Λεπτομέρειες αξιολόγησης
7.2 45 10
Ξενοδοχεία
66977
Γενική βαθμολογία
8.8
Χώρος (γενικά)
8.0
Καθαριότητα
9.0
Εξυπηρέτηση προσωπικού/service
9.0
Διακριτικότητα
9.0
Σχέση αξίας/κόστους
9.0
Το συγκεκριμένο ξενοδοχείο, δεν ετυχε ποτέ να αποτελέσει επιλογή μου, παρόλο που είναι τα σε κεντρικό σημείο. Καθαρά θέμα τύχης. Η σημερινή περίσταση/συγκυρία, με ώθησε να το επισκεφτώ και να σας είμαι ειλικρινής στο τέλος έμεινα εντυπωσιασμένος κ δεν το μετάνοιωσα γιατί :
- είναι ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΟ (οι πετσέτες του ολοκαίνουργιες κ μοσχοβολούσαν, όπως κ τα σεντόνια του ...)
- έχει πολύ διακριτική κ εξυπηρετική υποδοχή (δεν σε καθυστερούσε καθόλου κ προσφέρει σε όλους νερό κ καφέ, ενώ πρέπει να παίζει κ ποτάκι, απλά εγώ δεν ήθελα ..)
- έχει τιμές λογικές (18-25 ευρώ κ φεύγοντας σου δίνουν εκπτωτική κάρτα των 5 ευρώ για την επόμενη επίσκεψη σε σουίτα (από 25 σου βγαίνει 20 ευρώ)καθώς κ κουπόνι 2ποτών δωρεάν στην επόμενη επίσκεψη)
- είναι σε κομβικό σημείο κ σε δρόμο όχι ταχείας κ πυκνής κυκλοφορίας
- παρέχει την δυνατότητα parking
Μου έκανε εντύπωση η συπμεριφορά του προσωπικού στον πελάτη, που σε κάνει να χαλαρώσεις, να νοιώσεις άνετα κ σου δίνουν έντονα το αίσθημα της πελατοκεντρικής προσέγγισης (που λένε κ οι μορφωμένοι, ή αλλιώς .. customer oriented).
Σε προσεγγίζουν με τέτοιο τρόπο που σε κάνει να νοιώθεις ότι είσαι για αυτούς ιδιαίτερος κ προσεκτικός.
Και από ότι έμαθα εκ των έσω (...) δίνουν μεγάλη βάση στο πόσο ικανοποιημένοι μένουν οι πελάτες στο τέλος (οι περισσότερες κοπέλες που το έχουν σαν "στέκι", ρωτούνται από την διεύθυνση, για το τι εντύπωση έχουν οι πελάτες από το Ξενοδοχείο και αν έχουν παράπονο θέλουν να το ξέρουν ...)
Όλα αυτά στην Ελλάδα της κρίσης κ της απαξίωσης (στο θέμα των υπηρεσιών ..)
Θα δοκιμάσω μια ακόμη φορά για να επιβεβαιώσω ότι "πέτυχε" και δεν έτυχε ..
- είναι ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΟ (οι πετσέτες του ολοκαίνουργιες κ μοσχοβολούσαν, όπως κ τα σεντόνια του ...)
- έχει πολύ διακριτική κ εξυπηρετική υποδοχή (δεν σε καθυστερούσε καθόλου κ προσφέρει σε όλους νερό κ καφέ, ενώ πρέπει να παίζει κ ποτάκι, απλά εγώ δεν ήθελα ..)
- έχει τιμές λογικές (18-25 ευρώ κ φεύγοντας σου δίνουν εκπτωτική κάρτα των 5 ευρώ για την επόμενη επίσκεψη σε σουίτα (από 25 σου βγαίνει 20 ευρώ)καθώς κ κουπόνι 2ποτών δωρεάν στην επόμενη επίσκεψη)
- είναι σε κομβικό σημείο κ σε δρόμο όχι ταχείας κ πυκνής κυκλοφορίας
- παρέχει την δυνατότητα parking
Μου έκανε εντύπωση η συπμεριφορά του προσωπικού στον πελάτη, που σε κάνει να χαλαρώσεις, να νοιώσεις άνετα κ σου δίνουν έντονα το αίσθημα της πελατοκεντρικής προσέγγισης (που λένε κ οι μορφωμένοι, ή αλλιώς .. customer oriented).
Σε προσεγγίζουν με τέτοιο τρόπο που σε κάνει να νοιώθεις ότι είσαι για αυτούς ιδιαίτερος κ προσεκτικός.
Και από ότι έμαθα εκ των έσω (...) δίνουν μεγάλη βάση στο πόσο ικανοποιημένοι μένουν οι πελάτες στο τέλος (οι περισσότερες κοπέλες που το έχουν σαν "στέκι", ρωτούνται από την διεύθυνση, για το τι εντύπωση έχουν οι πελάτες από το Ξενοδοχείο και αν έχουν παράπονο θέλουν να το ξέρουν ...)
Όλα αυτά στην Ελλάδα της κρίσης κ της απαξίωσης (στο θέμα των υπηρεσιών ..)
Θα δοκιμάσω μια ακόμη φορά για να επιβεβαιώσω ότι "πέτυχε" και δεν έτυχε ..
Σχόλια
Έχεις ήδη λογαριασμό; Άμεση σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού