Νέα

Ο νέος ελληνικός κινηματογράφος γαμεί και δέρνει

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα kosamf
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 112
  • Εμφανίσεις 13K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

damiano17

Σεβαστός
Εγγρ.
10 Δεκ 2010
Μηνύματα
1.048
Κριτικές
9
Like
5.078
Πόντοι
1.680
Από ότι βλέπω, η ταινία ήταν πολύ ποιοτική! Γροθιά στο στομάχι του κατεστημένου και τι να κλάσει το "Θωρηκτό Ποτέμκιν" και ο "Πολίτης Καίην"...
Πέρα από την πλάκα η ταινία ήταν μια χαρά. Για τα ελληνικά δεδομένα καραποιοτική και στα τεχνικά της σκέλη και σαν μυθοπλασία.
Το ότι η οθόνη στάζει καύλα κάθε φορά που εμφανίζεται η Τρίγκου είναι σίγουρα ένα ευχάριστο έξτρα και δεν χάλασε κανέναν.
Ίσως δημιούργησε μόνο κάποια μικροθέματα σε όσους την είδαν με τις κοπέλες τους :cheesy:
 

bloom5

Σεβαστός
Εγγρ.
21 Φεβ 2009
Μηνύματα
664
Like
9.285
Πόντοι
1.046
Πέρα από την πλάκα η ταινία ήταν μια χαρά. Για τα ελληνικά δεδομένα καραποιοτική και στα τεχνικά της σκέλη και σαν μυθοπλασία.
Το ότι η οθόνη στάζει καύλα κάθε φορά που εμφανίζεται η Τρίγκου είναι σίγουρα ένα ευχάριστο έξτρα και δεν χάλασε κανέναν.
Ίσως δημιούργησε μόνο κάποια μικροθέματα σε όσους την είδαν με τις κοπέλες τους :cheesy:
Καμία πλάκα φίλε μου! Όποιος θέλει στα αλήθεια να κάνει καλό κινηματογράφο δε βάζει γυμνό με την παραμικρή αφορμή. Αν είχε καλό σενάριο, καλούς ηθοποιούς και ταλέντο στη σκηνοθεσία, δε θα έβαζε τάχα μου προχώ γυμνό (και πλέον σήμερα με τόσο πορνό, δεν υπάρχει προχώ γυμνό). Πες μου πόσες φορές έχει δείξει ο Σκορτσέζε φόρα παρτίδα μουνί; Πόσες περισσότερες από καμία;

Για να μη σχολιάσω το βλέμμα του σαπιοκοιλιά ηθοποιού, που τον λουζόμαστε για αστείο (γελοίος είναι και μπερδεύει τη γελοιότητα με το χιούμορ, αφού ως εκεί του κόβει μόνο) και κοιτάζει σα να μην είδε ποτέ τόσο ωραίο μουνί από τόσο κοντά - θα μου πεις, αυτός είναι ο σωστός ηθοποιός, ζει το ρόλο του...
 

damiano17

Σεβαστός
Εγγρ.
10 Δεκ 2010
Μηνύματα
1.048
Κριτικές
9
Like
5.078
Πόντοι
1.680
Καμία πλάκα φίλε μου! Όποιος θέλει στα αλήθεια να κάνει καλό κινηματογράφο δε βάζει γυμνό με την παραμικρή αφορμή. Αν είχε καλό σενάριο, καλούς ηθοποιούς και ταλέντο στη σκηνοθεσία, δε θα έβαζε τάχα μου προχώ γυμνό (και πλέον σήμερα με τόσο πορνό, δεν υπάρχει προχώ γυμνό). Πες μου πόσες φορές έχει δείξει ο Σκορτσέζε φόρα παρτίδα μουνί; Πόσες περισσότερες από καμία;

Για να μη σχολιάσω το βλέμμα του σαπιοκοιλιά ηθοποιού, που τον λουζόμαστε για αστείο (γελοίος είναι και μπερδεύει τη γελοιότητα με το χιούμορ, αφού ως εκεί του κόβει μόνο) και κοιτάζει σα να μην είδε ποτέ τόσο ωραίο μουνί από τόσο κοντά - θα μου πεις, αυτός είναι ο σωστός ηθοποιός, ζει το ρόλο του...
Ρε τύπε, σε παραλία γυμνιστών διαδραματίζεται η ταινία. Προφανώς και θα έχει γυμνό, αλλιώς θα ήταν παράλογη. Και εγώ έχω απομονώσει 5 καρέ που στην κανονική ροή ίσα που τα προσέχεις, δεν είναι ότι εστίαζε εκεί ο σκηνοθέτης.

Όσο για τον Σκορσέζε, η πρώτη, πιο πρόσφατη και εντελώς αχρείαστη σκηνή που μου έρχεται στο μυαλό ήταν της Margot Robbie στο The Wolf of Wall Street. Φυσικά δεν είναι η μόνη.

Όσο για τον Παπαδημητρίου, μακάρι να είχαμε πολλούς με το ταλέντο του. Μόνος σου φάσκεις και αντιφάσκεις εδώ. Από τη μία λες ότι είναι ατάλαντος και από την άλλη πόσο τέλεια έχει πετύχει την έκφρασή του στη σκηνή.

Και η Τρίγκου μια χαρά επίσης. Πέρα από μουνάρα (κυριολεκτικά και μεταφορικά), άψογη στο ρόλο της.

Οι υπόλοιποι χαρακτήρες πράγματι δεν είχαν και πολύ ανάπτυξη
 

George71

Μέγας
Εγγρ.
13 Αυγ 2019
Μηνύματα
8.345
Like
10.852
Πόντοι
3.556
Καμία πλάκα φίλε μου! Όποιος θέλει στα αλήθεια να κάνει καλό κινηματογράφο δε βάζει γυμνό με την παραμικρή αφορμή. Αν είχε καλό σενάριο, καλούς ηθοποιούς και ταλέντο στη σκηνοθεσία, δε θα έβαζε τάχα μου προχώ γυμνό (και πλέον σήμερα με τόσο πορνό, δεν υπάρχει προχώ γυμνό). Πες μου πόσες φορές έχει δείξει ο Σκορτσέζε φόρα παρτίδα μουνί; Πόσες περισσότερες από καμία;

Για να μη σχολιάσω το βλέμμα του σαπιοκοιλιά ηθοποιού, που τον λουζόμαστε για αστείο (γελοίος είναι και μπερδεύει τη γελοιότητα με το χιούμορ, αφού ως εκεί του κόβει μόνο) και κοιτάζει σα να μην είδε ποτέ τόσο ωραίο μουνί από τόσο κοντά - θα μου πεις, αυτός είναι ο σωστός ηθοποιός, ζει το ρόλο του...
Το γυμνο στη συγκεκριμενη ταινια δενει με την ολη υποθεση που δειχνει απο τη μια μερια εναν σοβαρο 40+ επαγγελματια και απο την αλλη μια μποεμισα που ζει στην απολυτη ανεμελια, με γυμνο, χορτο, χορο, χαβαλε, κλπ και πως ο κοσμος του πρωτου γκρεμιζεται παρασυρομενος απο το ολο σκηνικο
Δεν ειναι πχ οτι εδειξε απλα γυμνο επανω σε μια σκηνη το κρεβατι απλα για να αναψει τα αιματα, ειναι ολη η φιλοσοφια της ταινιας γυρω απο αυτο
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Εμενα πολυ μου αρεσε το tungsten 2011 με τον Μουρικη
 

bloom5

Σεβαστός
Εγγρ.
21 Φεβ 2009
Μηνύματα
664
Like
9.285
Πόντοι
1.046
Ρε τύπε, σε παραλία γυμνιστών διαδραματίζεται η ταινία. Προφανώς και θα έχει γυμνό, αλλιώς θα ήταν παράλογη. Και εγώ έχω απομονώσει 5 καρέ που στην κανονική ροή ίσα που τα προσέχεις, δεν είναι ότι εστίαζε εκεί ο σκηνοθέτης.

Όσο για τον Σκορσέζε, η πρώτη, πιο πρόσφατη και εντελώς αχρείαστη σκηνή που μου έρχεται στο μυαλό ήταν της Margot Robbie στο The Wolf of Wall Street. Φυσικά δεν είναι η μόνη.

Όσο για τον Παπαδημητρίου, μακάρι να είχαμε πολλούς με το ταλέντο του. Μόνος σου φάσκεις και αντιφάσκεις εδώ. Από τη μία λες ότι είναι ατάλαντος και από την άλλη πόσο τέλεια έχει πετύχει την έκφρασή του στη σκηνή.

Και η Τρίγκου μια χαρά επίσης. Πέρα από μουνάρα (κυριολεκτικά και μεταφορικά), άψογη στο ρόλο της.

Οι υπόλοιποι χαρακτήρες πράγματι δεν είχαν και πολύ ανάπτυξη
Όταν λέω ότι έχει πετύχει την έκφραση ο ηθοποιός δεν αντιφάσκω. Εσύ είσαι που δεν καταλαβαίνεις ότι κοροϊδεύω. Του γύρισε το μάτι και δε χρειάστηκε καν να το υποκριθεί. Τι να κάνει ο άνθρωπος, η ανάγκη τον έκανε λιγούρι.

Επιμένω, μουνί ο Σκορτσέζε δεν έδειξε. Και όποιος θέλει να γυρίσει σοβαρή ταινία, ε υπάρχουν καλύτερα σενάρια και σκηνικά από παραλίες γυμνιστών, με σενάρια πιθαοαπίθανα, δήθεν βγαλμένα από τη ζωή, λίγο συμβολικά τάχα μου και τελικά εντελώς εκτός πραγματικότητας.
 

bloom5

Σεβαστός
Εγγρ.
21 Φεβ 2009
Μηνύματα
664
Like
9.285
Πόντοι
1.046
Το γυμνο στη συγκεκριμενη ταινια δενει με την ολη υποθεση που δειχνει απο τη μια μερια εναν σοβαρο 40+ επαγγελματια και απο την αλλη μια μποεμισα που ζει στην απολυτη ανεμελια, με γυμνο, χορτο, χορο, χαβαλε, κλπ και πως ο κοσμος του πρωτου γκρεμιζεται παρασυρομενος απο το ολο σκηνικο
Δεν ειναι πχ οτι εδειξε απλα γυμνο επανω σε μια σκηνη το κρεβατι απλα για να αναψει τα αιματα, ειναι ολη η φιλοσοφια της ταινιας γυρω απο αυτο
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Εμενα πολυ μου αρεσε το tungsten 2011 με τον Μουρικη
Αυτά φίλε μου είναι το απόλυτο ΚΛΙΣΕ. Εκατό χιλιάδες σειρές και ταινίες με το σαραντάρη που τον αναστατώνει η δήθεν απελευθερωμένη εικοσάρα και τελικά ο κόσμος που γκρεμίζεται είναι, ω τι συνηθισμένο, ο κόσμος του καθωσπρέπει μεσήλικα, που τόσα χρόνια δεν ήξερε να ζει.

Σκέφτομαι μια άλλη υπόθεση, από το μυθιστόρημα του Τόμας Πύνσον, "Βάινλαντ" (τι είπα τώρα), όπου είναι μια παρέα χίππιδων, που τους κυνηγάει ένας εισαγγελέας, αρχηγός της παρέας είναι μια γκομενάρα απελευθερωμένη εντελώς και όταν τη γνωρίζει ο εισαγγελέας, με το κουστούμι του, την αμαξάρα του, την εξουσία του πάνω από όλα, η Φρένεζι Γκέιτς (η κοπέλα) τα φτιάχνει μαζί του και προδίδει όλη την παρέα της, μαζί και τα ανήλικα παιδιά της στο FBI. Πιο ρεαλιστικό σενάριο, πιο προκλητικό, αλλά πολύ πιο δύσκολο να το στήσεις και να το παίξεις σε ταινία, και πού να στίβουμε το μυαλό μας να δείξουμε τάχα ότι είμαστε προχώ, οπότε γυρνάμε μια παραλλαγή του ίδιου παλιού καλού σεναρίου, το κλισέ του τρελοκόριτσου. Ανάμεσα στο ρόλο της Τρίγγου και στις σαχλαμάρες της Βουγιουκλάκη που ξαναγυρνάει στα θρανία, η απόσταση είναι πολύ μικρή.

Επίσης, κάτι ήθελα να πω για το ότι οι περισσότερες ελληνικές ταινίες έχουν αγγλικούς τίτλους, αλλά ας μην το ξύσουμε και αυτό...
 

xiachilles96

Μέλος
Εγγρ.
5 Ιουν 2023
Μηνύματα
239
Like
297
Πόντοι
21
Είσαι υπερβολικός τύπε. Από τις σχετικά πιο πρόσφατες, οι πρώτες που μου έρχονται στο μυαλό είναι το Digger και το Τελευταίο σημείωμα. Και το Suntan που αναφέρθηκε παραπάνω ίσως.
Βασικό πλεονέκτημα και των τριών (ιδιαίτερα του Digger), ότι έχουν μία θεματική που δεν απευθύνεται αποκλειστικά στο ελληνικό κοινό. Επίσης όλες τους τεχνικά αξιοπρεπέστατες.

Του Βούλγαρη σχεδόν όλες οι ταινίες του αξιοπρεπείς είναι.
Έχουν το πρόβλημα ότι τα θέματα τους ίσως είναι αδιάφορα ή ακατανόητα για το διεθνές κοινό.
Αυτό είναι και το βασικό πρόβλημα των περισσότερων ελληνικών ταινιών(καλών και κακών). Απευθύνονται αποκλειστικά σε Έλληνες
Και? Το κακό εδώ που είναι? και δεν είναι καν αλήθεια αυτό, κάθε ταινία ελληνική είναι απλά μια εντελώς λυπητερή αντιγραφή ξένων ταινιών χωρίς καμία δημιουργικότητα. Χτίσε μια ειδική φωνή και η ξένοι θα έχουν ενδιαφέρον για να δουν μια άλλη πλευρά των πραγμάτων, όχι τα ίδια σκατα αλλά σε άλλη γλώσσα.

Φίλε, η ξένοι έχουν της δικές τους βιομηχανίες και δεν τους καεί καρφί τι έχει να πάει ένας Γιαννάκης η Παπακαλιάτης για το οποιοδήποτε θέμα. Ο ελληνικός κινηματογράφος αντιθέτως πρέπει να κόψει τις μαλακίες με το να προσπαθεί να ελκύσει ξένους γιατί για ένα Λάνθιμο υπάρχουν οι υπόλοιποι για τους οποίους χέστηκαν η ξένοι .

Ειλικρινά, δεν ξέρω σε ποιο σύμπαν ζεις με αυτά που λες. Μαλακίες του σήμερα είναι απλά αξιολυπητες αντιγραφές σε κάθε επίπεδο άλλων ταινιών από ξένες χώρες. καμία μοναδική φωνή η προσέγγιση. Ξέρω ότι δεν μπορεί και πολλά γιατί χρειάζονται τα λεφτά αλλά ρε φίλε υπάρχουν άλλες χώρες που έχουν βρει την φωνή τους με λιγότερη ιστορία στον χώρο όπως αυτή η χώρα. Μην συμβιβάζεσαι με σκουπίδια.

Μόνο το Μικρό Ψάρι είναι μια ταινία που εκπροσωπεί αυτά που λέω. Κοφτο με αυτην την ψύχωση με τους ξένους γιατί δεν τους νοιάζει. Η απόλυτη κατάντια αυτής της χώρας σε αυτήν την ροή σκέψης αρχίζει...
 
  • Like
Αντιδράσεις: bloom5

damiano17

Σεβαστός
Εγγρ.
10 Δεκ 2010
Μηνύματα
1.048
Κριτικές
9
Like
5.078
Πόντοι
1.680
Και? Το κακό εδώ που είναι? και δεν είναι καν αλήθεια αυτό, κάθε ταινία ελληνική είναι απλά μια εντελώς λυπητερή αντιγραφή ξένων ταινιών χωρίς καμία δημιουργικότητα. Χτίσε μια ειδική φωνή και η ξένοι θα έχουν ενδιαφέρον για να δουν μια άλλη πλευρά των πραγμάτων, όχι τα ίδια σκατα αλλά σε άλλη γλώσσα.

Φίλε, η ξένοι έχουν της δικές τους βιομηχανίες και δεν τους καεί καρφί τι έχει να πάει ένας Γιαννάκης η Παπακαλιάτης για το οποιοδήποτε θέμα. Ο ελληνικός κινηματογράφος αντιθέτως πρέπει να κόψει τις μαλακίες με το να προσπαθεί να ελκύσει ξένους γιατί για ένα Λάνθιμο υπάρχουν οι υπόλοιποι για τους οποίους χέστηκαν η ξένοι .

Ειλικρινά, δεν ξέρω σε ποιο σύμπαν ζεις με αυτά που λες. Μαλακίες του σήμερα είναι απλά αξιολυπητες αντιγραφές σε κάθε επίπεδο άλλων ταινιών από ξένες χώρες. καμία μοναδική φωνή η προσέγγιση. Ξέρω ότι δεν μπορεί και πολλά γιατί χρειάζονται τα λεφτά αλλά ρε φίλε υπάρχουν άλλες χώρες που έχουν βρει την φωνή τους με λιγότερη ιστορία στον χώρο όπως αυτή η χώρα. Μην συμβιβάζεσαι με σκουπίδια.

Μόνο το Μικρό Ψάρι είναι μια ταινία που εκπροσωπεί αυτά που λέω. Κοφτο με αυτην την ψύχωση με τους ξένους γιατί δεν τους νοιάζει. Η απόλυτη κατάντια αυτής της χώρας σε αυτήν την ροή σκέψης αρχίζει...

Τύπε, αν δεν απευθύνεσαι σε διεθνές κοινό, απλώς δεν μπορείς να έχεις κινηματογράφο. Τόσο απλά. Η ελληνική αγορά δε μπορεί να τον στηρίξει. Ακριβό σπορ.

Πόσες χώρες στον κόσμο μπορούν να στηρίξουν κινηματογραφική βιομηχανία με εσωτερική κατανάλωση μόνο? 20? Ίσως να λέω και πάρα πολλές!

Όσο για τις αντιγραφές? Το λες σαν να είναι ελληνικό φαινόμενο. Το 99% των αμερικάνικων και δυτικοευρωπαϊκών ταινιών τι είναι? Αναλογικά της παραγωγής μας παίζει να έχουμε και από το μεγαλύτερο ποσοστό πρωτότυπων ιδεών.

Με αυτή τη λογική αν έχεις δει Κουροσάβα δεν έχει νόημα να βλέπεις κινηματογράφο. Όλη η αισθητική του παγκόσμιου mainstream κινηματογράφου των τελευταίων 40 χρόνων βασίζεται πάνω του. Και στη συντριπτική πλειοψηφία τους είναι και χειρότερες.

Το έγραφα προχθές και σε άλλο θέμα. Έχουμε την τάση να απαξιώνουμε κάθε τι ελληνικό. Μόνο όταν κάποιος πάει καλά έξω τα γυρνάμε. Αν ο Λάνθιμος που αναφέρεις δεν είχε διακριθεί έξω, πόση χλεύη θα έτρωγε εδώ? Και εννοείται ότι όλοι περιμένουν στη γωνία για να τον ξεσκίσουν με την πρώτη στραβή.

Δες το digger που αναφέρω και πες μου αν μπορείς να βρεις 5 καλύτερες ταινίες παραγωγής Netflix (Παρόλο που έχουν 50 και 100 φορές μεγαλύτερο προυπολογισμό)

Επίσης καλό θα ήταν το "άλλες χώρες" να ήταν πιο συγκεκριμένο για να ξέρουμε για πόσες και ποιες μιλάμε. Κορέα? Μεξικό? Σουηδία? Ιράν? Είναι κάποια άλλη που να βγάζει με συνέπεια καλές και πρωτότυπες ταινίες την τελευταία 10ετία? Και αυτό είναι επειδή "βρήκαν τη φωνή τους" ή απλώς επειδή έτυχε να βγάλουν 3-4 καλούς σκηνοθέτες τα τελευταία χρόνια? Ο χρόνος θα το δείξει αν στις επόμενες γενιές θα βρούνε συνεχιστές.

Στην ουσία βέβαια δεν διαφωνούμε. Με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο, Το 90% του σύγχρονου ελληνικού κινηματογράφου είναι σκουπίδια. Η ένστασή μου είναι ότι δεν είμαστε η εξαίρεση. Αυτό ισχύει για το 90% των σύγχρονων ταινιών παγκοσμίως. Και αν υπάρχουν και 5 εξαιρέσεις σε όλο τον κόσμο, το να ήταν η χρεοκοπημένη, απαίδευτη Ελλάδα ανάμεσα τους μάλλον θα ήταν παράδοξο.

Το θέμα είναι αυτές τις 2-4 (τόσες είναι) καλές ταινίες που θα βγάλουμε κάθε χρόνο, μπορούμε να τους εξασφαλίσουμε διανομή και να τις στηρίξουμε με κάνα εισιτήριο?

Μια μέτρια προσπάθεια που θα στηριχτεί, μπορεί μελλοντικά να ευδοκιμήσει. Αν απαξιωθεί, η όποια προοπτική του δημιουργού θα χαθεί. Ισχύει για όλους τους τομείς σε αυτή τη χώρα. Αντί να κράζουμε κάθε τι ελληνικό , ας δοκιμάσουμε για αλλαγή να στηρίξουμε έστω μέτριες προσπάθειες. Μπορεί και να βγάλουν κάπου
 

xiachilles96

Μέλος
Εγγρ.
5 Ιουν 2023
Μηνύματα
239
Like
297
Πόντοι
21
Τύπε, αν δεν απευθύνεσαι σε διεθνές κοινό, απλώς δεν μπορείς να έχεις κινηματογράφο. Τόσο απλά. Η ελληνική αγορά δε μπορεί να τον στηρίξει. Ακριβό σπορ.

Πόσες χώρες στον κόσμο μπορούν να στηρίξουν κινηματογραφική βιομηχανία με εσωτερική κατανάλωση μόνο? 20? Ίσως να λέω και πάρα πολλές!

Όσο για τις αντιγραφές? Το λες σαν να είναι ελληνικό φαινόμενο. Το 99% των αμερικάνικων και δυτικοευρωπαϊκών ταινιών τι είναι? Αναλογικά της παραγωγής μας παίζει να έχουμε και από το μεγαλύτερο ποσοστό πρωτότυπων ιδεών.

Με αυτή τη λογική αν έχεις δει Κουροσάβα δεν έχει νόημα να βλέπεις κινηματογράφο. Όλη η αισθητική του παγκόσμιου mainstream κινηματογράφου των τελευταίων 40 χρόνων βασίζεται πάνω του. Και στη συντριπτική πλειοψηφία τους είναι και χειρότερες.

Το έγραφα προχθές και σε άλλο θέμα. Έχουμε την τάση να απαξιώνουμε κάθε τι ελληνικό. Μόνο όταν κάποιος πάει καλά έξω τα γυρνάμε. Αν ο Λάνθιμος που αναφέρεις δεν είχε διακριθεί έξω, πόση χλεύη θα έτρωγε εδώ? Και εννοείται ότι όλοι περιμένουν στη γωνία για να τον ξεσκίσουν με την πρώτη στραβή.

Δες το digger που αναφέρω και πες μου αν μπορείς να βρεις 5 καλύτερες ταινίες παραγωγής Netflix (Παρόλο που έχουν 50 και 100 φορές μεγαλύτερο προυπολογισμό)

Επίσης καλό θα ήταν το "άλλες χώρες" να ήταν πιο συγκεκριμένο για να ξέρουμε για πόσες και ποιες μιλάμε. Κορέα? Μεξικό? Σουηδία? Ιράν? Είναι κάποια άλλη που να βγάζει με συνέπεια καλές και πρωτότυπες ταινίες την τελευταία 10ετία? Και αυτό είναι επειδή "βρήκαν τη φωνή τους" ή απλώς επειδή έτυχε να βγάλουν 3-4 καλούς σκηνοθέτες τα τελευταία χρόνια? Ο χρόνος θα το δείξει αν στις επόμενες γενιές θα βρούνε συνεχιστές.

Στην ουσία βέβαια δεν διαφωνούμε. Με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο, Το 90% του σύγχρονου ελληνικού κινηματογράφου είναι σκουπίδια. Η ένστασή μου είναι ότι δεν είμαστε η εξαίρεση. Αυτό ισχύει για το 90% των σύγχρονων ταινιών παγκοσμίως. Και αν υπάρχουν και 5 εξαιρέσεις σε όλο τον κόσμο, το να ήταν η χρεοκοπημένη, απαίδευτη Ελλάδα ανάμεσα τους μάλλον θα ήταν παράδοξο.

Το θέμα είναι αυτές τις 2-4 (τόσες είναι) καλές ταινίες που θα βγάλουμε κάθε χρόνο, μπορούμε να τους εξασφαλίσουμε διανομή και να τις στηρίξουμε με κάνα εισιτήριο?

Μια μέτρια προσπάθεια που θα στηριχτεί, μπορεί μελλοντικά να ευδοκιμήσει. Αν απαξιωθεί, η όποια προοπτική του δημιουργού θα χαθεί. Ισχύει για όλους τους τομείς σε αυτή τη χώρα. Αντί να κράζουμε κάθε τι ελληνικό , ας δοκιμάσουμε για αλλαγή να στηρίξουμε έστω μέτριες προσπάθειες. Μπορεί και να βγάλουν κάπου
Πολύ καλή απάντηση, σε παραδέχομαι.

Διαψεύδες μια χαρά αυτά που είπα και παραδέχομαι ότι τα επιχειρήματα ήταν πολύ αδύναμα αλλά το έγραφα λίγο αμυαλα και γρήγορα και λίγο από συναισθηματική απόγνωση γιατί είναι και γαμω καταθλιπτική η κατάσταση διότι αυτό είναι ένα πρόβλημα που δεν είναι μόνο στην κινηματογραφική βιομηχανία αλλά σε κάθε όψη της σύγχρονης, παγκοσμιοποιημένης κοινωνίας που ζούμε δυστυχώς.

Όλα είναι τα ίδια, αγγλοσαξονοποιομενα σκουπίδια.

Πας τώρα σε πλατεία και δεν νιώθεις ότι είσαι καν Ελλάδα. Η νέα γενιά είναι η ενσάρκωση αυτής της άψυχης κοινωνίας που φυσικά και δεν νοιάζεται για οτιδήποτε μορφή τέχνης η γενικά οποιασδήποτε ενασχόλησης γιατί είναι απλά ρομπότ που έχουν καταστραφεί ψυχικά από εξωτερικές επιρροές. Τέτοια πλάσματα δεν μπορούν να δουλέψουν και να χωρέσουν στο νου τους πώς είναι πραγματικά τα πράγματα. Δεν έχουν εμπειρίες ζωής, μια ζωή πίσω από μια οθόνη. έτσι καμία γλώσσα, κινηματογραφική η αλλιώς, δεν θα γεννηθεί.

It's game over, όπως λένε και οι "φίλοι" μας Αμερικανοί..
 

xiachilles96

Μέλος
Εγγρ.
5 Ιουν 2023
Μηνύματα
239
Like
297
Πόντοι
21
Συγχωρώ κάθε μαλακια του ελληνικού κινηματογράφου, κάθε 'Ανακριση' κάθε 'Αποστρατος' μόνο για αυτό το διαμάντι..

Το παίζω κάθε 2-3 μήνες να σου πω την αλήθεια .. τέτοιες ταινίες πρέπει να κάνουμε αν και είναι λίγες...πρέπει η φλόγα να ζήσει ρε γαμωτο..
 
  • Like
Αντιδράσεις: Leon k

Termin

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Φεβ 2018
Μηνύματα
3.773
Like
7.740
Πόντοι
2.306
εγώ να προτείνω δύο ελληνικές ταινιάρες για ΣΚ καθως θα βρέχει :

Ο εχθρός μου,
ταινιάρα ερμηνειες ηθοποιοι ατμοσφαιρα μπράβο σε κάθε ένα που έφτιαξε και δούλεψε για την ταινια......
Δείτε το απο εδώ: 0583 - Ο ΕΧΘΡΟΣ ΜΟΥ - 2013 - DVDRip - 720x400.mp4 at Streamtape.com



Στρέλλα,
απίστευτη ταινια ημιερασιτεχνική μου θύμισε τα μπουρδέλα και τα παρακμιακά που τρέχαμε έφηβοι και φαντάροι, τις πλάκες με τις trans, και εδώ μπράβο σε όσους εφτιαξαν τέτοια ταινία δεν χρειάζεται budjet και χρήμα χρειάζεται ταλέντο:
Δείτε το εδώ: 0300 - ΣΤΡΕΛΛΑ - 2009 - DVDRip - 640x360.mkv.mp4 at Streamtape.com
 

Παραλιώτης

Σπουδαίος
Εγγρ.
13 Φεβ 2013
Μηνύματα
4.040
Κριτικές
10
Like
5.336
Πόντοι
2.816
Δε ξέρω φίλε, είχε 2-3 καλά

Suntan.2016.720p.BRRip.x264.Greek.AAC-Ozlem[ETRG].mp4_snapshot_00.52.14_[2023.06.15_07.29.15].jpg
Suntan.2016.720p.BRRip.x264.Greek.AAC-Ozlem[ETRG].mp4_snapshot_00.51.32_[2023.06.15_07.27.02].jpg
Suntan.2016.720p.BRRip.x264.Greek.AAC-Ozlem[ETRG].mp4_snapshot_00.24.32_[2023.06.15_07.18.59].jpg


και σίγουρα κάποια όπως το παρακάτω δεν θα ήταν το ίδιο χωρίς το θάμνο

Suntan.2016.720p.BRRip.x264.Greek.AAC-Ozlem[ETRG].mp4_snapshot_00.24.35_[2023.06.15_07.20.12].jpg
Suntan.2016.720p.BRRip.x264.Greek.AAC-Ozlem[ETRG].mp4_snapshot_00.24.35_[2023.06.15_07.20.30].jpg
Suntan.2016.720p.BRRip.x264.Greek.AAC-Ozlem[ETRG].mp4_snapshot_00.24.35_[2023.06.15_07.20.50].jpg


Αν και νομίζω η ίδια μάλλον θα δεχόταν ότι και αν της ζητούσαν. Πρώτη της δουλειά ήταν. Πρωταγωνιστικός ρόλος σε ταινία. Δεν θα την έπαιρνε και για πολύ διαπραγμάτευση. Μάλλον επιλογή του σκηνοθέτη ήταν. Πιο ταιριαστό με το χαρακτήρα της Άννας
Δύο (2) ερωτήσεις
1. Γιατί η Έλλη δεν έχει δικό της νήμα...;
2. Είναι αδουλευτη η κωλοτρυπίδα της;(Να απαντήσουν μόνο οι έμπειροι κωλακιδες...)
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom