ebala το ουμπουντου στον παλιο μου υπολογιστη προτη φορα ασχολιθικα με λινθχ παει σφεντονα το σιστιμα και ειανι οντος στο ινερνετ καθαροοο και πολι ευχριστο αλλα ρε μαγκες εχω προβλημα με τον ηχο δεν πεζει ο ηχος καθολου η μιτρικι ειναι μια αλβατρον 865 pe pro2 me τσιπσετ για τον ηχο της VIA το πανελακι του ηχου λειτουργει σαν να εχο ηχο κανονικα αλλα ηχο δεν εχο διαβασα φορθμ κτλ αρχιδια πρασινα ακρη δεν βρηκα ξερετε αν ηπαρχουν ντραιβερ για ομπουντου η αν εχη το ομπουντου κανα εξιπνο εργαλειο για τον ηχο?? εκανα απντειτ με το τοολς που εχει για τους ντραιβερ το ουμπουντου αλλα αρχιδια!!!! προτες εντηποσεις πολη καλες για δορεαν λειτουργικο που ανανεονετε καθε 6 μινες και τελειος καθαρο στο ιντερνετ !!! ξερη κανεις αν το ε-μουλ δουλευη στο ουμπουντου ?? τελος παντος οπιος ξερη τι πεζει ας γραψει !! παντος μαγκες για οσους δεν το εχουν δουλεψει το θμπουντου ειναι πολι καλο!!!!!!