καλα εκανε το παιδι και το δημοσιευσε.ειναι πολλοι ανθρωποι που ενω δεν ειναι σταθεροι αιμοδοτες,μολις ακουσουνε κατι πανε και δινουν αιμα.εστω και ενας να παει απο εδω μεσα κερδος ειναι παιδια.
καλα εκανε το παιδι και το δημοσιευσε.ειναι πολλοι ανθρωποι που ενω δεν ειναι σταθεροι αιμοδοτες,μολις ακουσουνε κατι πανε και δινουν αιμα.εστω και ενας να παει απο εδω μεσα κερδος ειναι παιδια.
Λίγο σοβαρά ρε παιδιά γιατί άνθρωπος είναι σε κρίσιμη κατάσταση.Φίλε η κοπέλα είπες είναι Ο θετικό και ευτυχώς μπορεί αν δεχτεί αίμα από όλες τις ομάδες.Δεν έχουν αν όχι αυτό άλλα τριγύρω νοσοκομεία;