Καλησπερα και απο εμενα. Νεος στη παρεα * Παρακαλώ να γραφουμε με μικρούς και ελληνικούς χαρακτήρες
O omerta79 Νέο Μέλος Εγγρ. 13 Ιουν 2008 Μηνύματα 4 Κριτικές 1 Like 0 Πόντοι 0 15 Ιουν 2008 #1 Καλησπερα και απο εμενα. Νεος στη παρεα * Παρακαλώ να γραφουμε με μικρούς και ελληνικούς χαρακτήρες
A AssFiller Μέλος Εγγρ. 11 Ιουλ 2007 Μηνύματα 6.084 Κριτικές 4 Like 32 Πόντοι 66 15 Ιουν 2008 #2 Σε καλωσορίζω στην τρελοπαρέα μας...Have Fun