Νέα

Αυτοκίνητο: ποιό έχουμε; Ποιό θέλουμε; Πώς θα το κάνουμε;

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
Εγγρ.
21 Ιαν 2023
Μηνύματα
2.418
Κριτικές
41
Like
2.339
Πόντοι
506
..αλλά καίνε πολύ πετρέλαιο
Ναι είναι πανάκριβα θέλει να έχεις λύσει αλλά πράγματα για να αγοράσεις Τέσλα όπως να έχεις ένα σπίτι δικό σου και όχι νοικια και μαλακίες να γαμας σε πουτανες με άνεση να μη σου στερήσει το αμάξι αυτό το έξοδο να βρεις και μια γκόμενα ώστε να περνάτε καλά αλλά για να τα κάνεις όλα αυτά θέλει πολλά λεφτά που δε έχουν οι περισσότεροι.
 

Calico cat

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Ιουν 2022
Μηνύματα
1.337
Like
2.898
Πόντοι
456
Για υδρογόνο ακούγεται αρκετά ότι είναι το μέλλον...Θα δείξει.
 

Calico cat

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Ιουν 2022
Μηνύματα
1.337
Like
2.898
Πόντοι
456
Αυτά με αέριο πάντως είναι αρκετά προβληματικά κυρίως λόγω κακής εγκατάστασης ή ελλιπούς συντήρησης από τους ιδιοκτήτες...
 

ekatse_i_koutsi_katsika

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Μαρ 2022
Μηνύματα
375
Like
1.091
Πόντοι
201
κοιταξε εχει και ηλεκτρικα εχει και κανονικα που τους βαζεις βεντζινη οποτε αφηστε τη ειρωνεια εξυπνακηδες.
Έχει βενζινοκίνητα; Ποιά; Δεν το ξέρω. Αν θέλεις πληροφόρησε με. Και δεν είναι ειρωνεία νεαρέ....
 

Rand0m1

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2019
Μηνύματα
5.947
Κριτικές
1
Like
5.460
Πόντοι
2.356
Αυτά με αέριο πάντως είναι αρκετά προβληματικά κυρίως λόγω κακής εγκατάστασης ή ελλιπούς συντήρησης από τους ιδιοκτήτες...
Καμία σχέση. Έχω LPG 12 χρόνια.

Ένα φίλτρο κάθε 2 χρόνια και φιάλη στα 10.
 

Calico cat

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Ιουν 2022
Μηνύματα
1.337
Like
2.898
Πόντοι
456
Καμία σχέση. Έχω LPG 12 χρόνια.

Ένα φίλτρο κάθε 2 χρόνια και φιάλη στα 10.
Πολύ πρόσφατα ήμουν με έναν αντιπρόσωπο του Τσοπελογιάννη μηχανικό οπότε θα μου επιτρέψεις να έχω άλλη άποψη :hi:
 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
860
Like
1.323
Πόντοι
206
Το μέλλον είναι τα ηλεκτρικά. Ξεχάστε τα υπόλοιπα. Είναι παπάτζες πριν θάψουν το νεκρό. Το υδρογόνο που αναφέρετε θέλει εγκαταστάσεις. Ποιος θα τις πληρώσει; Ποιος θα ξηλώσει 5500 βενζινάδικα που έχουμε εδώ για νέες εγκαταστάσεις; Και το υδρογόνο δεν είναι απλό υγρό όπως η βενζίνη και το πετρέλαιο που τα έχεις σχεδόν χύμα. Θέλουν εγκαταστάσεις υψηλής πίεσης που είναι πανάκριβες σε σχέση με την βενζίνη.

Απλά το πρόβλημα είναι ο μισότρελος ο Μασκ. Ο τύπος από το πουθενά τους έχει πάει ΤΑ ΣΩΒΡΑΚΑ. Μέσα σε 10 χρόνια άλλαξε την αυτοκινητοβιομηχανία σχεδόν όπως κανένας άλλος. Δεν είναι μόνο το ηλεκτρικό σαν ηλεκτρικό. Ο τύπος παράγει ΤΑ ΠΑΝΤΑ για το αυτοκίνητο του. Από τους διακόπτες μέχρι τις μπαταρίες. Σχεδόν μηδενική εξάρτηση από προμηθευτές. Και όχι μόνο αυτό. Αλλά έχει ένα ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ δίκτυο φορτιστών που ΔΟΥΛΕΥΕΙ. Πας κουμπώνεις και φορτίζεις. Κανένας άλλος δεν το έχει καταφέρει αυτό. Μόνο η IONITY πλησιάζει κάπως αλλά το μέγεθος της είναι αστείο. Στις ΗΠΑ τους τελευταίους μήνες ένας προς ένας οι κατασκευαστές υιοθετούν το συγκεκριμένο πρότυπο φόρτισης. Οπότε και από εκεί βγάζει χρήμα χωρίς να κουνάει το δαχτυλάκι του.

Και όλα αυτά ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. ΠΟΥΘΕΝΑ. Δεν δίνει αυτοκίνητα σε δημοσιογράφους. Ότι έχετε δει είναι από ιδιώτες που τα έχουν αγοράσει.

Οι παραδοσιακοί κατασκευαστές όλα αυτά τα χρόνια έχουν μάθει στο άρμεγμα. Πχ ποια ήταν η πιο πρόσφατη εξέλιξη στα αυτοκίνητα; Δε θυμάμαι καμία πλην του ABS πριν από 40 χρόνια. Άντε πρόσθεσε και το υβριδικό σύστημα του Prius. Έχει αλλάξει κάτι σε σχέση με το πρώτο Ford Model T; Τίποτα. Όλα ίδια. Και όχι μόνο ίδια αλλά και πιο πολύπλοκα. Πχ συγκρίνεις 2 κινητήρες 1300cc και το παλιό αυτοκίνητο ήταν μια σταλιά και τώρα θες το διπλάσιο χώρο. Βλάβες για πλάκα ενώ παλιότερα το αμάξι το μόνο που ήθελε ήταν λάδια και βενζίνη. Όλοι οι κατασκευαστές μοιράζονται εξαρτήματα αλλά παραδόξως το κάθε νέο μοντέλο είναι πιο ακριβό από το παλιό. Πχ η Mercedes στα μικρά της έχει ξένους κινητήρες αλλά θες και 2 νεφρά να αγοράσεις. Που είναι λοιπόν η μείωση του κόστους; Έχει φτάσει ένα Yaris στα 30 χιλιάρικα.

Γι' αυτό υπάρχει ο πόλεμος. Ο τύπος είναι σχεδόν 10 χρόνια μπροστά και μάλιστα με αυτοκίνητα χρέπια. Ειδικά τα πρώτα μοντέλα ήταν τραγικά. Αλλά ΠΟΥΛΑΝΕ σαν τρελά διότι δεν έχεις ούτε σέρβις, ούτε τίποτα. Ακόμη και το απλό cruise control που έχει είναι κλάσεις ανώτερο από τα πιο εξελιγμένα των άλλων. Κάθε βελτίωση που κάνει είναι ουσιαστική την ίδια στιγμή που οι άλλοι δεν ξέρουν από που να αρχίσουν. Πχ πάνε και βγάζουν ηλεκτρικό σε σασί από θερμικό με αποτέλεσμα να έχεις το τούνελ μετάδοσης που ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΙΟ. Βγάζουν μικρά μοντέλα με τραγικά μικρές μπαταρίες αντί να βγάλουν ένα με μεγάλη και να μειώσουν το τελικό κόστος από τον προμηθευτή λόγω μεγαλύτερης παραγγελίας.

Η Toyota μπορεί και παίζει με τα υδρογόνου διότι είναι ίσως ο μεγαλύτερος κατασκευαστής και μάλιστα σε αγορές του "Τρίτου Κόσμου". Εκεί δεν υπάρχουν ούτε ηλεκτρικά, ούτε υδρογόνα. Εκεί υπάρχει καθαρή βενζίνη και πετρέλαιο. Οπότε την "παίρνει" να κάνει εξυπνάδες. Οι υπόλοιποι όμως δεν έχουν αυτή τη δυνατότητα. Πχ οι Ευρωπαίοι παίζουν σχεδόν αποκλειστικά "εντός έδρας". Οπότε η παραμικρή "στραβή" σημαίνει κλείσιμο.
 

Calico cat

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Ιουν 2022
Μηνύματα
1.337
Like
2.898
Πόντοι
456
Τύπε το πιο φτηνό ηλεκτρικό αξιόλογο κι όχι τύπου Citroen Ami έχει 30.000 και βάλε...Δίκτυο που λες πρέπει να φτιάξεις και για τα ηλεκτρικά αν είναι να επικρατήσουν οπότε πάλι θα πρέπει να ξηλώσεις όλα τα βενζινάδικα...Επίσης η αυτονομία τους είναι για τα πανηγύρια ακόμα...
 

Calico cat

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Ιουν 2022
Μηνύματα
1.337
Like
2.898
Πόντοι
456
Μη ξεχνάμε ότι αν πας να αντικαταστήσεις εντελώς βενζίνη και πετρέλαιο θα έχεις απέναντι κάτι τύπους με κελεμπίες που βγάζουν 10.000.000 τη μέρα:2funny:
 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
860
Like
1.323
Πόντοι
206
Τύπε το πιο φτηνό ηλεκτρικό αξιόλογο κι όχι τύπου Citroen Ami έχει 30.000 και βάλε...Δίκτυο που λες πρέπει να φτιάξεις και για τα ηλεκτρικά αν είναι να επικρατήσουν οπότε πάλι θα πρέπει να ξηλώσεις όλα τα βενζινάδικα...Επίσης η αυτονομία τους είναι για τα πανηγύρια ακόμα...

Και το πιο φτηνό βενζίνης πόσο έχει; Τα ίδια.

Τα δίκτυα φίλε μου ΥΠΑΡΧΟΥΝ. Ρεύμα έχει ΠΑΝΤΟΥ. Υπάρχει μέρος που να έχει βενζινάδικο και να μην έχει ρεύμα; Επίσης τα ηλεκτρικά φορτίζουν από την πρίζα του σπιτιού σου ενώ τα άλλα όχι.

Η αυτονομία είναι το μόνο θέμα αλλά και αυτό μόνο στη χώρα μας που είμαστε "φτωχός" συγγενής. Αν δεις στην Ευρώπη το που έχει Tesla Superchargers και σε τι ποσότητα θα αλλάξεις γνώμη και για την αυτονομία. Είναι γεμάτη και μάλιστα 10 και 20 φορτιστές ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ. Πρόσθεσε και τις άλλες εταιρίες και κάνε σούμα.
 

Calico cat

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Ιουν 2022
Μηνύματα
1.337
Like
2.898
Πόντοι
456
Δεν επιμένω αλλά από αυτά που διαβάζω οι πωλήσεις των ηλεκτρικών είναι ακόμα πολύ χαμηλά σε σχέση με αυτό που περιμένανε.

Βενζίνης βρίσκεις καινούργιο από 15.000 ,ηλεκτρικό καλό θέλεις από 30-35.000 και πάνω, Tesla που λες τα καλά μοντέλα έχουν 40.000 και βάλε...

Επαναλαμβάνω ,δεν είμαι γνώστης 100% αλλά μου φαίνεται λίγο δύσκολο να εξαφανιστούν εντελώς βενζίνη και πετρέλαιο.
 

Rand0m1

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2019
Μηνύματα
5.947
Κριτικές
1
Like
5.460
Πόντοι
2.356
Πολύ πρόσφατα ήμουν με έναν αντιπρόσωπο του Τσοπελογιάννη μηχανικό οπότε θα μου επιτρέψεις να έχω άλλη άποψη :hi:
Τύπε, τα πράγματα είναι ΠΟΛΥ απλά.

Υπάρχει LPG με €300, υπάρχει και με €2000.

Καταλαβαίνεις...
 
Τελευταία τροποποίηση:

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
860
Like
1.323
Πόντοι
206
Δεν επιμένω αλλά από αυτά που διαβάζω οι πωλήσεις των ηλεκτρικών είναι ακόμα πολύ χαμηλά σε σχέση με αυτό που περιμένανε.

Βενζίνης βρίσκεις καινούργιο από 15.000 ,ηλεκτρικό καλό θέλεις από 30-35.000 και πάνω, Tesla που λες τα καλά μοντέλα έχουν 40.000 και βάλε...

Επαναλαμβάνω ,δεν είμαι γνώστης 100% αλλά μου φαίνεται λίγο δύσκολο να εξαφανιστούν εντελώς βενζίνη και πετρέλαιο.

Το Model Y έγινε το πιο καλοπουλημένο αυτοκίνητο της περσινής χρονιάς. Από μια εταιρία που δεν υπήρχε πριν 10 χρόνια.

Οι υπόλοιποι είναι ΠΟΛΥ χαμηλά και σου έγραψα το γιατί. Δεν είναι δυνατόν η Tesla να έχει ΤΕΡΑΣΤΙΟΥΣ χώρους μπρος και πίσω και οι άλλοι να έχουν κλειστό το μπροστινό καπό. Κάτι δεν κάνουν καλά. Στο site για το Model S σου λέει ότι χωράει ένα ποδήλατο χωρίς να βγάλεις τις ρόδες. Ποιο άλλο sedan έχει τέτοιους χώρους; H Mercedes EQE που είναι στην ίδια κατηγορία τιμής έχει μόνο πίσω. Μπορεί να σου φαίνεται αστείο αλλά δεν είναι. Ειδικά οι Αμερικάνοι που θέλουν χώρους το έχουν εκτιμήσει και με το παραπάνω.

Η Βενζίνη δε θα εξαφανιστεί εύκολα. Αλίμονο. Αλλά θα γίνει πολύ ακριβή.
 
Εγγρ.
21 Ιαν 2023
Μηνύματα
2.418
Κριτικές
41
Like
2.339
Πόντοι
506
Έχει βενζινοκίνητα; Ποιά; Δεν το ξέρω. Αν θέλεις πληροφόρησε με. Και δεν είναι ειρωνεία νεαρέ....
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
62.247
Like
21.200
Πόντοι
5.506
Τύπε, τα πράγματα είναι ΠΟΛΥ απλά.

Υπάρχει LPG με €300, υπάρχει και με €2000.

Καταλαβαίνεις...
Ακριβώς, όποιος έχει πληρώσει σωστή εταιρεία και εγκατάσταση δεν είχε ποτέ το παραμικρό θέμα. Autogas Θεοδωρου εγγυηση.
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
62.247
Like
21.200
Πόντοι
5.506
Τυπαρα μου, είσαι μαλακας;; Απάντησε γρήγορα με ένα ΝΑΙ ή ένα ΕΙΜΑΙ.
 

pipinilover

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Ιουν 2022
Μηνύματα
31
Κριτικές
12
Like
590
Πόντοι
990
Ακριβώς, όποιος έχει πληρώσει σωστή εταιρεία και εγκατάσταση δεν είχε ποτέ το παραμικρό θέμα. Autogas Θεοδωρου εγγυηση.
Τι κόστος είχε εκεί η εγκατάσταση;
 

rsotos7

Σεβαστός
Εγγρ.
24 Ιουλ 2022
Μηνύματα
2.037
Κριτικές
19
Like
5.297
Πόντοι
1.446
Μετατροπή από ιδιώτη είναι.Πηρε ένα σασί τεσλα και πέταξε μοτερ Chevrolet πανω
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
62.247
Like
21.200
Πόντοι
5.506
Τι κόστος είχε εκεί η εγκατάσταση;
Όταν μου ζητούσαν 900-1000 οι διάφοροι κυρπαντεληδες για V6 3.2 κινητήρα έβαλα σε αυτόν με 1800. Αλλά 11 χρόνια και αλλά 3 που κυκλοφορεί άλλος πλέον το αυτοκίνητο και πάνω από 100k χλμ ΔΕΝ ΑΝΑΨΕ ΟΥΤΕ ΛΑΜΠΑΚΙ.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom