι δε μογγολοι τους προσεγγισαν, οποτε τωρα τρεχουμε και δεν φτανουμε.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom