Isidoro$
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 19 Δεκ 2021
- Μηνύματα
- 3.228
- Κριτικές
- 21
- Like
- 5.967
- Πόντοι
- 1.346
και τα 2,κυριως το δευτεροΓια πείτε άποψη γιατί δεν έχουν εδραιωθεί τα χειμερινά σπορ στην Ελλάδα? Είναι αδιαφορία των υπευθύνων και του κράτους η απλά δε μας ταιριάζουν λόγω κλίματος και γεωγραφίας?
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Όντως. Έχω παίξει πρόκριση ΗΠΑ στο στοίχημα