Νέα

Αυτοκίνητο: ποιό έχουμε; Ποιό θέλουμε; Πώς θα το κάνουμε;

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
860
Like
1.324
Πόντοι
206
Και μια δυο φορες την εβδομαδα να βαζει κάποιος το σεναριο πολη - πολυκατοικια ειναι απλά για γελια...
Οπότε ο μισός πληθυσμός ειναι εκτός.
Απλά μαθηματικά - τελος

Με 2 φορές την εβδομάδα δεν κάνεις καμία εγκατάσταση. Πας σε ένα ισχυρό φορτιστή και βάζεις όσο θες. Οι οικιακοί φορτιστές είναι για αυτούς που δε θέλουν να μπλέκουν με πολλά πολλά, έχουν ΦΒ ή κάνουν πολλά χιλιόμετρα τη μέρα. Για τους υπόλοιπους δεν υπάρχει λόγος.

Ξεκολλάτε λίγο το μυαλό σας με την αυτονομία. Σύμφωνα με το παρακάτω άρθρο ο μέσος Ευρωπαίος κάνει 12000 χλμ το χρόνο.


Βάλε 15000 να είμαστε μέσα. Τη μέρα μας κάνει 41 χλμ.


To Kona στη ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ περίπτωση έχει αυτονομία 275 χλμ. Με το μέσο όρο οδήγησης που έχω υπολογίσει παραπάνω θες 6 μέρες. Δηλαδή ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ. Τι συζητάμε λοιπόν;


Το Tesla M2 LR στις χειρότερες συνθήκες πάει στα 360χλμ ή 8,5 ημέρες.

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ και τα τεστ είναι σε συνθήκες που ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ. Το "κρύο" είναι -10 βαθμοί.


Εδώ η λίστα της ΕΜΥ. Οι απόλυτα μέσες χαμηλές θερμοκρασίες είναι στη Φλώρινα και την Κοζάνη. Σε όλες τις άλλες πόλεις είναι πάνω από το μηδέν. Στις περισσότερες πόλεις μάλιστα η μέση μηνιαία θερμοκρασία είναι γύρω στους 10 βαθμούς.

Αντίθετα εμείς στην Ελλάδα πλησιάζουμε περισσότερο στο best case που είναι στους 23 βαθμούς. Εδώ λοιπόν το "χειρότερο σενάριο του Tesla είναι 480χλμ ή 11 μέρες και του Kona 8.5 μέρες.

Όσες απώλειες και να έχεις πάλι δε θες κάθε μέρα φόρτιση όπως νομίζετε. Και αυτά που έγραψα με την παραδοχή ότι κάνετε ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ 40 χλμ. Τώρα αν προσθέσεις τα "καλούδια" της αναγέννησης στο φρενάρισμα και το ότι το "worst case" είναι για αυτοκινητόδρομο η αυτονομία εκτοξεύεται. Το Tesla πχ συνδυαστικά πάει στις 14 μέρες.
 

Stefzenios41

Σεβαστός
Εγγρ.
30 Μαΐ 2022
Μηνύματα
2.565
Like
6.514
Πόντοι
1.056
Τύποι μια απορία αν ξέρει κάποιος ....γιατί δεν εισάγονται Ελλάδα τα φθηνά ηλεκτρικα κινέζικα αυτοκίνητα ????? Δεν συμφέρει τους εισαγωγείς ???? Δεν τηρούν τα στάνταρ ασφαλείας της ΕΕ ??? Αυτά ξεκινούν από 9-10 χιλιάρικα την ίδια ώρα που τα αντίστοιχα αμερικανικά ευρωπαϊκά φθηνά έχουν τουλάχιστον 20-30 ...
 

Rebirthed Sapiens Sapiens

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαρ 2022
Μηνύματα
9.753
Κριτικές
30
Like
20.020
Πόντοι
8.746
Με 2 φορές την εβδομάδα δεν κάνεις καμία εγκατάσταση. Πας σε ένα ισχυρό φορτιστή και βάζεις όσο θες. Οι οικιακοί φορτιστές είναι για αυτούς που δε θέλουν να μπλέκουν με πολλά πολλά, έχουν ΦΒ ή κάνουν πολλά χιλιόμετρα τη μέρα. Για τους υπόλοιπους δεν υπάρχει λόγος.

Ξεκολλάτε λίγο το μυαλό σας με την αυτονομία. Σύμφωνα με το παρακάτω άρθρο ο μέσος Ευρωπαίος κάνει 12000 χλμ το χρόνο.


Βάλε 15000 να είμαστε μέσα. Τη μέρα μας κάνει 41 χλμ.


To Kona στη ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ περίπτωση έχει αυτονομία 275 χλμ. Με το μέσο όρο οδήγησης που έχω υπολογίσει παραπάνω θες 6 μέρες. Δηλαδή ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ. Τι συζητάμε λοιπόν;


Το Tesla M2 LR στις χειρότερες συνθήκες πάει στα 360χλμ ή 8,5 ημέρες.

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ και τα τεστ είναι σε συνθήκες που ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ. Το "κρύο" είναι -10 βαθμοί.


Εδώ η λίστα της ΕΜΥ. Οι απόλυτα μέσες χαμηλές θερμοκρασίες είναι στη Φλώρινα και την Κοζάνη. Σε όλες τις άλλες πόλεις είναι πάνω από το μηδέν. Στις περισσότερες πόλεις μάλιστα η μέση μηνιαία θερμοκρασία είναι γύρω στους 10 βαθμούς.

Αντίθετα εμείς στην Ελλάδα πλησιάζουμε περισσότερο στο best case που είναι στους 23 βαθμούς. Εδώ λοιπόν το "χειρότερο σενάριο του Tesla είναι 480χλμ ή 11 μέρες και του Kona 8.5 μέρες.

Όσες απώλειες και να έχεις πάλι δε θες κάθε μέρα φόρτιση όπως νομίζετε. Και αυτά που έγραψα με την παραδοχή ότι κάνετε ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ 40 χλμ. Τώρα αν προσθέσεις τα "καλούδια" της αναγέννησης στο φρενάρισμα και το ότι το "worst case" είναι για αυτοκινητόδρομο η αυτονομία εκτοξεύεται. Το Tesla πχ συνδυαστικά πάει στις 14 μέρες.
Ρε πάτε καλά?
Θα κάνω εκστρατεία κάθε φορα για να "γεμίσει" το αυτοκίνητο?
Πούτσες μπλε, αυτα είναι μόνο αν έχεις το φορτιστή στο σπίτι, μονοκατοικια με δικο σου χώρο, και μόνο για αστικο ιστό.
Ακόμα και 20 λεπτα για να φορτισει όταν κάνεις ταξίδι ( αν υπάρχουν τετοιοι χρόνοι) είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ
 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
860
Like
1.324
Πόντοι
206
Τύποι μια απορία αν ξέρει κάποιος ....γιατί δεν εισάγονται Ελλάδα τα φθηνά ηλεκτρικα κινέζικα αυτοκίνητα ????? Δεν συμφέρει τους εισαγωγείς ???? Δεν τηρούν τα στάνταρ ασφαλείας της ΕΕ ??? Αυτά ξεκινούν από 9-10 χιλιάρικα την ίδια ώρα που τα αντίστοιχα αμερικανικά ευρωπαϊκά φθηνά έχουν τουλάχιστον 20-30 ...

Πολλοί λόγοι. Έχει να κάνει με την ασφάλεια καθώς κάποια όντως είναι τραγικά. Μετά έχει να κάνει με το κέρδος του κάθε εισαγωγέα και πιθανό after sales. Δεν είναι πηαραδοσιακοί κατασκευαστές με δίκτυο κτλ. Δεν ξέρεις αν αύριο υπάρχουν ή όχι. Και μετά υπάρχει ο εμπορικός πόλεμος καθώς κάτι τόσο φτηνό και ίσως καλό διαλύσει την Ευρωπαϊκή βιομηχανία.
 

Stefzenios41

Σεβαστός
Εγγρ.
30 Μαΐ 2022
Μηνύματα
2.565
Like
6.514
Πόντοι
1.056
Πολλοί λόγοι. Έχει να κάνει με την ασφάλεια καθώς κάποια όντως είναι τραγικά. Μετά έχει να κάνει με το κέρδος του κάθε εισαγωγέα και πιθανό after sales. Δεν είναι πηαραδοσιακοί κατασκευαστές με δίκτυο κτλ. Δεν ξέρεις αν αύριο υπάρχουν ή όχι. Και μετά υπάρχει ο εμπορικός πόλεμος καθώς κάτι τόσο φτηνό και ίσως καλό διαλύσει την Ευρωπαϊκή βιομηχανία.
Νομίζω δεν είναι επισφαλής η θέση τους ....έχουν κυριαρχήσει παγκοσμίως ....πριν λίγες μέρες ακόμα και ο " σκληρός καριολης " μασκ κάλεσε τις κυβερνήσεις να πάρουν μέτρα παρεμβατισμού ......δηλαδή όταν αυτός και οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές κερδίζουν και εξαφανίζουν τον ανταγωνισμό είναι καλά όταν όμως εμφανίζεται ένα προϊόν φθηνό για τον καταναλωτή τοτε θυμούνται τον ανταγωνισμό .....γαμω την φάρα τους μακάρι να πλημμυρίσουμε φθηνά κινέζικα
 
  • Like
Αντιδράσεις: foobar

savvass

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2010
Μηνύματα
4.761
Κριτικές
6
Like
3.430
Πόντοι
736
Ρε πάτε καλά?
Θα κάνω εκστρατεία κάθε φορα για να "γεμίσει" το αυτοκίνητο?
Πούτσες μπλε, αυτα είναι μόνο αν έχεις το φορτιστή στο σπίτι, μονοκατοικια με δικο σου χώρο, και μόνο για αστικο ιστό.
Ακόμα και 20 λεπτα για να φορτισει όταν κάνεις ταξίδι ( αν υπάρχουν τετοιοι χρόνοι) είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ
Επίσης ακόμα και αν πει κάποιος οτι δεν έχω πρόβλημα να φορτίζω μόνο εκτός σπιτιού , το ιδανικό για την μπαταρία απο οτι έχω ακούσει είναι είτε να κάνει μόνο αργές φορτίσεις η στην χειρότερη να κάνει για παράδειγμα 4 - 5 αργές φορτίσεις και μια ταχυφόρτιση. Αν κάνει μόνο ταχυφορτίσεις είναι πολύ πιθανό να πέσει γρηγορότερα η χωρητικότητα.
 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
860
Like
1.324
Πόντοι
206
Ρε πάτε καλά?
Θα κάνω εκστρατεία κάθε φορα για να "γεμίσει" το αυτοκίνητο?
Πούτσες μπλε, αυτα είναι μόνο αν έχεις το φορτιστή στο σπίτι, μονοκατοικια με δικο σου χώρο, και μόνο για αστικο ιστό.
Ακόμα και 20 λεπτα για να φορτισει όταν κάνεις ταξίδι ( αν υπάρχουν τετοιοι χρόνοι) είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ

Σε ποια εκστρατεία αναφέρεσαι; Τι δεν καταλαβαίνεις από αυτά που έγραψα; Έχεις κάποια αντίθετη γνώμη; Έχεις κάποιο άρθρο ή στατιστική να γράφει ότι η αυτονομία ενός αυτοκινήτου είναι 20χλμ και ο μέσος Ευρωπαίος πάει κάθε μέρα στην Αυστραλία για δουλειά;

Υπάρχουν ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ που για κάποιο λόγο τις αγνοείται διότι κάπου κάπως κάποτε κτλ. Πραγματικές μετρήσεις. Πραγματικές στατιστικές. Φίλε μου ο χρόνος είναι χρήμα και δεν μπορείς να τον αγνοήσεις. Κανένας δεν ταξιδεύει κάθε μέρα εκατοντάδες χλμ για να πάει στη δουλειά του. Όλοι προσπαθούν να μείνουν κοντά στην εργασία τους για να μειώσουν τον παραπάνω χρόνο. Μια ώρα άντε μιάμιση. Από κει και πάνω πρέπει να είσαι βλάκας για να το κάνεις και να μη μετακομίσεις πιο κοντά. Και οι αποστάσεις είναι συγκεκριμένες. Πχ δεν τρέχεις σε πίστα ώστε να είσαι μόνος σου τελικιασμένος. Είσαι μια ώρα σε κίνηση με άλλους. Και αυτό μπορεί να σημαίνει 60-70 χλμ/ω σε αυτοκινητόδρομο. Κάποιες μέρες λιγότερο και κάποιες περισσότερο. Ότι και αμάξι να έχεις θα πας με το ρυθμό των άλλων. Το καταλαβαίνεις αυτό που γράφω;

Οπότε μην προσπαθείς να υποτιμήσεις τη νοημοσύνη μου. Είτε έχεις θερμικό είτε ηλεκτρικό θα πας σαν κότα κάθε μέρα. Οι δήθεν εξυπνάδες αλλού. Τρώμε κάθε μέρα τους δρόμους με το κουτάλι και ξέρουμε τι γίνεται. Οι Αθηναίοι πχ πάνε Ασπρόπυργο, Ελευσίνα, Σχηματάρι για δουλειά. Μαξ 100 χλμ την μέρα. Μετά απλά ΔΕΝ αξίζει διότι το κόστος και ο χρόνος είναι τεράστια μεγέθη. Στα 100χλμ που σου έβαλα ένα νέο αμάξι θέλει 5-6 λίτρα ή 10-12€ τη μέρα. Αλλιώς 250-300€ το μήνα ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΚΑΥΣΙΜΑ χώρια τις όποιες ζημιές.

Γι αυτό λοιπόν άσε τις εξυπνάδες περί χρόνου. Σου έγραψα με ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ αυτονομία δημοφιλών μοντέλων και γράφεις ανοησίες. Απάντησε μου σε τι διαφωνείς με τις 8 και 10 μέρες ΜΟ αυτονομίας.
 

Rebirthed Sapiens Sapiens

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαρ 2022
Μηνύματα
9.753
Κριτικές
30
Like
20.020
Πόντοι
8.746
Σε ποια εκστρατεία αναφέρεσαι; Τι δεν καταλαβαίνεις από αυτά που έγραψα; Έχεις κάποια αντίθετη γνώμη; Έχεις κάποιο άρθρο ή στατιστική να γράφει ότι η αυτονομία ενός αυτοκινήτου είναι 20χλμ και ο μέσος Ευρωπαίος πάει κάθε μέρα στην Αυστραλία για δουλειά;

Υπάρχουν ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ που για κάποιο λόγο τις αγνοείται διότι κάπου κάπως κάποτε κτλ. Πραγματικές μετρήσεις. Πραγματικές στατιστικές. Φίλε μου ο χρόνος είναι χρήμα και δεν μπορείς να τον αγνοήσεις. Κανένας δεν ταξιδεύει κάθε μέρα εκατοντάδες χλμ για να πάει στη δουλειά του. Όλοι προσπαθούν να μείνουν κοντά στην εργασία τους για να μειώσουν τον παραπάνω χρόνο. Μια ώρα άντε μιάμιση. Από κει και πάνω πρέπει να είσαι βλάκας για να το κάνεις και να μη μετακομίσεις πιο κοντά. Και οι αποστάσεις είναι συγκεκριμένες. Πχ δεν τρέχεις σε πίστα ώστε να είσαι μόνος σου τελικιασμένος. Είσαι μια ώρα σε κίνηση με άλλους. Και αυτό μπορεί να σημαίνει 60-70 χλμ/ω σε αυτοκινητόδρομο. Κάποιες μέρες λιγότερο και κάποιες περισσότερο. Ότι και αμάξι να έχεις θα πας με το ρυθμό των άλλων. Το καταλαβαίνεις αυτό που γράφω;

Οπότε μην προσπαθείς να υποτιμήσεις τη νοημοσύνη μου. Είτε έχεις θερμικό είτε ηλεκτρικό θα πας σαν κότα κάθε μέρα. Οι δήθεν εξυπνάδες αλλού. Τρώμε κάθε μέρα τους δρόμους με το κουτάλι και ξέρουμε τι γίνεται. Οι Αθηναίοι πχ πάνε Ασπρόπυργο, Ελευσίνα, Σχηματάρι για δουλειά. Μαξ 100 χλμ την μέρα. Μετά απλά ΔΕΝ αξίζει διότι το κόστος και ο χρόνος είναι τεράστια μεγέθη. Στα 100χλμ που σου έβαλα ένα νέο αμάξι θέλει 5-6 λίτρα ή 10-12€ τη μέρα. Αλλιώς 250-300€ το μήνα ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΚΑΥΣΙΜΑ χώρια τις όποιες ζημιές.

Γι αυτό λοιπόν άσε τις εξυπνάδες περί χρόνου. Σου έγραψα με ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ αυτονομία δημοφιλών μοντέλων και γράφεις ανοησίες. Απάντησε μου σε τι διαφωνείς με τις 8 και 10 μέρες ΜΟ αυτονομίας.
ρε φίλε τι λες, με προσέχεις καθόλου?
στ'αρχίδια μου πόσα ευρω καίω τη μερα, ή ποσο θα με βγάλει το ηλεκτρικό...
εν τέλει, σε 2 μέρες ή σε μια βδομάδα θα θέλει φόρτιση...ΠΟΥ ΣΚΑΤΑ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ? θα τρέχω σαν το μαλάκα να βρίσκω φορτιστή και να πίνω μια ώρα καφέ μέχρι να γεμίσει?
και ταξίδια πως θα κάνω? θα περιμένω και θα ψάχνω που έχει βενζινάδικο με φορτιστές?
κι όταν το βρω θα περιμένω πάλι πότε θα φορτίσει? ΠΑΠΑΡΙΕΣ.

ξαναγράφω ΜΟΝΟ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΜΟΝΟΚΑΤΟΙΚΙΑ ΜΕ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΦΟΡΤΙΣΤΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ. οχι εκτός πόλης.
κάποτε πιθανόν να αλλάξουν αυτά,με μπαταρίες που βγάζουν πραγματικά πολλά χιλιόμετρα (όχι τις μούφες το έλον), που δεν κοστίζουν μια περιουσία (περισσότερο από αυτά που θα "έχεις κερδίσει" από βενζίνη όταν χρειαστεί να την αλλάξεις), με σταθμούς φόρτισης στο σύνολο των βενζινάδικων κάθε χώρας, και με χρόνους φόρτισης κάτω των 10 λεπτών για πλήρη κύκλο.
οκ όταν έρθει αυτό το κάποτε ξανασυζητάμε...

και όσον αφορά τα οικολογικά, εκεί είναι το γέλιο...
 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
860
Like
1.324
Πόντοι
206
Νομίζω δεν είναι επισφαλής η θέση τους ....έχουν κυριαρχήσει παγκοσμίως ....πριν λίγες μέρες ακόμα και ο " σκληρός καριολης " μασκ κάλεσε τις κυβερνήσεις να πάρουν μέτρα παρεμβατισμού ......δηλαδή όταν αυτός και οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές κερδίζουν και εξαφανίζουν τον ανταγωνισμό είναι καλά όταν όμως εμφανίζεται ένα προϊόν φθηνό για τον καταναλωτή τοτε θυμούνται τον ανταγωνισμό .....γαμω την φάρα τους μακάρι να πλημμυρίσουμε φθηνά κινέζικα

Τα 2 πρώτα που έγραψα ψιλοισχύουν και μπορείς να δεις βίντεο στο YT με τεστ. Μιλάμε για "χάρτινες" κατασκευές. Επίσης δεν είναι εύκολο να χτίσεις δίκτυο. Οι Ευρωπαίοι πχ έχουν κάποιες στάνταρ εταιρίες. Bosch, Magnetti Marelli, Delphi αν θυμάμαι σωστά. Τα προϊόντα τους βρίσκονται σε όλα τα αυτοκίνητα και εννοείται σε όλα τα μαγαζιά ανταλλακτικών. Αν η ζημιά είναι νορμάλ μπορείς μέσα σε λίγη ώρα να το φτιάξεις. Ο Κινέζος πολύ αμφισβητώ αν χρησιμοποιεί τα ίδια ανταλλακτικά. Δεν το ξέρω αλλά πολύ αμφιβάλλω. Και αν είναι έτσι τότε τρέχα γύρευε να βρεις κάτι.

Στο τρίτο κομμάτι όλοι ξέρουμε πως η Κίνα είναι Καπιταλιστική Δικτατορία. Και αυτό σημαίνει ότι δουλεύουν σχεδόν τσάμπα καθώς υπάρχουν εκατοντάδες εκατομμύρια "σκλάβοι". Μπορεί να παίζει τις τιμές κατά το δοκούν καθώς δεν έχει να δώσει λογαριασμό σε κανέναν αφού όλα είναι in house. Με ελάχιστη τεχνογνωσία ίσως μπορεί να σου δώσει Rolls Royce σε τιμή Dacia. Και τότε ίσως γίνει ο χαμός.

Επίσης ακόμα και αν πει κάποιος οτι δεν έχω πρόβλημα να φορτίζω μόνο εκτός σπιτιού , το ιδανικό για την μπαταρία απο οτι έχω ακούσει είναι είτε να κάνει μόνο αργές φορτίσεις η στην χειρότερη να κάνει για παράδειγμα 4 - 5 αργές φορτίσεις και μια ταχυφόρτιση. Αν κάνει μόνο ταχυφορτίσεις είναι πολύ πιθανό να πέσει γρηγορότερα η χωρητικότητα.

Αυτό ναι ισχύει. Αλλά δεν είναι τόσο τραγικό αν έχει γίνει σωστή προθέρμανση της μπαταρίας. Πχ στη Σουηδία ναι θα της γαμήσει τα πρέκια. Αλλά εδώ όχι τόσο πολύ καθώς είναι ήδη σε καλή θερμοκρασία.
 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
860
Like
1.324
Πόντοι
206
ρε φίλε τι λες, με προσέχεις καθόλου?
στ'αρχίδια μου πόσα ευρω καίω τη μερα, ή ποσο θα με βγάλει το ηλεκτρικό...
εν τέλει, σε 2 μέρες ή σε μια βδομάδα θα θέλει φόρτιση...ΠΟΥ ΣΚΑΤΑ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ? θα τρέχω σαν το μαλάκα να βρίσκω φορτιστή και να πίνω μια ώρα καφέ μέχρι να γεμίσει?
και ταξίδια πως θα κάνω? θα περιμένω και θα ψάχνω που έχει βενζινάδικο με φορτιστές?
κι όταν το βρω θα περιμένω πάλι πότε θα φορτίσει? ΠΑΠΑΡΙΕΣ.

ξαναγράφω ΜΟΝΟ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΜΟΝΟΚΑΤΟΙΚΙΑ ΜΕ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΦΟΡΤΙΣΤΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ. οχι εκτός πόλης.
κάποτε πιθανόν να αλλάξουν αυτά,με μπαταρίες που βγάζουν πραγματικά πολλά χιλιόμετρα (όχι τις μούφες το έλον), που δεν κοστίζουν μια περιουσία (περισσότερο από αυτά που θα "κερδίσεις από βενζίνη), με σταθμούς φόρτισης στο σύνολο των βενζινάδικων κάθε χώρας, και με χρόνους φόρτισης κάτω των 10 λεπτών για πλήρη κύκλο.
οκ όταν έρθει αυτό το κάποτε ξανασυζητάμε...

και όσον αφορά τα οικολογικά, εκεί είναι το γέλιο...

Το 1,5 εκατομύρριο ιδιοκτητών Tesla MY έχουν αντίθετη άποψη αλλά ΟΚ.

 

Tzonis13

Μέλος
Εγγρ.
16 Φεβ 2019
Μηνύματα
53
Κριτικές
2
Like
302
Πόντοι
20
IMG-20240123-WA0084.jpg
ο μητσος δεν χαλασε ποτε,δεν εμεινε ποτε,μαυρο σκυλι του πολεμου, πουληθηκε αλα δεν ξεκαστηκεσ Μητσαρα
 

Rebirthed Sapiens Sapiens

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαρ 2022
Μηνύματα
9.753
Κριτικές
30
Like
20.020
Πόντοι
8.746
Το 1,5 εκατομύρριο ιδιοκτητών Tesla MY έχουν αντίθετη άποψη αλλά ΟΚ.

κι ακόμα κλαίνε



και τα ρίχνει στους οδηγούς :confused::grin:

 

Rebirthed Sapiens Sapiens

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαρ 2022
Μηνύματα
9.753
Κριτικές
30
Like
20.020
Πόντοι
8.746
Το 1,5 εκατομύρριο ιδιοκτητών Tesla MY έχουν αντίθετη άποψη αλλά ΟΚ.

επιπλέον δεν απάντησες σε αυτά που επεσήμανα...
για δώσε καμια "λύση"...
 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
860
Like
1.324
Πόντοι
206
κι ακόμα κλαίνε



και τα ρίχνει στους οδηγούς :confused::grin:


επιπλέον δεν απάντησες σε αυτά που επεσήμανα...
για δώσε καμια "λύση"...

Να αναφέρω το Dieselgate; Που πρόσφατα η Toyota πιάστηκε να έχει ελαττωματικούς αερόσακους; Που πάλι η Toyota στο Prius είχε κολλημένο γκάζι; Τι να πρωτοθυμηθώ; Που αγόρασε ο φίλος μου Opel και στους πρώτους μήνες είχε ανάκληση;

Άστο. Αν αρχίσουμε αυτό το κομμάτι δεν συμφέρει με τα σκάνδαλα που έχουν γίνει όλα αυτά τα χρόνια.
 

Rebirthed Sapiens Sapiens

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαρ 2022
Μηνύματα
9.753
Κριτικές
30
Like
20.020
Πόντοι
8.746
Να αναφέρω το Dieselgate; Που πρόσφατα η Toyota πιάστηκε να έχει ελαττωματικούς αερόσακους; Που πάλι η Toyota στο Prius είχε κολλημένο γκάζι; Τι να πρωτοθυμηθώ; Που αγόρασε ο φίλος μου Opel και στους πρώτους μήνες είχε ανάκληση;

Άστο. Αν αρχίσουμε αυτό το κομμάτι δεν συμφέρει με τα σκάνδαλα που έχουν γίνει όλα αυτά τα χρόνια.
δε διαφωνούμε...
και δε με ενδιαφέρουν τα τογιότα
 
  • Like
Αντιδράσεις: foobar
Εγγρ.
13 Αυγ 2023
Μηνύματα
2.445
Κριτικές
1
Like
2.816
Πόντοι
456
εχει καποιος γνωμη για το seat ibiza cupra 1400? ενας φιλος μου ειπε οτι ειναι λιγο "πιεσμενος" αυτος ο κινητηρας (προφανως δεν αναφέρομαι στα πειραγμενα)
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

180 αλογα
 

xenitemenos

Μέγας
Εγγρ.
14 Οκτ 2018
Μηνύματα
7.804
Κριτικές
15
Like
11.455
Πόντοι
3.846
Άστην για άλλους. Στα τουρμπάτα του γκρούπ , βάζε 100αρα.
Αφού από πλευράς απόδοσης δε δίνει τίποτα σε παλιούς 1.8Τ. Δεν την αναφέρει καν ο κατασκευαστής στο manual.
Το λες από άποψη συντήρησης;
 

merandom

Μέλος
Εγγρ.
5 Ιουν 2006
Μηνύματα
169
Like
107
Πόντοι
1
Εξαρταται ποσο μεγαλα ταξιδια κανεις οπως μου ειπε ενας ιδιοκτητης ηλεκτρικου δεν ειναι για μεγαλες αποστασεις

Σε βαρυ χειμωνα οπως στη βορεια ευρωπη θα εχεις προβλημα στην ελλαδα ειναι ελαφρυς χειμωνας

Ναι μεν δεν χρειαζεσαι service αλλα τα πληρωνεις μαζικα οταν σου πουνε στην αντιπροσωπεια για αλλαγη μπαταριας θελεις 20 χιλιαδες συν τα εργατικα.
Λάρισα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Καλαμάτα. Στο εξωτερικό που έχει περισσότερους φορτιστές είναι πιο εύκολο.

Το «δεν έχει σέρβις» δεν είναι τόσο το κοστος, όσο η ταλαιπωρία. Είναι όπως το να μην χρειάζεται να μπαίνεις σε βενζινάδικα. Μικρές ευκολίες που δεν ήξερες ότι κάνουν τόση διαφορά.

Αλλά και από πλευρά κόστους να το πας, τα σέρβις του bmw μου μαζί με ότι προβλήματα λόγο φθοράς βγαίνουν μέχρι τώρα έχουν κοστίσει αρκετά παραπάνω από ότι η μπαταρία. Μου έσπασε το κιβώτιο που μόνο του ήταν 13.000

Δεν έχω κρατήσει ποτέ αυτοκίνητο δέκα χρόνια που είναι ο χρόνος φθοράς της μπαταρίας.

Επίσης τις μπαταρίες τις πουλάς και βγάζεις κάποιο από το κόστος αλλαγής τους.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom