1ον. Δεν υπάρχουν επαρκή δεδομένα για τις μπαταρίες διότι δεν έχουν φτάσει ακόμη σε επίπεδο να θέλουν αλλαγή. Ναι όσο και αν σου φαίνεται περίεργο. Υπάρχουν αυτοκίνητα με μεγάλα 6ψήφια χλμ και δεν έχουν ανάγκη αλλαγής. Όταν η μπαταρία χάσει ένα 10% σημαίνει ότι από τα 400χλμ θα έχεις 360χλμ. Σιγά τη διαφορά. Όσα έχουμε ακούσει μέχρι τώρα είναι από τρακαρίσματα και κακή χρήση. Ακόμη και η ίδια η Tesla δεν έχει σαφή απάντηση γιατί δεν έχει χρειαστεί να αλλάξει κάτι.
2ον. Η Hertz δεν αλλάζει στόλο λόγω κόστους αλλά διαχείρισης. Τα ηλεκτρικά λόγω κατασκευής έχουν ενισχυμένο πάτωμα και "παίρνουν" πιο εύκολα σασί σε μεγάλο τρακάρισμα. Αυτό για να γίνει θέλει καλίμπρα και δεν έχουν όλοι. Εσύ σαν ιδιώτης μπορείς να περιμένεις μερικές μέρες. Η Hertz όχι γιατί χάνει χρήματα. Και πριν γράψεις κάποια χαζομάρα θα σου πω ότι τα ακριβά οχήματα και τα σπορ έχουν μπάρες στους θόλους για καλύτερη οδική συμπεριφορά. Και εκεί ισχύει το ίδιο. Σε τρακάρισμα θέλει καλίμπρα.
3ον. Να πας πάλι σχολείο να μάθεις φυσική. Οι μπαταρίες σε ένα ηλεκτρικό έχουν μια ΧΨΩ χωρητικότητα. Πχ κάποια Hyundai έχουν 64ρα, τα Tesla M3 80ρα, η MB EQS 110 και το Ford F150 130ρα. Όταν τα κουμπώσεις στον 350ρη δε θες 2 ώρες που γράφεις. Αν δουλεύει σωστά όπως οι Supercharger της Tesla θες το πηλίκο. Δηλαδή το Model 3 θεωρητικά θέλει 15' για πλήρη φόρτιση. Άντε πες 20' για με τις απώλειες. Δηλαδή η ισχύς του φορτιστή διά τη χωρητικότητα της μπαταρίας. Απλή φυσική Νηπιαγωγείου.
4ον. Οποιοδήποτε σύγχρονο σπίτι μπορεί να υποστηρίξει φόρτιση αυτοκινήτου.
Πόσο ρεύμα καταναλώνουν πραγματικά οι ηλεκτρικές συσκευές που έχουμε στο σπίτι; Πόσα Watt καίνε οι συσκευές στο σπίτι μας; Μάθετε εδώ!
volton.gr
Εδώ μια λίστα της Volton. Τα 7ΚW που θέλουν σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα της αγοράς είναι λιγότερο από 2 κλιματιστικά. Μη μου πεις ότι τη μέρα δεν ανάβει ΚΑΝΕΝΑΣ 2 συσκευές ταυτόχρονα. Ειδικά το καλοκαίρι τα κλιματιστικά δε σβήνουν ποτέ. Και τη μέρα στο σπίτι σου έχεις και άλλες ανάγκες. Πχ τηλεόραση, πλυντήριο, κουζίνα και δεν ξέρω τι άλλο. Το βράδυ τι απ' όλα αυτά δουλεύει; Άντε μισή - μία ώρα να βάλεις κανένα ρούχο. Από τις 12 μέχρι τις 6 το πρωί δεν είναι τίποτα αναμένο. Οπότε γιατί να μη φορτίσει;
5ον. Πότε γίναμε Σιβηρία και δεν το ξέρω; Στην Ελλάδα ζούμε. Έχουμε το καλύτερο κλίμα στον πλανήτη. Και εκτός αυτού υπάρχει ο Bjorn που μένει Νορβηγία και κάνει τεστ ότι ηλεκτρικό κυκλοφορεί. Έχει κάποιες διαφωνίες με το σκεπτικό σου. Στα τεστ 1000χλμ που κάνει στον Αρκτικό Κύκλο ΚΟΙΜΑΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΤΟΝ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟ.
6ον. Όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι συνεχώς συνδεδεμένα. Οπότε θα μας χακάρουν όλους.
7ον. Αν αυξηθεί η KWh θα έχεις άλλα προβλήματα να ανησυχείς. Θα ακριβύνει όλη η ζωή σου και το αμάξι θα είναι το τελευταίο που θα σε απασχολεί. Ήδη εδώ στην Ελλαδα το ζούμε και χωρίς ηλεκτρικά. Η ακρίβεια δεν έχει πρόσωπο.
Βάζεις βενζίνη κάθε μέρα; Τι είσαι; Ταξιτζής; Πόσοι το κάνουν αυτό; Ελάχιστοι. Οι περισσότεροι από εμάς βάζουν ελάχιστες φορές την εβδομάδα. Μπορεί και μια. Γιατί να αλλάξει με το ηλεκτρικό; Άσε που τα ηλεκτρικά έχουν ανάκτηση με το που σηκώσεις το γκάζι. Αμέσως ο κινητήρας δουλεύει σαν φρένο και φορτίζει της μπαταρίες. Οπότε σε μια μεγάλη πόλη με τα φανάρια και τις συχνές διασταυρώσεις παίζει να κάψεις και λιγότερο από το μισό σε σχέση με την διαδρομή σου.