Νέα

Νεος Ιος

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα kronos
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 16
  • Εμφανίσεις 2K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

kronos

Μέγας
Εγγρ.
28 Δεκ 2006
Μηνύματα
4.933
Κριτικές
3
Like
15.251
Πόντοι
3.506
Εαν απο τη Δευτερα 9/7/12 δεν μπορειτε να συνδεθείτε με τιποτα στο Ιντερνετ, ....μαλλον απλα εχετε κολλησει το νεο ιο, που λεγεται "DnsChanger "(Μπορει να τον εχετε κολλησει καιρο πριν,  αλλα θα ενεργοποιηθει απο την Δευτερα και μετα.)
Τα γνωστα antivirus δυσκολα τον εντοπιζουν γιατι δεν επηρεαζει το λειτουργικο συστημα, αλλα αλλαζει τις Διευθυνσεις (DNS) του Ιντερνετ.
Ηδη χιλιαδες υπολογιστες PC ,Mac,tablet,I-pad, κινητα σε ολο το κοσμο τον εχουν κολλησει.Επειδη υπολογιζεται οτι θα δημιουργηθει παγκοσμιο προβλημα το FBI ,εχει δημιουργησει το παρακατω test-site.
(Εαν βγαλει πρασινη οθονη ειστε ΕΝΤΑΞΕΙ!!)
(Εαν βγαλει κοκκινη οθονη,υπαρχει προβλημα)

www.dns-ok.us/]http://www.dns-ok.us/[/url]
 

TAFTAAR

Ανώτερος
Εγγρ.
25 Ιουλ 2007
Μηνύματα
22.577
Κριτικές
13
Like
202
Πόντοι
6.125
πρασινο  :rockon: :rockon: :rockon:
αληθεια ειναι ομως η μουφα?  :birdman:
 

ntany223

Μέλος
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
2.634
Κριτικές
2
Like
22
Πόντοι
16
Μούφααααααααα
 

kosnik26

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Σεπ 2009
Μηνύματα
49.258
Like
52
Πόντοι
366
επίσης το άλλο το παλιό το ξέρετε? :birdman:

γράφεις το "illuminati" ανάποδα .com και σε βγάζει στην υπηρεσία εθνικής ασφάλειας των ΗΠΑ :coffee:

:sunglasses:
 

Gamidis

Μέλος
Εγγρ.
21 Φεβ 2012
Μηνύματα
1.132
Like
6
Πόντοι
16
αλλη μια προσφορα στην ανθρωποτητα του μπουρδελα.κομ!!!
 

stevegr(1)

Μέλος
Εγγρ.
2 Οκτ 2009
Μηνύματα
3.262
Κριτικές
5
Like
13
Πόντοι
16
πρασινο και εγω !!!! ευτυχως εχω λινουξ και δεν πιανω ιους !!!  :grin:
 

Επισκέπτης
παρακαλώ να συγχωνευτεί το θρεντ με το άλλο του Gianni Ermopoulou "γλειφομούνι" αφού και τα δύο μιλάνε για το φόβο από ιό...
 

SPEED

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Οκτ 2005
Μηνύματα
12.355
Κριτικές
263
Like
160
Πόντοι
7.985
Εχω UBUNTU, στ'@ρχιδι@ μου ολοι!  :sunglasses:
 

anonuser

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Ιαν 2007
Μηνύματα
3.175
Κριτικές
4
Like
4.554
Πόντοι
456
opensuse εγω
 

sanexxx69

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Ιουν 2012
Μηνύματα
2.084
Κριτικές
24
Like
594
Πόντοι
326
εχω
TrojanEnzPremiumLubricant_TJ93050.jpeg
στα @@ μου και εμενα  :s&m_2:
 

apolyto_arseniko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2008
Μηνύματα
77.467
Like
220
Πόντοι
866
Εαν απο τη Δευτερα 9/7/12 δεν μπορειτε να συνδεθείτε με τιποτα στο Ιντερνετ, ....μαλλον απλα εχετε κολλησει το νεο ιο, που λεγεται "DnsChanger "(Μπορει να τον εχετε κολλησει καιρο πριν,  αλλα θα ενεργοποιηθει απο την Δευτερα και μετα.)
Τα γνωστα antivirus δυσκολα τον εντοπιζουν γιατι δεν επηρεαζει το λειτουργικο συστημα, αλλα αλλαζει τις Διευθυνσεις (DNS) του Ιντερνετ.
Ηδη χιλιαδες υπολογιστες PC ,Mac,tablet,I-pad, κινητα σε ολο το κοσμο τον εχουν κολλησει.Επειδη υπολογιζεται οτι θα δημιουργηθει παγκοσμιο προβλημα το FBI ,εχει δημιουργησει το παρακατω test-site.
(Εαν βγαλει πρασινη οθονη ειστε ΕΝΤΑΞΕΙ!!)
(Εαν βγαλει κοκκινη οθονη,υπαρχει προβλημα)

www.dns-ok.us/]http://www.dns-ok.us/[/url]
καταρα!
δεν εχουμε και τον μορτη να καθαρισει!
ειναι φανταρος
army+nerd.png
 

bourdeliaris1984

Τιμημένος
Εγγρ.
22 Δεκ 2006
Μηνύματα
1.602
Κριτικές
34
Like
1.132
Πόντοι
7.775
Εγω νομιζα οτι ειναι καποιος νεος που θελει να παει στην Ιο για διακοπες.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom