Καλά... από μέτρα σκίζουμε.
Σε στούντιο πριν ελάχιστες ημέρες (όχι φτηνό μπουρδέλο).
Μπαίνω με μάσκα με κοιτάνε περίεργα, καμιά δε φορά μάσκα, ούτε η τσα2 ούτε το "κορίτσι" (red flag 1 & 2 ). Της δίνω για δοκιμή σφραγισμένη μάσκα μιας χρήσης, δε τη παίρνει κάν.
Για θερμομέτρηση δε το συζητάμε, ούτε καν (red flag 3). Όταν ρώτησα, είχαν θερμόμετρο λέει, αλλά δε το δουλεύουν.
Μπαίνω δωμάτιο, σφραγισμένα παράθυρα - έπρεπε να είναι ανοιχτά να φρεσκάρει αέρα (red flag 3).
Το "κορίτσι" έμπειρο στη πιάτσα, εξαιρετική στη δουλειά της, να θέλει να ρίξει γλωσσόφιλα, ένας θεός ξέρει σε πόσους έχει εκτεθεί ήδη (red flag 4). Καμιά καταγραφή, ούτε όνομα ούτε τηλέφωνο ούτε τίποτα (red flag 5). Πληρωμή μόνο μετρητά (red flag 6 - γελάμε με τις κάρτες). Ευτυχώς που έχω ξαναπάρει την συγκεκριμένη κ έχω επικοινωνία αν τύχει κάτι (αν έχω εγώ θα της στείλω να τσεκαριστεί, εαν έχει αυτή θα τη ρωτάω για καμιά βδομάδα ακόμα).
Η τσα2 προσπάθησε να βάλει χάρτινο σεντόνι από ρολό μιας χρήσης πάνω από το κρεβάτι, τα μαξιλάρια φυσικά ακάλυπτα (red flag 7). Και φυσικά, ένα κομμάτι χαρτί, δεν μένει ποτέ στη θέση του, σε μισό λεπτό είχε φύγει.
Το μόνο θετικό και μάλλον τυχαίο: εξαιρετικά αραιή κίνηση, μόνο ένα "κορίτσι", κανένας πελάτες πριν ή μετά ή σε αναμονή. Επίτηδες διάλεξα ώρα που δεν έχει κίνηση για να μην έχουμε συναπαντήματα. Αντισηπτικά και μαντηλάκια είχε, αλλά τι να σου κάνουν. Ευτυχώς δε μεταδίδεται με την πίπα ή το γλυφομούνι (εκτός και αν βάλει σάλιο για χαριτομενιά)
Από μέτρα μηδέν, να δείτε ότι πάλι πρώτα θα τα κλείσουν τα μπουρδέλα, και θα κράζει ο κόσμος. Δε μπορείς να παίζεις πάντα ρώσικη ρουλέτα με τις πιθανότητες και την σπανιότητα των κρουσμάτων. Σε 1 θα σου κάτσει, και με το rotation των κοριτσιών, σε 5 μέρες θα έχει βρεθεί σε όλα τα μαγαζιά το κακό.
Μια ιδέα που αξίζει, είναι να στοκάρουν rapid tests, ούτε 10ευρώ δε κάνουν στη λιανική, σου τσιμπά το δάχτυλο για μισή σταγόνα αίμα (σαν τους μετρητές ζαχάρου). Σε μαγαζί ή βιζιτού που σέβεται τον πελάτη και θέλει να πουλά και μούρη ότι νοιάζεται, είναι μοναδική ευκαιρία προβολής αλλά και πρακτικής προστασίας καθημερινά, και όχι μια φορά το μήνα ή το 15μερο. Δε χρειάζεται καν να μπεις σε διαγνωστικό κέντρο.
Ρε παιδιά (στις "επιχειρήσεις") δε θέλει κόπο, λίγο τρόπο θέλει, και το σώνετε, πριν τα ξανακλείσουν. Άσε που θα έχετε και πιο φανατικούς πελάτες για την έξτρα δουλίτσα που θα δείχνετε ότι κάνετε. Θα σας αγαπήσουν περισσότερο.
Για προφανείς λόγους δε θέλω να αναφέρω μαγαζί και κορίτσι, της τα είπα, τα κατάλαβε, είναι πολλά χρόνια στανταράκι και συνενοούμαστε άψογα.
Είχατε και εσείς παρόμοιες εμπειρίες; Έχετε συναντήσει κάτι διαφορετικό;