daftrucker
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 8 Σεπ 2022
- Μηνύματα
- 927
- Like
- 1.186
- Πόντοι
- 206
Έχει να κάνει κυρίως με την αρχική σύσταση της ΦΙΦΑ. Δεν είναι και κανένα μυστικό ότι έπαιζαν κυρίως ευρωπαϊκές και λατινοαμερικάνικες ομάδες. Υπήρχαν Μουντιάλ που χώρες δεν ταξίδευαν γιατί το ταξίδι ήταν μεγάλο και δαπανηρό και γινόταν το τουρνουά κυρίως με ομάδες της ηπείρου που το φιλοξενουσε.Εντελως άσχετο αυτό που λες γιατί έχει να κάνει μόνο με την ανάπτυξη του ποδοσφαίρου ανά ήπειρο και όχι με τίποτα φυλετικό. Πχ. Κάποτε οι Ιάπωνες δεν έπαιζαν καθόλου μπάλα, ενώ τώρα παίζουν και παίζουν και καλά.
Αγγλία, Ουαλία, Σκωτία, Ιρλανδιες είναι αποτέλεσμα αυτής της αρχικής σύστασης.
Ποια άλλη χώρα έχει τέσσερις ομοσπονδίες να συμμετέχουν στο τουρνουά;

Μάλιστα γίνεται στο Ιράκ το οποίο θα φιλοξενήσει αθλητική διοργάνωση για πρώτη φορά από το...1979 ! Οι συμμετέχουσες είναι Ιράκ, Σαουδαραβια, Κατάρ, Ην.Αραβ.Εμιρατα, Μπαχρέιν, Ομάν, Κουβέιτ και Υεμένη
