Από μασάζ κάτω του μετρίου, αλλά... Είναι έντιμη, καλό παιδί.. πολυλογού.. μα δεν χαλάει χατίρια .. της είχα ζητήσει μέχρι και λίγο δάχτυλο μου έβαλε.. τίμιο χάπι εντ χωρίς αναστολές
Από μασάζ κάτω του μετρίου, αλλά... Είναι έντιμη, καλό παιδί.. πολυλογού.. μα δεν χαλάει χατίρια .. της είχα ζητήσει μέχρι και λίγο δάχτυλο μου έβαλε.. τίμιο χάπι εντ χωρίς αναστολές