Νέα

Ωδή στον πούτσο μου

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα freddie krueger
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 14
  • Εμφανίσεις 4K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

freddie krueger

Μέλος
Εγγρ.
2 Φεβ 2008
Μηνύματα
1.120
Κριτικές
4
Like
24
Πόντοι
16
                    Εχω ενα φιλο αρχοντα
                   
                    αναμεσα στα σκελια

                    που εχει οψη Δρακοντα

                    τον τρεμουν τα κοπελια




                    Ο πουτσος μου ο μερακλης

                    και ο σκληρος σατραπης

                    ολημερις κι οληνυχτις

                    γαμαει σαν αραπης

               


                    Μουνακια ομορφα αν θες

                    αλλα και πατσαβουρες

                    απ ολα εχει ο μπαξες

                    Τρεχατε ωρε λιγουρες!!!






                    Στο μαστορα τον καραφλο

                    κοριτσια ολες να ρθειτε

                    γιατι σκληραινει στο λεπτο

                    εμπρος λοιπον στηθειτε!!!






                  Τι κι αν κεφαλι εχει μικρο

                  αυτος ο στηλοβατης?

                  Συμβουλο εχε τον καλο

                  ποτε σου δε θα χασεις





                  Γιατι αυτος ειναι ο εντεχνος

                  του κωλου ο ακροβατης 

                  και των μουνιων ο ασπλαχνος

                  ο Τζακ Αντεροβγαλτης!!!!
 

JOULIANI

Μέλος
Εγγρ.
10 Ιαν 2006
Μηνύματα
1.520
Κριτικές
7
Like
93
Πόντοι
16
Της Πουτσας τον χαβα ....που λενε..........
 

sdov38

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2007
Μηνύματα
128
Like
1
Πόντοι
1
Πουτσες μπλε με ροζ καποτες :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking:
 
OP
OP
F

freddie krueger

Μέλος
Εγγρ.
2 Φεβ 2008
Μηνύματα
1.120
Κριτικές
4
Like
24
Πόντοι
16
Ρε παιδια τι νομιζετε για την Ωδη που εμπνευστηκα σημερα?Δεν ειναι εντελως μα εντελως ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ? :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

Spinos

Μέλος
Εγγρ.
13 Αυγ 2007
Μηνύματα
269
Like
9
Πόντοι
1
Πράγματι είσαι για τον πούτσο
ωρέ μικρέ μου Γιούτσο
κι όσα κι αν λες με προσοχή
εγώ δεν βλέπω προοπτική
να ρίχνεις κανά πούτσο.

Κοίτα ν’ αλλάξεις λογική
αν θες μουνί στον πούτσο σου
να γέρνει κάθε βράδυ.
Να γέρνει, να υγραίνεται,
όσο εσύ θα σπρώχνεις
και θα πηδάς τους μήτρακες
ωσάν οδοστρωτήρας.

Κι αν πάλι θες απόλαυση
που δεν ματαγνωρίζεις
στον κώλο γύρνα κι άφησε
τον άλλον να σε σκίσει.

Κομμάτια γίνε για να δεις
τι τάχα σημαίνει γκάβλα
κι αφού ματώσεις και πνιγείς
απ τα’ αλλουνού τα χύσια
τότε δεν θα ‘θελες ποτέ
στις μούνες να γυρίσεις.

Γιατί ο κώλος πιο πολύ
γλυκαίνει κι από μέλι
και το μουνί ξινό και άνοστο
στο τέλος το εκάνει.

Δεν είναι λόγια άλογα
που μόνο εγώ τα λέω.
Τα είπαν και οι Αλέξανδροι,
τα είπε κι ο Αχιλλέας.
Τα φώναξε κι ο Πάτροκλος
ο πολυγαμημένος.
Τα παν και οι αρχαίοι μας
που πάντα κώλο δίναν,
Τον δίναν και τον έπαιρναν
και άντε τώρα ορμάτε…
Και ρίξτε τα μπινελίκια σας
πολυαγαπημένοι.

Τάχα δεν σας αρέσουνε
οι πούτσες να σας σκίζουν.
Τάχα πως είστε ακάλυπτοι
χωρίς τον φερετζέ σας.

Τάχα μου, τάχα μου λοιπόν
σκύψτε και απολαύστε
και αφού τον εγουστάρεστε
κάντε μας και τους άνδρες.

Σάμπως σας βλέπει εδώ κανείς,
ή σας αναγνωρίζει ;
Κάντε εσείς τα ανδρικά
κι εγώ θ’ ανατριχιάζω.
Τάχα από φόβο και από ντροπή,
μα ξέρω την αλήθεια.

Τι ήπια πάλι ο πούστης μου
και νέες φωτιές θα βάλω;
 

pescatore

Μέλος
Εγγρ.
24 Απρ 2006
Μηνύματα
78
Κριτικές
2
Like
24
Πόντοι
0
Παίρνεις το βραβείο Πούλι-τζερ
 

gatik

Μέλος
Εγγρ.
14 Δεκ 2005
Μηνύματα
1.113
Like
43
Πόντοι
16
καλα ρε....δεν δουλευει κανενας σας? τι ορεξη ειναι αυτη που εχετε και καθεστε και βγαζετε στιχακια? μιλαμε για εντελως...ρεμπελους!! :jerking: :bigdick: :zzzzz: :coffee:
 
OP
OP
F

freddie krueger

Μέλος
Εγγρ.
2 Φεβ 2008
Μηνύματα
1.120
Κριτικές
4
Like
24
Πόντοι
16
Kαλα spino εσυ αγορι μου εισαι ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ κυριολεκτικα μιλαμε...πολυ περισσοτερο απο τη δικη μου Ωδη...την εφτασες και την ξεπερασες.... :)
 

thanoss

Μέλος
Εγγρ.
26 Φεβ 2007
Μηνύματα
5.295
Like
30
Πόντοι
66
της κοντης ψωλης
τις φταινε
οι τριχες!!!!
 

gt21

Μέλος
Εγγρ.
7 Φεβ 2007
Μηνύματα
978
Κριτικές
1
Like
12
Πόντοι
6
της ψωλης μου το κεφαλι το πιασαν πονοκεφαλοι και ειναι ο κολος σου λοιπον το καλυτερο ντεπον
 

gatto

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Αυγ 2007
Μηνύματα
22.148
Like
41
Πόντοι
366
Έχω πούτσο σαν σαλάμι, δεν χωράει στην παλάμη και αρχίδια σαν κεφτέδες, φοβερούς ουζομεζέδες..μες στον κώλο σου μωρή έχω ανοίξει ουζερί! :dancing:
 

psolaras78

Τιμημένος
Εγγρ.
20 Ιουν 2006
Μηνύματα
5.791
Κριτικές
74
Like
1.845
Πόντοι
9.295
Τωρα που καλοκαιριασε και τα μουνια βρωμανε ο βασιλευς διεταξε τον κωλο να γαμαμε :rockon: :rockon:
 

talos43

Μέλος
Εγγρ.
7 Φεβ 2006
Μηνύματα
9.547
Like
9
Πόντοι
66
τρία πουλάκια κάθονταν....
και βόσκανε χασίσι...
δημοτικόν και άσχετον....... :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom