Νέα

Αυτοκίνητο: ποιό έχουμε; Ποιό θέλουμε; Πώς θα το κάνουμε;

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

xenitemenos

Μέγας
Εγγρ.
14 Οκτ 2018
Μηνύματα
7.700
Κριτικές
15
Like
11.317
Πόντοι
3.846

Glyfomounix

Σεβαστός
Εγγρ.
5 Απρ 2022
Μηνύματα
3.149
Like
6.834
Πόντοι
1.056
Χοντρούλη, γκει, άφραγκος και ΜΑΛΑΚΑΣ 2023 είναι ο νταβατζακος σου που γλωσσοφιλιεστε εδώ μέσα. Αν θέλεις μπορώ να σου βιάσω και τη δίκη σου την ψυχούλα όπως του άλλου που ξερογλυφεται ακόμα.
όχι ρε δε τον φιλάει ο Λακης

Ο Λακης είναι σερνικο παλιάς κοπής δεν φιλάει στρακια

μόνο λίγο κωλο θέλει να του γεμίζουν
 

Υπουργάρα

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2023
Μηνύματα
1.643
Like
1.536
Πόντοι
216
Ρε φιλαράκι πόσους μαλακές έχει εδώ τελικά ?μια ο υπουργαρας μια ο γλυφομουνιξ μια ο Βλαδίμηρος μια ο μπαρόκ τελικά το σάιτ είναι μέσα στους μαλακές.Εσενα φίλε πάντως σε πάω φουλ να ξέρεις είσαι ωραίο Τυπακι με προφυλάσεις από τους μαλακες.
Βρήκε ο Φίλιππος τον Ναθαναήλ.
Ο telly ξέρει καλά από δαχτυλιάσματα πάντως,οπότε πρόσεχε.
Χώρια πως είναι χοντρός,πούστης και κακάσχημος.
 

Mpratan

Σπουδαίος
Εγγρ.
29 Δεκ 2019
Μηνύματα
5.304
Κριτικές
21
Like
9.539
Πόντοι
3.346
- Στη παγωνιά του χειμώνα το ηλεκτρικό χάνει ενέργεια λόγο των συστατικών της μπαταρίας που το καθιστά άχρηστο.
Εδώ να προσθέσω ότι η μπαταρία με τον καιρό και τις επαναλαμβανόμενες φορτίσεις θα πέφτει η απόδοσή της, με αποτέλεσμα να βγάζει λιγότερα χιλιόμετρα, όπως θα επηρεάζεται και η διάρκεια ζωής της, ακριβώς όπως συμβαίνει με τα κινητά τηλέφωνα.
 
  • Like
Αντιδράσεις: Α-Ω

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
859
Like
1.315
Πόντοι
206
Για τους λάτρεις των ηλεκτρικών οχημάτων
- Είναι πανάκριβες οι επισκευές και οι μπαταρίες (20 χιλιάδες για ηλεκτρικό και 15 χιλιάδες τα υβριδικά) συν τα πανάκριβα εργατικά απο ειδικό των ηλεκτρικών οχημάτων. (H Hertz στις ΗΠΑ θα πουλήσει το στόλο της 20 χιλιάδων ηλεκτρικών γιατι είναι δυσβαστακτα τα κόστη.)
- 5 λεπτά θέλεις για να γεμίσεις καύσιμα στις ΜΕΚ και το λιγότερο 2 ώρες στα ηλεκτρικά και να ζητά μέχρι 350kw ο υπερφορτιστής και ούτε τα μισά χιλιόμετρα δεν καλύπτεις.
- Αν αγοράσεις ηλεκτρικό όχημα αναγκαστηκά είναι υποχρεωτικό να αναβαθμίσεις το ηλεκτρικό δικτυο της οικίας για να ανταποκριθεί στη κατανάλωση και τα volt που απαιτεί το όχημα αλλιώς θα κάνει καλοκαιρινό το σπίτι.
- Στη παγωνιά του χειμώνα το ηλεκτρικό χάνει ενέργεια λόγο των συστατικών της μπαταρίας που το καθιστά άχρηστο.
- Είναι συνδεμένο με έναν κεντρικό server και άμα θέλουν στο χακάρουν και δεν μπορείς να κάνεις τίποτα.
- Αν φτάσει η κιλοβατόρα στα ύψη θα βγεί πιο ακριβά και από τα καύσιμα (στις ΗΠΑ αντιστοιχεί με 17.40 δολάρια ανα γαλόνι).

Καλή τύχη όποιος θέλει ηλεκτρικό όχημα για να σώσει τον πλανήτη Γη από ένα αβλαβές συστατικό της φύσης διοξείδιο του άνθρακα.

1ον. Δεν υπάρχουν επαρκή δεδομένα για τις μπαταρίες διότι δεν έχουν φτάσει ακόμη σε επίπεδο να θέλουν αλλαγή. Ναι όσο και αν σου φαίνεται περίεργο. Υπάρχουν αυτοκίνητα με μεγάλα 6ψήφια χλμ και δεν έχουν ανάγκη αλλαγής. Όταν η μπαταρία χάσει ένα 10% σημαίνει ότι από τα 400χλμ θα έχεις 360χλμ. Σιγά τη διαφορά. Όσα έχουμε ακούσει μέχρι τώρα είναι από τρακαρίσματα και κακή χρήση. Ακόμη και η ίδια η Tesla δεν έχει σαφή απάντηση γιατί δεν έχει χρειαστεί να αλλάξει κάτι.

2ον. Η Hertz δεν αλλάζει στόλο λόγω κόστους αλλά διαχείρισης. Τα ηλεκτρικά λόγω κατασκευής έχουν ενισχυμένο πάτωμα και "παίρνουν" πιο εύκολα σασί σε μεγάλο τρακάρισμα. Αυτό για να γίνει θέλει καλίμπρα και δεν έχουν όλοι. Εσύ σαν ιδιώτης μπορείς να περιμένεις μερικές μέρες. Η Hertz όχι γιατί χάνει χρήματα. Και πριν γράψεις κάποια χαζομάρα θα σου πω ότι τα ακριβά οχήματα και τα σπορ έχουν μπάρες στους θόλους για καλύτερη οδική συμπεριφορά. Και εκεί ισχύει το ίδιο. Σε τρακάρισμα θέλει καλίμπρα.

3ον. Να πας πάλι σχολείο να μάθεις φυσική. Οι μπαταρίες σε ένα ηλεκτρικό έχουν μια ΧΨΩ χωρητικότητα. Πχ κάποια Hyundai έχουν 64ρα, τα Tesla M3 80ρα, η MB EQS 110 και το Ford F150 130ρα. Όταν τα κουμπώσεις στον 350ρη δε θες 2 ώρες που γράφεις. Αν δουλεύει σωστά όπως οι Supercharger της Tesla θες το πηλίκο. Δηλαδή το Model 3 θεωρητικά θέλει 15' για πλήρη φόρτιση. Άντε πες 20' για με τις απώλειες. Δηλαδή η ισχύς του φορτιστή διά τη χωρητικότητα της μπαταρίας. Απλή φυσική Νηπιαγωγείου.

4ον. Οποιοδήποτε σύγχρονο σπίτι μπορεί να υποστηρίξει φόρτιση αυτοκινήτου.


Εδώ μια λίστα της Volton. Τα 7ΚW που θέλουν σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα της αγοράς είναι λιγότερο από 2 κλιματιστικά. Μη μου πεις ότι τη μέρα δεν ανάβει ΚΑΝΕΝΑΣ 2 συσκευές ταυτόχρονα. Ειδικά το καλοκαίρι τα κλιματιστικά δε σβήνουν ποτέ. Και τη μέρα στο σπίτι σου έχεις και άλλες ανάγκες. Πχ τηλεόραση, πλυντήριο, κουζίνα και δεν ξέρω τι άλλο. Το βράδυ τι απ' όλα αυτά δουλεύει; Άντε μισή - μία ώρα να βάλεις κανένα ρούχο. Από τις 12 μέχρι τις 6 το πρωί δεν είναι τίποτα αναμένο. Οπότε γιατί να μη φορτίσει;

5ον. Πότε γίναμε Σιβηρία και δεν το ξέρω; Στην Ελλάδα ζούμε. Έχουμε το καλύτερο κλίμα στον πλανήτη. Και εκτός αυτού υπάρχει ο Bjorn που μένει Νορβηγία και κάνει τεστ ότι ηλεκτρικό κυκλοφορεί. Έχει κάποιες διαφωνίες με το σκεπτικό σου. Στα τεστ 1000χλμ που κάνει στον Αρκτικό Κύκλο ΚΟΙΜΑΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΤΟΝ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟ.

6ον. Όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι συνεχώς συνδεδεμένα. Οπότε θα μας χακάρουν όλους.

7ον. Αν αυξηθεί η KWh θα έχεις άλλα προβλήματα να ανησυχείς. Θα ακριβύνει όλη η ζωή σου και το αμάξι θα είναι το τελευταίο που θα σε απασχολεί. Ήδη εδώ στην Ελλαδα το ζούμε και χωρίς ηλεκτρικά. Η ακρίβεια δεν έχει πρόσωπο.

Εντάξει, βάλτε στις πόλεις (πλειοψηφια πληθυσμού) να φορτίστε αυτοκίνητα.
30 μπαλαντεζες από κάθε πρόσοψη πολυκατοικίας.
Για γέλια...
(Και ποιος θα έχει παρκάρει κάτω απο τη βεράντα του. Μαλακίες...)

Βάζεις βενζίνη κάθε μέρα; Τι είσαι; Ταξιτζής; Πόσοι το κάνουν αυτό; Ελάχιστοι. Οι περισσότεροι από εμάς βάζουν ελάχιστες φορές την εβδομάδα. Μπορεί και μια. Γιατί να αλλάξει με το ηλεκτρικό; Άσε που τα ηλεκτρικά έχουν ανάκτηση με το που σηκώσεις το γκάζι. Αμέσως ο κινητήρας δουλεύει σαν φρένο και φορτίζει της μπαταρίες. Οπότε σε μια μεγάλη πόλη με τα φανάρια και τις συχνές διασταυρώσεις παίζει να κάψεις και λιγότερο από το μισό σε σχέση με την διαδρομή σου.
 

Marcus77

Σεβαστός
Εγγρ.
14 Αυγ 2019
Μηνύματα
456
Κριτικές
26
Like
1.360
Πόντοι
1.011
Τυπάρα ... αυτά τα διαβάζαμε στα 80-90s στους 4Τ ....

Τα αλφα σουβ .... δεν είναι ακριβώς σπάϊντερ ή βελότσε 2000 τζι τι ...
Και οι κορεάτες, έχουν κάνει χατσμπακ που σε κάνουν να γουστάρεις. i20 & i30 N ... κόβουν κώλους.

Εντάξει , ωραία θα ήταν να βρίσκαμε μία 2000 gt του 1973 ....

960446.jpg
4Τ έχω όλα τα τεύχη απο το 1975 μέχρι το 2006. Μετά χωρίς ΚΚ, απλά δεν υπάρχουν.
Σωστά οι κορεάτες έχουν ανέβει πολύ τα τελευταία χρόνια.
 

xenitemenos

Μέγας
Εγγρ.
14 Οκτ 2018
Μηνύματα
7.700
Κριτικές
15
Like
11.317
Πόντοι
3.846
Γιατί αποφεύγεις να πεις ποιο έχεις? Ανέφερε τουλάχιστον τη μάρκα.
Δεν κατάλαβα τυπε ότι χρωστάω στον κάθε πουθενά σαν εσένα και να δώσω αναφορά.

Ούτε καν θυμάμαι να ασχολούμαι μαζί σου που πετάγεσαι συχνά πυκνά σαν την πορδη.
Σε τσούζει κάτι;
 
Εγγρ.
21 Ιαν 2023
Μηνύματα
2.418
Κριτικές
41
Like
2.339
Πόντοι
506
Μετατροπή από ιδιώτη είναι.Πηρε ένα σασί τεσλα και πέταξε μοτερ Chevrolet πανω
Προχειρότητες δηλαδή.Εν το μεταξύ είχα διαβάσει κριτική σου με τη Βερόνικα την είχα πάρει και εγώ 2 φορές αλλά ρε γαμωτο έφυγε από τα στούντιο πλέον και ήθελα να τη πάρω και άλλες.Ειχε πολύ ωραίο κορμί και γενικά και στη φάτσα δε με χαλαγε.
 

Ghajnsielem

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Φεβ 2023
Μηνύματα
525
Like
1.522
Πόντοι
206
1ον. Δεν υπάρχουν επαρκή δεδομένα για τις μπαταρίες διότι δεν έχουν φτάσει ακόμη σε επίπεδο να θέλουν αλλαγή. Ναι όσο και αν σου φαίνεται περίεργο. Υπάρχουν αυτοκίνητα με μεγάλα 6ψήφια χλμ και δεν έχουν ανάγκη αλλαγής. Όταν η μπαταρία χάσει ένα 10% σημαίνει ότι από τα 400χλμ θα έχεις 360χλμ. Σιγά τη διαφορά. Όσα έχουμε ακούσει μέχρι τώρα είναι από τρακαρίσματα και κακή χρήση. Ακόμη και η ίδια η Tesla δεν έχει σαφή απάντηση γιατί δεν έχει χρειαστεί να αλλάξει κάτι.

2ον. Η Hertz δεν αλλάζει στόλο λόγω κόστους αλλά διαχείρισης. Τα ηλεκτρικά λόγω κατασκευής έχουν ενισχυμένο πάτωμα και "παίρνουν" πιο εύκολα σασί σε μεγάλο τρακάρισμα. Αυτό για να γίνει θέλει καλίμπρα και δεν έχουν όλοι. Εσύ σαν ιδιώτης μπορείς να περιμένεις μερικές μέρες. Η Hertz όχι γιατί χάνει χρήματα. Και πριν γράψεις κάποια χαζομάρα θα σου πω ότι τα ακριβά οχήματα και τα σπορ έχουν μπάρες στους θόλους για καλύτερη οδική συμπεριφορά. Και εκεί ισχύει το ίδιο. Σε τρακάρισμα θέλει καλίμπρα.

3ον. Να πας πάλι σχολείο να μάθεις φυσική. Οι μπαταρίες σε ένα ηλεκτρικό έχουν μια ΧΨΩ χωρητικότητα. Πχ κάποια Hyundai έχουν 64ρα, τα Tesla M3 80ρα, η MB EQS 110 και το Ford F150 130ρα. Όταν τα κουμπώσεις στον 350ρη δε θες 2 ώρες που γράφεις. Αν δουλεύει σωστά όπως οι Supercharger της Tesla θες το πηλίκο. Δηλαδή το Model 3 θεωρητικά θέλει 15' για πλήρη φόρτιση. Άντε πες 20' για με τις απώλειες. Δηλαδή η ισχύς του φορτιστή διά τη χωρητικότητα της μπαταρίας. Απλή φυσική Νηπιαγωγείου.

4ον. Οποιοδήποτε σύγχρονο σπίτι μπορεί να υποστηρίξει φόρτιση αυτοκινήτου.


Εδώ μια λίστα της Volton. Τα 7ΚW που θέλουν σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα της αγοράς είναι λιγότερο από 2 κλιματιστικά. Μη μου πεις ότι τη μέρα δεν ανάβει ΚΑΝΕΝΑΣ 2 συσκευές ταυτόχρονα. Ειδικά το καλοκαίρι τα κλιματιστικά δε σβήνουν ποτέ. Και τη μέρα στο σπίτι σου έχεις και άλλες ανάγκες. Πχ τηλεόραση, πλυντήριο, κουζίνα και δεν ξέρω τι άλλο. Το βράδυ τι απ' όλα αυτά δουλεύει; Άντε μισή - μία ώρα να βάλεις κανένα ρούχο. Από τις 12 μέχρι τις 6 το πρωί δεν είναι τίποτα αναμένο. Οπότε γιατί να μη φορτίσει;

5ον. Πότε γίναμε Σιβηρία και δεν το ξέρω; Στην Ελλάδα ζούμε. Έχουμε το καλύτερο κλίμα στον πλανήτη. Και εκτός αυτού υπάρχει ο Bjorn που μένει Νορβηγία και κάνει τεστ ότι ηλεκτρικό κυκλοφορεί. Έχει κάποιες διαφωνίες με το σκεπτικό σου. Στα τεστ 1000χλμ που κάνει στον Αρκτικό Κύκλο ΚΟΙΜΑΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΤΟΝ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟ.

6ον. Όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι συνεχώς συνδεδεμένα. Οπότε θα μας χακάρουν όλους.

7ον. Αν αυξηθεί η KWh θα έχεις άλλα προβλήματα να ανησυχείς. Θα ακριβύνει όλη η ζωή σου και το αμάξι θα είναι το τελευταίο που θα σε απασχολεί. Ήδη εδώ στην Ελλαδα το ζούμε και χωρίς ηλεκτρικά. Η ακρίβεια δεν έχει προσωπο.
Πιστευε οτι θελεις εσυ, εγω την αποψη μου ειπα απο πληροφοριες που διαβαζα και διαβαζω κατα καιρους στο Διαδικτυο και ας ειναι μη αξιοπιστες για σενα.
 

merandom

Μέλος
Εγγρ.
5 Ιουν 2006
Μηνύματα
169
Like
105
Πόντοι
1
Πιστευε οτι θελεις εσυ, εγω την αποψη μου ειπα απο πληροφοριες που διαβαζα και διαβαζω κατα καιρους στο Διαδικτυο και ας ειναι μη αξιοπιστες για σενα.
Έχω ηλεκτρικό αυτοκίνητο 4 χρόνια. Το πρώτο το άλλαξα στα 3 (126.000κμ).

1) η απόδοση της μπαταρίας είχε θεωρητικά έπρεπε να είχε πέσει κάπου 5%. Πρακτικα δεν καταλάβαινα καμία διαφορά. Δεν κρατάω κανένα αυτοκίνητο 10 χρόνια.

2) έχω κάνει αρκετά ταξίδια. Ποτέ δεν χρειάστηκε να φορτίσω πουθενά πάνω απο οση ώρα μου παίρνει να ρίξω ένα κατούρημα κσι να φάω μια τυρόπιτα.

3) το πρώτο χρόνο φορτηζα κυριολεκτικά από μια κανονική πρίζα σπίτι μου.

4) δεν είχα πρόβλημα με χειμώνα. Μια φορά πάντως σε ένα golf που είχα είχε παγώσει η ντιζα του χειρόφρενου

Έχω και ένα bmw και μου τα έχει κάνει μπαούλα η bmw με τα μηνύματα κατευθείαν μέσα στο αμάξι.

Εδώ να προσθέσω ότι η μπαταρία με τον καιρό και τις επαναλαμβανόμενες φορτίσεις θα πέφτει η απόδοσή της, με αποτέλεσμα να βγάζει λιγότερα χιλιόμετρα, όπως θα επηρεάζεται και η διάρκεια ζωής της, ακριβώς όπως συμβαίνει με τα κινητά τηλέφωνα.
δεν είναι το ίδιο με ένα κινητό. Ο τρόπος διαχείρισης της μπαταρίας δεν έχει καμία σχέση. Το κινητό έχει ένα κελί τα αυτοκίνητα 2000, αυτό μοιράζει τη φθορά και δεν γίνεται αντιληπτή. Source έχω ηλεκτρικό.

Έχω Tesla model s. Όπως φαντάζεστε αυτό ήθελα.

Ps δεν με νοιάζει το περιβάλλον. Είναι άνετα, ήσυχα, γρήγορα και δεν χρειάζονται ποτέ σέρβις.
 
  • Like
Αντιδράσεις: foobar

Ghajnsielem

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Φεβ 2023
Μηνύματα
525
Like
1.522
Πόντοι
206
2) έχω κάνει αρκετά ταξίδια. Ποτέ δεν χρειάστηκε να φορτίσω πουθενά πάνω απο οση ώρα μου παίρνει να ρίξω ένα κατούρημα

4) δεν είχα πρόβλημα με χειμώνα.

δεν χρειάζονται ποτέ service

Εξαρταται ποσο μεγαλα ταξιδια κανεις οπως μου ειπε ενας ιδιοκτητης ηλεκτρικου δεν ειναι για μεγαλες αποστασεις

Σε βαρυ χειμωνα οπως στη βορεια ευρωπη θα εχεις προβλημα στην ελλαδα ειναι ελαφρυς χειμωνας

Ναι μεν δεν χρειαζεσαι service αλλα τα πληρωνεις μαζικα οταν σου πουνε στην αντιπροσωπεια για αλλαγη μπαταριας θελεις 20 χιλιαδες συν τα εργατικα.
 

openminded69

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
31 Αυγ 2022
Μηνύματα
260
Like
1.186
Πόντοι
201
Φιλτατοι ολα καλα (λεμε τωρα) με τα ηλεκτρικα αλλα για το Kia Sportage (2WD, Hybrid diesel, εκδοση Titanium) εχει κανεις καμια αποψη? Για Kia ειναι πολυ ομορφο πλεον. Το γλυκοκοιταω για leasing (αν και η καρδια λεει alfa romeo tonale).
Δεν έχω άποψη για το ΚΙΑ αλλά συγκρίνεις ανόμοια πράγματα. Το ένα είναι αυτοκίνητο και το άλλο τρόπος ζωής, την Alfa εννοώ φυσικά. Απλά πρέπει να αναλογιστεί κανείς τι έχει μεγαλύτερη σημασία στη ζωή του και τι αντέχει η τσέπη του.
 
Τελευταία τροποποίηση:

Rebirthed Sapiens Sapiens

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαρ 2022
Μηνύματα
9.723
Κριτικές
30
Like
19.900
Πόντοι
8.746
Για να αποφασίσει κάποιος τι όχημα θα πάρει, ή να προτείνει σε άλλον, πρέπει να ξεκαθαριστούν 2 πράγματα.
Α. Budget
B. Αν μιλάμε για β1.επαγγελματικό εργαλείο ή β2.μέσο μετακίνησης/μεταφοράς ή
β3.hobby/τρέλα/αγάπη/prestige....
 

Rebirthed Sapiens Sapiens

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαρ 2022
Μηνύματα
9.723
Κριτικές
30
Like
19.900
Πόντοι
8.746
Προσωπική άποψη πρώτα καλύπτεις τα β1 και β2 και αν το αντέχει η τσέπη σου (κι αν ενδιαφερεσαι) πας και στο β3.
Φυσικά συχνά τα β1 και β2 ειναι το ίδιο όχημα.
 

xenitemenos

Μέγας
Εγγρ.
14 Οκτ 2018
Μηνύματα
7.700
Κριτικές
15
Like
11.317
Πόντοι
3.846
Εξαρταται ποσο μεγαλα ταξιδια κανεις οπως μου ειπε ενας ιδιοκτητης ηλεκτρικου δεν ειναι για μεγαλες αποστασεις

Σε βαρυ χειμωνα οπως στη βορεια ευρωπη θα εχεις προβλημα στην ελλαδα ειναι ελαφρυς χειμωνας

Ναι μεν δεν χρειαζεσαι service αλλα τα πληρωνεις μαζικα οταν σου πουνε στην αντιπροσωπεια για αλλαγη μπαταριας θελεις 20 χιλιαδες συν τα εργατικα.
Υπό νορμάλ χρήση το έχεις πουλήσει πριν χρειαστεί αλλαγή μπαταρίας.
Ουσιαστικά το σκοτώνεις βέβαια γιατί θα τη φάει ο επόμενος ή ελπίζεις να έχει φθηνηνει η αλλαγή μέχρι τότε.
Όπως και να έχει αποφεύγεις εσύ σαν πρώτος ιδιοκτήτης.
 
  • Like
Αντιδράσεις: foobar

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom